انواع کرکره های اتوماتیک برقی 

()

کرکره اتوماتیک چیست؟

اگر بخواهیم به صورت کلی به این سوال پاسخ دهیم، باید به شما بگوییم که کرکره اتوماتیک یا همان کرکره برقی، نوعی مدرن و پیشرفته از همان کرکره های قدیمی مغازه ها به شمار می‌آید اما اگر بخواهیم کمی توضح حرفه ای تر بدهیم باید گفت که این مدل از کرکره ها به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می‌کنند که می‌توانند به راحتی با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن را برای شما فراهم کنند. مهم ترین مزیتی که انواع کرکره های اتوماتیک برقی در اختیار شما قرار می‌دهند راحتی شما در برقراری امنیت با استفاده از نیروی کمتر می‌باشد. آکام دُر برای آشنایی بیشتری شما انواع کرکره های اتوماتیک برقی این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

کرکره برقی
کرکره برقی

انواع کرکره های اتوماتیک برقی

این درب ها در طیف وسیعی در سایز ها ساخته می‌شوند که در برابر باد، باران و ورود سارقان از مقاومت و امنیت بالایی برخوردار می‌باشند. درب های کرکره ای از نظر جنس، نوع کاربرد و عملکری که دارند به گروه های مختلفی تقسیم می‌شوند.

درب های کرکره ای M.S

این مدل از انواع کرکره های اتوماتیک برقی از نوار های با کیفیتی ساخته شده اند تا بتوانند در نیاز ها با امنیت بالا مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل از کرکره ها می‌توانند از تیغه های فلزی مشبک نیز تشکیل شوند تا داخل محدوده مورد نظر قابل مشاهده باشند. از مزیت های دیگر این مدل نصب آسان این کرکره ها می‌باشد که در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم می‌باشند.

خرید و نصب این کرکره ها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه بوده و برای کاربرد های مختلفی سودمند به شمار می‌آیند و همچنین دچار زنگ زدگی نیز نشده و عمر طولانی از خود نشان می‌دهند. در بدترین حالت نیز این درب ها به سرعت پایین نیامده و توسط یک قطعه کنترل کننده سرعت و ترمز الکترومغناطیسی کنترل می‌شوند.

درب های کرکره ای آلومینیومی

این مدل با استفاده از قطعات آلومنیومی اکسترود شده طراحی می‌شود و در تولید آنها از آلومینیوم درجه یک استفاده می‌شود. این کرکره ها هم بر روی یک دیوار و هم بر روی دو دیوار نصب می‌گردند. این مدل از انواع کرکره های اتوماتیک برقی به خاطر تولید شدن با آلومینیوم دارای وزن بسیار سبکی می‌باشند و دچار زنگ زدگی نیز نمی‌شوند. ظاهر زیبا و مقاومت بالای این کرکره ها سبب شده که در طیف وسیعی از پروژه ها مورد استفاده قرار بگیرند و امنیت محل کار، خانه یا فروشگاه شما را تامین کنند.

درب های کرکره ای آلومینیومی
درب های کرکره ای آلومینیومی

درب های کرکره ای پلی کربنات یا شفاف

کرکره های شفاف یا پلی کربنات در میان انواع کرکره های اتوماتیک دارای زیبا ترین ظاهر می‌باشند و این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند وقتی کرکره ها پایین می‌باشد به خاطر شفافیت آن قابلیت دیدن سمت مقابل را از دو طرف داشته باشند. این کرکره ها شفاف، با دوام، محکم و مقاوم و سبک وزن می‌باشند اما با این حال به خاطر تولید آنها از پلی کربنات قیمت آنها گران تر از باقی انواع کرکره های اتوماتیک برقی می‌باشد.

ویژگی های انواع مختلف کرکره برقی مدرن

کرکره های برقی با نام درب های کرکره سکشنال نیز شناخته می‌شوند. این محصولات انواعی از درب و پنجره های می‌باشند که توسط قطعات یا تکه های افقی زیادی توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند شکل می‌گیرد. این در ها با بالا رفتن باز و بسته شده و مدل دارای موتور آن یا اتوماتیک از کارآمد ترین آنها به شمار می‌آیند. این نوع در ها همیشه به عنوان یکی از با امنیت و با اطمینان ترین گزینه ها برای ساختمان شما به شمار می‌آیند.

کرکره های اتوماتیک برقی، علاوه بر ایمن بودن ظاهری زیبا به سازه شما می‌دهند که ترکیب آن با عملکر آسان، دوام زیاد و ایمنی بالای آن، دلیل محبوبیت این محصول و استفاده زیاد آن در پروژه های ساختمان سازی می‌باشد. انواع کرکره های اتوماتیک برقی مدرن نسبت به مدل های قدیمی عملکرد بهتری داشته و دارای طراحی خلاقانه تر، دسترسی پذیری بهتر و قدرت و مواد سازنده بهتری می‌باشند.

در های کرکره ای پیشرفته عموما از استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که باعث سبکی وزن آنها می‌شود. در اینجا چند تا از ویژگی های مهم و اصلی در های کرکره ای را برایتان آورده ایم:

  • داشتن طرحی محکم و براق
  • داشتن وزنی سبک که می تواند بدون وارد کردن فشار زیاد به چهارچوب بر روی آن نصب شود.
  • کنترل شوندگی آسان
  • دوام بالا
  • حرکت روان
  • قابلیت نصب بر روی هر مکانی از قبیل در، پنجره و غیره.
  • سایز های مختلفی از آن ها در دسترس است.
  • داشتن امنیت بالا
کرکره برقی
کرکره برقی

کاربرد های انواع کرکره های اتوماتیک برقی

کرکره های اتوماتیک برقی به دلیل ویژگی های فراوان و انواع مختلفی که دارند در سازه های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب گاراژ ها، آشپزخانه، زندان ها، انبار ها، مدارس و لیست بلندی از مکان های دیگر، همگی از سازه هایی می‌باشند که این محصولات در آن ها به کار می‌رود. داشتن فواید امنیتی بالای این کرکره های باعث شده که به یکی از بهترین گزینه ها در بازار برای مشتریان تبدیل شود.

از کرکره های اتوماتیک برقی می‌توان در مکان هایی که در معرض تغییر شراطی جوی قرار دارند استفاده کرد و نگران پوسیدگی در مقابل نور خورشید یا زنگ زدگی در برابر باران و رطوبت نبود، که همه این ویژگی ها به مواد سازنده آنها برمی‌گردد. سبک بودن این کرکره ها نیز مرتبط با ماده اولیه آنها یعنی استیل و آلومینیوم می‌باشد که از مزایای دیگر این محصول بوده که سبب می‌شود در سازه های متنوعی مورد استفاده قرار بگیرند. در صورت وجود سوالات بیشتر درباره انواع کرکره های اتوماتیک برقی و محصولات دیگر شما می‌توانید با تیم کارشناسی آکام صنعت با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
انواع کرکره های اتوماتیک برقی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x