درب های شیشه ای اتوماتیک سویینگ 

()

درب­ های شیشه­ ای اتوماتیک سویینگ نوعی دیگر از درب­ های اتوماتیک هستند که امروزه از کاربرد بالایی برخوردارند. از این درب­ها با توجه به مزایای بسیار عالی و نصب راحت می­توان در اکثر ساختمان­ها و ورودی­هایی که فضای کمی دارند استفاده کرد. درب­­ های اتوماتیک شیشه ای سویینگ را در بازار با نام درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای لولایی نیز می­شناسند. این درب­ها به جای باز و بسته شدن به ­صورت کشویی به صورت اتوماتیک حول محور لولا باز و بسته می‌شوند. یکی از خصوصیات منحصر به فرد این در­ب­های شیشه­ای باز شدن کامل درب است. این خصوصیت باعث می‌شود که عرض دهانه به حداکثر ­برسد و فضای کمتری اشغال کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای

دراین مقاله ابتدا توضیحات مختصری در رابطه با گروه صنعتی آکام که تولید کننده انواع درب­ های شیشه­ ای است ارائه می‌دهیم. سپس به بررسی کامل درب­ های شیشه‌ای اتوماتیک سویینگ می‌پردازیم تا بتوانید خرید مناسبی انجام دهید.

گروه صنعتی آکام با تجربه ۲۰ ساله خود در زمینه­ی تولید انواع درب­ های شیشه ای از جمله : درب­های اتوماتیک شیشه­ای اسلایدینگ، درب­های اتوماتیک شیشه­ای ریولوینگ، درب های اتوماتیک شیشه­ای فولدینگ، درب­های اتوماتیک بیمارستانی و درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ یکی از معتبرترین گروه­های صنعتی در ساخت و طراحی این درب­ها است. گروه تولیدی آکام دارای کادر مجربی از بهترین متخصصان فنی، مهندسی و برترین طراحان است. این گروه صنعتی قادر است بهترین، به صرفه‌ترین و با کیفیت­ ترین درب­ های شیشه­ ای را در ایران و منطقه تولید ‌کند. دسترسی و خرید آسان به صورت آنلاین در تمام نقاط کشور و همچنین ارائه خدمات پس از فروش از نکاتی است که سبب رضایتمندی مشتریان شده است. به‌علاوه اپلیکیشن آکام با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند راهنما و ابزار مناسبی برای خرید آنلاین مشتریان این کمپانی باشد.

 

درب­‌های اتوماتیک شیشه ­ای سویینگ چه ویژگی ­هایی دارند؟

درب‌ های اتوماتیک شیشه‌­ای سویینگ مانند سایر درب­ های اتوماتیک شیشه‌ای دارای تمام قسمت­ها ازجمله :شیشه سکوریت، فریم، چشمی، اپراتور و… هستند. تنها تفاوت بین درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای سویینگ و دیگر درب­ها، ریل حرکتی است که در بالای این درب­ها نصب شده‌است. این ریل حرکتی سبب شده درب­ های اتوماتیک شیشه ای سویینگ مانند درب­های معمولی باز و بسته شوند و به‌صورت کشویی نباشند. از ویژگی‌های مهم درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای سویینگ امکان به کار بردن آن­ها در فضای کوچک بدون تغییر در ساختمان است. می­توان درب­های قبلی را با همون فریم و جنس بدون نیاز به تغییر لولا به درب­ اتوماتیک شیشه­ای سویینگ تغییر داد. این درب­ها به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می­شود. قابل ذکر است که هر کدام از این لنگه‌ها بر روی لولایی جداگانه نصب می­شوند. بازوی متصل به این درب­ها در قسمت بالایی هر کدام از لنگه‌ها قرار دارد و وظیفه باز و بسته کردن اتوماتیک درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای سویینگ را برعهده دارد.

 

کاربرد درب­ اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ  :

درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ را می­توان در فضاهایی که امکان نوسازی و تخریب در محل ورودی نیست به کار برد. همچنین این درب­ها نسبت به درب­ های شیشه­ ای اسلایدینگ و گردان کارایی بهتری برای فضاهای کوچک دارد. شاید این فکر نیز به ذهن شما خطور کرده باشد که این درب­ها با توجه به لولای به­کار رفته در آن احتمال برخورد با افرادی که در محوطه نزدیک درب قرار دارند یا سالمندانی که به کندی از ورودی‌ها عبور می­کنند را دارد. اما با توجه به سنسورها و استانداردهای به کار رفته در آن می­توان این ادعا را رد کرد.

