بهترین تکنسین و نصاب درب اتوماتیک در تهران 

()

ورودی‌ ها، بخش اصلی هر ساختمانی هستند. بنابراین مهم است که از ظاهر و عملکرد درست آن‌ ها مطمئن شوید. درب های اتوماتیک به دلیل دسترسی راحت و استاندارد های ایمنی بالا به بخش مهمی از هر ساختمان تجاری تبدیل شده اند. در ادامه به بهترین نصاب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران میپردازیم .

ما، نصب درب اتوماتیک کشویی را برای ساختمان شما یک فرآیند آسان و مقرون به صرفه می کنیم. مجموعه آکام هر نوع پروژه در مقیاس بزرگ تا کوچک را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. درب های تجاری شما به گونه ای طراحی شده اند که سال ها دوام بیاورند.

به عنوان یک مدیر ساختمان یا صاحب مجموعه، شما می خواهید طول عمر سرمایه گذاری خود را افزایش دهید و از تعمیر عمده درب تجاری و تعویض پرهزینه آن خودداری کنید. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم، کارکنان و بازدیدکنندگان شما را ایمن نگه می دارد و تضمین می کند که درب های اتوماتیک شما به طور موثر کار می کنند.

تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک سریع و کارآمد

شرکت ما سرویس درب پیشرفته، بازرسی و نگهداری را بر اساس توصیه‌ها و استانداردهای ایمنی انجمن تولیدکنندگان درب اتوماتیک آمریکاAAADM) ) و مطابق با نیازهای خاص شما ارائه می دهد. خدمات استاندارد ما برای همه درب های تجاری در دسترس است.

تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک
تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک

تکنسین ها و نصاب درب اتوماتیک دارای گواهینامه های استاندارد روز دنیا ما برای انجام تعمیر و نگهداری و تعمیر درب های اتوماتیک تمامی سازندگان بزرگ آموزش دیده اند. فقط با ما تماس بگیرید و یکی از تکنسین ها یا نصاب درب اتوماتیک به ساختمان شما برای ارائه خدمات با تمام ابزار و قطعات مورد نیاز برای انجام تقریبا هر تعمیری اعزام می شود.

برنامه نگهداری پیشگیرانه

بسیاری از مشتریان ما تصمیم می‌گیرند که تکنسین ‌ها و نصاب درب اتوماتیک ما را به طور منظم برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه درب‌های تجاری به کار بگیرند. ما از بروز مشکلات جلوگیری می کنیم و درب های اتوماتیک شما را ایمن و کارآمد نگه می داریم.

یکی دیگر از مزایای قرارداد های تعمیر و نگهداری ما تخفیفی است که مشتریان ما برای کار و خدمات در ساعات کاری عادی و همچنین برای بستن قرارداد های دائمی دریافت می کنند.

روتین برسی درب های اتوماتیک

بررسی ایمنی روزانه سیستم های درب اتوماتیک شما خطر خرابی را کاهش می دهند. با یک بررسی روزانه متوجه خواهید شد که باز کردن درب سخت‌تر می‌شود، صدای بیش تری ایجاد کرده و خیلی سریع یا خیلی کند حرکت می‌کند. هنگامی که یک بازرسی بصری نشان می دهد که چیزی در حال تغییر است، وقت آن است که با سرویس پیشرفته درب های اتوماتیک تماس بگیرید.

مشاوره و راهنمایی

تیم متخصصان ما بررسی هایی را در محل انجام می‌دهند تا مشخص کنند که سودمندترین برنامه‌ای که می‌توانیم برای رفع نیازهای خاص شما در چارچوب نگرانی ‌های بودجه‌ تعریف‌ شده ‌تان ارائه کنیم، چیست؟

تامین قطعات یدکی و پشتیبانی

گروه صنعتی آکام مجموعه کاملی از متداول‌ترین اقلام رفع سایش و پارگی و همچنین سنسورها، کنترل‌کننده‌ها و موتورها و جعبه‌دنده‌ها را دارد. با دانستن اینکه وقتی با ما تماس می‌گیرید، در بیش تر موارد، درب را سریع، کارآمد، ارزان و در یک بازدید تعمیر می‌کنیم. تماس‌های مکرر سرویس و زمان اتلافی را حذف کنید. ما نیازهای حیاتی یک سازمان خدماتی را درک می کنیم و به خوبی آموزش دیده ایم تا از هر کیفیتی که شما انتظار دارید فراتر برویم.

