بهترین مرکز تخصصی فروش درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای تکنولوژی ای هستند که توسط اداره ها، انواع مجتمع های تجاری و تفریحی، بانک ها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. هدف استفاده از این نوع درب ها، افزایش رفاه بیش تر، صرف انرژی کم تر و حتی اتلاف نکردن وقت افراد است.

امروزه کم تر افرادی حوصله و انرژی خود را برای باز و بسته کردن درب ها می گذارند و اگر در مجتمعی از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده شده باشد، مردم بسیار استقبال می کنند. در ادامه به مزایای درب ها و معرفی انواع درب ها شیشه ای  می پردازیم. اگر شما به دنبال بهترین مرکز درب اتوماتیک هستید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک ساختمان فرهاد
درب اتوماتیک ساختمان فرهاد

استفاده از درب های شیشه ای و کاربرد های مهم آن

با خرید این درب ها از بهترین مرکز درب اتوماتیک می توانید از فواید آن بهره مند شوید. گروه صنعتی آکام انواع درب های اتوماتیک شیشه ای را مطابق استاندارد های روز دنیا از جمله ISO و EN تولید کرده است. بنابراین خرید این درب ها با فواید زیر همراه است:

راحتی

می توان از تاثیر گذارترین دلیل استفاده از این درب ها به این مورد اشاره کرد که نیازی به باز و بسته کردن درب های سنگین با دست نیست و افراد مسن به راحتی رفت و آمد می کنند.

ترافیک کم

هنگامی که در فروشگاه و اداره ای ساعت شلوغی می رسد و جمعیت زیاد می شود، افراد این امکان را دارند تا از درب های گردان و چرخشی استفاده کنند و دیگر دچار ازدحام و شلوغی نشود.

ایجاد تصویر زیبا در بین مشتریان

هنگامی که شما قصد خرید از بهترین مرکز درب اتوماتیک را داشته باشید و برای مجتمع تجاری و اداری و حتی فروشگاهی خود از این درب ها استفاده کنید؛ علاوه بر راحتی و ذخیره انرژی، حس امنیت و اهمیت را به مشتریان خود داده اید و تصویر خوبی از فروشگاه خود در بین مردم ارائه داده اید.

امنیت و ایمنی بالا

شما با بهره بردن از درب های اتوماتیک شیشه ای از بهترین مرکز درب اتوماتیک این فرصت را برای خود خریده اید که درب های با کیفیت و با ایمنی بالا برای مجتمع یا ساختمان مسکونی خود به کار ببرید.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

برای خرید از بهترین مرکز درب اتوماتیک باید از قبل با انواع این درب ها آشنا شوید.

درب های کشویی

با پیشرفت در طراحی کردن و ایده های جدید درب های اتوماتیک، به نتیجه های خوبی در این زمینه رسیده ایم. به عنوان مثال ساخت درب های مورد قبول استاندارد جهانی و البته سه جداره، مورد استفاده در مناطق پر تردد و با موانع، درب هایی با ارتفاع بلند و متوسط از جمله نتیجه های خوب ساخت درب های کشویی است.

درب اتوماتیک بانک ملی
درب اتوماتیک بانک ملی

درب های چرخان (چرخشی)

بهترین مرکز درب اتوماتیک قادر به ارائه درب هایی هستند که کم ترین مصرف انرژی در هنگام استفاده از آن را دارد و اصلا نیازی به این نیست که شما حتی منتظر باز شدن درب ها باشید. این نوع درب ها بصورت چرخشی و با تعداد ۲ الی ۳ ورودی، درگاهی با فضای چرخشی، زیبا و بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این نوع درب ها بسیار لاکچری و لوکس محسوب می شود.

درب های اتوماتیک خروج اضطراری

درب های مخصوص خروج اضطراری برای موافعی طراحی شده اند که در محل سکونت یا اداره و مجتمع شما حادثه ای رخ داده باشد و این درب ها با سرعت باز و بسته شدن بالای خود، کار شما را برای فرار راحت تر خواهند کرد. شاید با خودتان فکر کنید اگر هنگام حادثه ای برق قطع بشود چه خواهد شد؟

باید بگوییم که این درب ها دارای باطری هستند تا در مواقع قطعی برق، همچنان باز و بسته شوند و البته مجهز به دسته هایی برای باز و بسته شدن دستی هم  هستند. شما با مراجعه به بهترین مرکز درب اتوماتیک می توانید از این نوع درب ها استفاده کنید.

درب های اتوماتیک تاشو

درب های اتوماتیک تاشو جزء درب هایی است که افراد قصد جابه جایی اجسام بزرگ از در را دارند و فضای کمی دارند. این نوع درب ها به یک طرف دیوار نصب می شوند و می توان آن ها را از سمت مخالف تا کرد تا فضای بیش تری برای حمل بار و اجسام بزرگ فراهم شود. سرعت بالای باز و بسته شدن درب های تاشو باعث شده است تا متقاضیان بیش تری آن را نصب کنند، زیرا سرعت این درب ۲ الی ۴ ثانیه است.

درب های اتوماتیک شیشه ای منحنی

درب های منحنی با طراحی خاص و زیبایی که دارند ظاهری فوق العاده به نمای محل نصب شده می دهند. قابلیت خوبی که درب های منحنی دارند، این است که از توانایی تنظیم سرعت و حالت زمستانه باز و بسته شدن درب برخوردار هستند. این درب ها بیش تر در اماکن عمومی و پر جمعیت نظیر بانک ها، بیمارستان ها و فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار گرفته است تا افراد در رفت و آمد خود دچار اختلال نشوند.

درب اتوماتیک تلسکوپی

طراحی خاص درب های تلسکوپی باعث شده است تا نتوان این مدل را در همه جا پیدا کرد. اما بهترین مرکز درب اتوماتیک توانایی ارائه درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را هم فراهم می آورد. در مورد طراحی درب های تلسکوپی باید گفت که ظاهر آن ها بسیار شبیه درب های کشویی می باشد، اما در عملکرد متفاوت است.

به این صورت که درب های کشویی مخالف یکدگیر باز می شوند ولی در های تلسکوپی با تعداد لت های مختلف (معمولا ۴ الی ۶ لت) در امتداد یکدیگر می لغزند و باز می شوند. هر لت با سرعت ۲/۱ کم تر نسبت به درب عقبی خود باز و بسته می شوند. ویژگی خوب این درب ها نسبت سایر مدل ها این است که می توان از آن در فضاهای محدود و کوچک تر استفاده کرد.

درب اتوماتیک ساختمان صبا
درب اتوماتیک ساختمان صبا

قیمت نصب این درب ها چقدر است؟

توجه داشته باشید که درب های اتوماتیک شیشه ای به دلیل تنوع بالا، اندازه و وزن آن ها و تعداد سفارش شما قیمت های مختلفی دارد و نمی توان قیمت واحدی را عنوان کرد. بهترین مرکز درب اتوماتیک با ارائه تمامی درب های اتوماتیک گفته شده و با قیمت مناسب شما را از این خدمات بهره مند می سازند. با سفارش انواع این درب ها از گروه صنعتی آکام، می توانید محصولی مقرون به صرفه را خریداری کنید.


منبع : deutschtec ، stanleyaccess ، showerlagoon

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
بهترین مرکز درب اتوماتیک
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x