طراحی سیستم درب های اتوماتیک شیشه ای سوئینگ 

()

درب اتوماتیک سوئینگ swing دارای مدل های مختلفی می باشد. مانند اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و پاور اسیست (مصرف انرژی بسیار کم) می باشد. اپراتور تمام اتوماتیک سوئینگ یا لولایی بدون محدودیت نصب بر روی تمامی درهای لولایی نقش خوبی ایفا میکند و بدون محدودیت تردد میباشد. این اپراتور، مکانیزمی بسیار نزدیک به آرام بندها دارد ولی اپراتور سوئینگ مانند تمامی درب های اتوماتیک، با برق کار می کنند . دارای چشمی ، موتور ، مرکز کنترل ، قفل الکترومکانیکال و بازوی متحرک می باشد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ یا به زبان دیگر درب شیشه ای لولایی نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. این درب که دارای نصب ساده ای نیز می باشد از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد از مهم ترین آنها می توان به این نکته اشاره کرد که بدون جا به جا کردن درب می توان آن را اتوماتیک کرد و در صورتی که شما قصد بازسازی و به سازی ساختمان خود را دارید استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ برای شما میتواند بهترین گزینه به حساب آمده و در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی نماید. از دیگر ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ می توان به امنیت بالای آن و مناسب برای هر نوع ساختمانی اشاره نمود همچنین در صورت استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ میتوان در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نمود.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ بسیار آسان بوده و افرادی که مایل به عبور و مرور از درب هستند با فشار کمی به درب ، درب به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.

درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ میتواند هم به صورت تک لنگه و هم به صورت دو لنگه ساخته شود که در هر صورت بر روی هر لنگه درب یک بازو قرار داده میشود. توصیه میشود از اینگونه درب ها برای مکان هایی استفاده شود که عبور و مروری یک طرفه دارند.

در صورتی که مایل هستید برای ساختمان خود از درب های اضطراری استفاده نمایید به شما پیشنهاد میکنیم تا از درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ برای این کار استفاده نمایید زیرا این درب ها بیشترین میزان باز شوندگی را در میان سایر درب ها دارند و برای این کار مناسب تر هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ از جمله درب هایی است که در ورودی های کم عرض مورد استفاده قرار میگیرد. درب اتوماتیک شیشه ای سوئینک از لحاظ مکانیزم و عملکرد بسیار شبیه به یک آرام بند است و به صورت اتوماتیک و با انرژی برق باز و بسته می شود. درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ از قطعات مختلفی مانند چشمی، موتور، مرکز کنترل، قفل الکترومکانیکال و بازوی متحرک تشکیل شده است. همچنین بازو های مکانیکی که بر روی درب ها نصب می شود وظیفه باز و بسته کردن آنها را بر عهده خواهد داشت. درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ را می توان از درب های خودکاری دانست که برای مکان هایی با عبور و مرور یک طرفه مناسب است. درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ با کوچکترین فشاری که از سوی فرد وارد می شود باز خواهد شد و به آهستگی نیز بسته می شود. باز شدن آسان درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ باعث شده تا از آن به عنوان درب اضطراری خروج نیز استفاده شود و نیازی به فشار زیاد برای باز شدن آن وجود نداشته باشد.

این درب ها به صورت لولایی عمل می کنند و انواع مختلفی دارند.

یک مدل با فریم آهنی و یا آلومینیومی خود درب سازگار است و بر روی آن نصب می شود

یک مدل مخصوص درب های شیشه ای بدون فریم می باشد

نوعی دیگر عرض در تا ۹۰ سانتیمتر را پاسخ گو می باشد

و نوع آخر عرض درب های بلند تر تا ۱۲۰ سانتیمتر را جوابگو است

این درب ها یا در قسمت بالایی درب نصب می شوند یا مانند استپ لولایی در کف زمین جاساز می شوند.

قدرت این بازو ها با یکدیگر متفاوت بوده و به نسبت نیاز به آن می شود از یکی از مدل های آن استفاده نمود.