گارانتی و خدمات

انجام تعمیر و نگهداری مداوم درب اتوماتیک شما را در دراز مدت نجات می دهد. همه درب‌های اتوماتیک دارای قطعات پوشیدنی هستند که باید سالانه سرویس شده و معمولا نادیده گرفته می‌شوند که به سخت‌افزار آسیب می رساند.

داشتن یک برنامه خدماتی تا حد زیادی از هزینه های تعمیر بیش تر جلوگیری می کند. ما همچنین برنامه های گارانتی تمدید شده را برای تمام درب های اتوماتیک ارائه می دهیم. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در ضمانت ‌های تمدید شده برای برآورده کردن برنامه ‌ریزی بودجه خود دارید، ما با کمال میل گزینه‌ های تمدید چند ساله را با شما بررسی می‌ کنیم.

سایر سیستم های درب

در حالی که ما در درب های اتوماتیک چرخشی، کشویی، تاشو و گردان تخصص داریم، تکنسین های گروه آکام، مهارت منحصر به فردی در سیستم های دستی، غلتکی و سایر انواع درب دارند. پس در زمان بروز مشکل، با ما تماس بگیرید تا ببینید در مورد هر مشکل درب که ممکن است تجربه کنید، چه اقداماتی را ارائه می دهیم.

سیستم های قفل امنیتی

ما طیف گسترده ای از سیستم های قفل را ارائه می دهیم. این سیستم ها ایمنی و امنیت را در شرایط نا امن فراهم می کنند. آنها برای تمام ساختمان های تجاری از جمله مدارس، هتل ها، ساختمان های اداری، ساختمان های دولتی و غیره طراحی شده اند.

کنترل دسترسی و یکپارچه سازی سیستم دوربین

در این مجموعه طیف گسترده ای از خدمات را در صنعت ولتاژ پایین از سرویس درب اتوماتیک تجاری گرفته تا دسترسی به سیستم های کنترل و دوربین؛ برطرف می کنیم. قیمت خدمات ما رقابتی ترین در تهران و حتی ایران است. ما به خود افتخار می کنیم که خدمات با کیفیت را با قیمت منصفانه ارائه می دهیم.

مجموعه ای با بهترین تکنسین های نصب و تعمیر

در گروه آکام محصولات مطابق انواع استاندارد های بین المللی ISO و EN تولید می شود. با خرید این محصولات درب های اتوماتیک شیشه ای و .. از مجموعه ما، می توانید از خدمات آکام سرویس بهره مند می شوید. شبکه فروش گسترده گروه آکام در تهران، خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می دهد و نصاب درب اتوماتیک آموزش دیده و دارای گواهینامه برای سرویس دهی به هر نوع و مدلی از درب های اتوماتیک را دارد.

با حفظ موجودی کاملی از متداول ترین قطعات و اجزای مورد نیاز، شبکه نمایندگی ما به طور ایده آل برای ارائه خدمات به تمامی موسساتی که از درب های اتوماتیک استفاده می کنند، فعالیت می کند. نصابان معتبر و تکنسین های خدمات تعمیر ما سال ها دانش محصول را ارائه می دهند که به ما امکان می دهد انواع نیازهای مشتری را در صنعت پشتیبانی کنیم. خدمات تعمیر مجموعه ما به صورت ۲۴ ساعته در ۳۶۵ روز سال در دسترس هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نصاب درب اتوماتیک در تهران
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x