در درب ­های اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ  سنسوری به کار رفته که هنگام نزدیک شدن به افراد سبب کاهش سرعت درب می­شود. اگر فردی در محل ورودی قرار بگیرد و حرکت نکند سنسور موجود در بالای درب آن را حس می‌کند. سپس قبل از اینکه درب با شخص یا جسم برخورد کند به دستور سنسور از حرکت می ­ایستد. هنگام عبور فرد از ورودی و خارج شدن از میدان دید سنسور باعث می‌شود درب به حرکت خود ادامه دهد.

 از درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ می­توان برای مکان­هایی که عبور و مرور یک طرفه دارند نیز استفاده کرد. این درب­ها با کمترین فشاری باز می­شوند که این خصوصیت مهمی برای افراد ناتوان به شمار می­رود. همچنین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای سویینگ این قابلیت را دارند که به آرامی بسته شوند.

 

مزایای استفاده از درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای سویینگ چیست؟

  • امکان استفاده از درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ در فضاهای کوچک ساختمانی
  • جلوگیری از آلودگی صوتی در هنگام باز و بسته شدن درب
  • باز شدن راحت و بدون نیاز به تماس دست برای افراد ناتوان، سالمندان و کودکان
  • طراحی زیبا و جذاب که زیبایی خاصی به ساختمان و محل ورودی می­دهد
  • دارای امنیت بخشی بالا به محیط
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • جلوگیری از هدر رفت گرما و سرمای محیط
  • می­توان از این درب­ های اتوماتیک شیشه ای سویینگ به عنوان درب­های اضطراری برای ساختمان‌ها استفاده کرد.

انواع درب­ های اتوماتیک شیشه ای سویینگ کدامند؟

درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای سویینگ دارای انواع مختلفی هستند. درب­ های تمام اتوماتیک سویینگ، درب­ های نیمه اتوماتیک سویینگ­ و درب­های شیشه­ای پاوراسیست یا همان درب­های شیشه ­ای با مصرف انرژی فوق العاده کم از انواع درب­های سویینگ محسوب می­شوند. از درب­های نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک شیشه­ای سویینگ باتوجه به میزان تردد در محل و فضای موردنظر استفاده می­شوند.

چه نکاتی برای انتخاب درب­ های شیشه­ ای سویینگ باید در نظر گرفته شود؟

یکی‌از نکاتی که هنگام سفارش دادن درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای سویینگ باید درنظر گرفت نوع کاربری و محل نصب آن است. مثلا از درب­ های شیشه ­ای سویینگ می­توان در بیمارستان­ها، هتل­ها، بانک­ها، ساختمان‌ها و مراکز خرید استفاده کرد‌. باید در هنگام خرید این نکته را درنظر گرفت که میزان عبور و مرور افراد به چه اندازه است. هرچه عبور و مرور از آن محل بیشتر باشد باید اقدام به خرید نوع با کیفیت‌تر و باکارایی بالاتر کرد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در هنگام خرید مقدار بودجه در نظر گرفته برای تهیه این درب­ ها است. به‌این معنی که باید دربی را خریداری کنید که علاوه‌ بر معیارهای شما وکیفیت مناسب دارای قیمتی منصفانه و به‌صرفه باشد.

باتوجه به نکات ذکرشده به شما پیشنهاد می­دهیم که درب مورد نظر خود را از گروه صنعتی آکام تهیه کنید. خوشبختانه گروه صنعتی آکام به عنوان یکی از پیشروترین برندهای معتبر در فروش انواع درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای است. خدمات پس از فروش و سرویس دهی مناسب این برند در هنگام نصب این درب­ ها و همچنین گارانتی هولوگرام دار (وکیوم شده) محصولات می­تواند انتخابی مناسب برای خرید شما باشد.

علامت تجاری و لوگو ثبت شده گروه صنعتی آکام که برروی کنترل باکس و ترانس حلقوی تروئیدیسیستم هک گردیده تضمین کننده کیفیت و گارانتی اپراتور میباشد.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x