سیستم های درب چرخشی برای راحتی و ایمنی سیستم های درب چرخشی GEZE عبور از درب را در شرایطی که کار دستی بسیار پیچیده یا دشوار است ، آسان می کند. قابلیت اطمینان و ایمنی مطلق درایوهای چرخشی در کنار خطوط طراحی واضح و مدرن است. GEZE راه حل های خاص پروژه را فراهم می کند و از برنامه ریزان بیشترین درجه آزادی طراحی را تضمین می کند. محدوده الکترو هیدرولیک TSA در هر مکانی که در هنگام باز کردن درب به راحتی و پشتیبانی نیاز باشد ، ایده آل است. با ارتفاع منحصر به فرد اپراتور فقط هفت سانتی متر ، درایوهای محدوده Slimdrive عملاً دیده نمی شوند و با هر معماری ساختمانی ترکیب می شوند. درایو ECturn الکترومکانیکی درب های داخلی بدون مانع را قادر می سازد تا به آرامی و به راحتی باز و بسته شوند. Powerturn – درایو چرخش اتوماتیک درب توانایی باز کردن درب های سنگین با اطمینان و ایمن را دارد. در عین حال ، ارتفاع کلی کم آن کاملاً متناسب با هر طرحی است. عملکرد منحصر به فرد ‘Smart Swing’ آن همچنین عبور دستی از درب را بدون دردسر تسهیل می کند.

درب های اتوماتیک سوئینگ ما برای امکانات بهداشتی ، بیمارستان ها ، از جمله درب های مخصوص چرخش درب برای خانه های مراقبت از افراد مسن و معلول ، دفاتر و مکان های عمومی مناسب هستند.

درب های سوئینگ در حالی که عرض دهانه را به حداکثر می رسانند ، فضای کمتری را اشغال می کنند. خودکار کردن درب های سوئینگ یک روش نسبتاً ساده ، در عین حال بسیار پایدار ، برای افزایش عملکرد ، قابلیت دسترسی و ظرفیت یک ورودی یا خروجی است. علاوه بر این ، در صورت نیاز ، چه برای راحتی و چه برای ایمنی ، باز کردن دستی همه اپراتورهای درب های سوئینگ آسان است.

درب اتوماتیک لولایی در واقع درب شیشه ای لولایی می باشد که به واسطه وجود اپراتور و موتور و چشمی ها به جای باز و بسته شدن با دست ، با استفاده از سنسور ها به صورت اتوماتیک حول محور لولا باز و بسته می شود .

انواع درب اتوماتیک لولایی:

  • درب برقی لولایی تک لت
  • درب برقی لولایی دو لت

 

کاربرد درب اتوماتیک سوئینگ:

از درب اتوماتیک سوئینگ بر حسب نوع طراحی ورودیها می توان استفاده نمود.این نوع از دربهای اتوماتیک برای ورودیهایی که دهانه فاقد فضای جانبی بوده والزام نحوه ی بازشو بصورت لولایی ست مناسبترین گزینه میباشد.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرسا بهتویی
مهرسا بهتویی
2 سال قبل

بهترین گزینه برای درب های خروج اضطراری

درسا امینی
درسا امینی
2 سال قبل

بسیار مناسب این سیستم برای مکان هایی که فضای کمی برای درب اتوماتیک دارند

آرش شکروی
آرش شکروی
2 سال قبل

درب اتوماتیک لولایی در واقع درب شیشه ای لولایی می باشد که به واسطه وجود اپراتور و موتور و چشمی ها به جای باز و بسته شدن با دست ، با استفاده از سنسور ها به صورت اتوماتیک حول محور لولا باز و بسته می شود

محمد ناظریان
محمد ناظریان
2 سال قبل

درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ یا درب اتوماتیک لولایی نوع دیگری از درب های اتوماتیک شیشه ای می بلشند؛ سپاس از شما

شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x