تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ 

()

 

 

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ از جمله درب های اتوماتیک می باشند که در ورودی مراکز تجاری و ساختمان های بزرگ و مهم؛ اعم از پاساژ ها، هتل ها، بیمارستان ها و سایر مکان های پر رفت و آمد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

این درب ها دارای گستره متفاوت و متنوعی هستند؛ به همین علت قابلیت سازگاری به  انواع سلیقه ها را دارند و تمامی آن ها را تحت پوشش قرار می دهند.

درب های سویینگ علاوه بر این که در کاهش مصرف انرژی تاثیر گذار هستند، به دلیل قابلیت اتوماتیک بودن، بدون لمس دستگیره، باز و بسته می شوند و شرایط عبور و مرور امن و بدون ازدحام را برای کاربران فراهم می آورند که این قابلیت در مراکز بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

این درب ها با توجه به قابلیت های منحصر به فرد و کاربرد های ویژه برای مکان های شلوغ که  دارای سنگین ترین ترافیک ها و رفت و آمد بیش ترین افراد تعبیه شده اند، به همین دلیل علاوه بر متریال قوی و موتور پر قدرت، در مصرف انرژی و هزینه ها نیز صرفه جویی می کنند.

چنین درب هایی با میزان بالا مصرف، آن هم به صورت روزانه به بررسی و چکاپ نیاز دارند؛ تا قبل از این که به طور کامل از کار بیافتند، نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات آن اقدام شود. تکنسین های با تجربه گروه صنعتی آکام آماده ارائه خدمات مربوط به تعمیر درب سویینگ و به طور کلی عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای می باشند.

اهمیت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

در فرآیند بررسی و تعمیر درب سویینگ، متخصصان با تجربه به طور دقیق به بررسی درب ها می پردازند و با اجرای جزئی ترین تعمیرات مثل روغن کاری، از بروز مشکلات بزرگ تر و پر هزینه تر جلوگیری می کنند، که به این ترتیب درب ها طی مدت زمان بیش تر و با عملکرد بهتر کار می کنند.

یکی از فواید سالم بودن درب های اتوماتیک که در ورودی ها نصب می شود، این است که از هر گونه تجمع، بی نظمی و اختلال در رفت و آمد مراجعین جلوگیری کرده و سبب می شود تا تمام افراد به صورت سریع و آسان به قسمت های مختلف ساختمان دسترسی داشته باشند.

همان طور که برای نصب درب ها نیاز به متخصص دارید، به جهت تعمیر درب سویینگ نیز نیاز به تکنسین های با تجربه و فنی دارید؛ تا به طور دقیق به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای پرداخته و در جهت تعمیر آن اقدام کنند.

یکی از اقداماتی که می توانید در راستای تعمیر درب سویینگ انجام دهید، تنظیم کردن قرارداد نگهداری و خدمات تعمیر با شرکت ها و گروه های صنعتی است. به این شکل که طبق این قرارداد ها، شرکت ها موظف هستند تا از طریق تکنسین های خود در فواصل زمانی مشخص به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای پرداخته و با تعمیر و تعویض به موقع قطعات، از به وجود آمدن خسارات بیش تر جلوگیری کنند.

کارکرد تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

درب ها با هر میزان استحکام و متریال قوی و با کیفیت، زمانی که در معرض استفاده مداوم و طولانی قرار می گیرند؛ به طور طبیعی نیاز به تعمیر پیدا می کنند. این یک واقعیت انکار ناپذیر است، اما بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید اعتماد به یک گروه صنعتی حرفه ای با تکنسین های متخصص و با تجربه است.

این گونه متخصصان می توانند  به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای بپردازند و در راستای آن نسبت به تعمیر درب سویینگ اقدام موثر و مناسبی داشته باشند. به همین دلیل بهتر از است دارایی خود محافظت کنید و به محض مواجه شدن با مشکل، با تعمیر کار مورد اعتماد خود تماس بگیرید. این مشکل می تواند ترک برداشتن یا شکستن شیشه درب ها باشد یا این که مربوط به خرابی سنسور  و یا گیر کردن درب ها شود.

تکنسین های گروه صنعتی آکام ضمن آشنایی با تمامی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای به راحتی می توانند به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای پرداخته و به سرعت آن را تعمیر کنند، بدون این که مشکل یا اختلالی در روند کار و فعالیت شما ایجاد شود.

 

مشکلات رایج درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ

تعدادی از مشکلات پر تکرار و مهم درب های اتوماتیک شیشه ای که ممکن است با آن مواجه شوید در ادامه ذکر می شود:

الف) ساییدگی و پارگی:

این مشکل معمولا مربوط به تسمه ها و یا لاستیک های محافظ دور تا دور قاب درب ها می باشد که با توجه به میزان خسارت می توان نسبت به تعمیر بخشی از آن و یا به طور کلی نسبت به تعویض آن قطعه اقدام نمود.

ب) خرابی سنسور ها:

آسیب به حسگر ها می تواند از طریق ضربه و یا مشکلات نرم افزاری باشد که باید بعد از عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به تعمیر آن اقدام شود. بهتر است تعمیر درب سویینگ توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام شود.

ج) سست بودن اتصالات:

این مورد یکی از مسائلی  است که سبب ایجاد مشکل در باز و بسته شدن درب ها، کند شدن و گیر کردن درب ها می شود و نیازمند آن آست که در اسرع وقت نسبت به تعمیر درب سویینگ اقدام شود.

هدف تعمیر  درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

  • بازدید و بررسی های مداوم که سبب تعمیر منظم و به موقع درب ها می شود، زمینه ای فراهم می کند تا درب ها به طور دائم در بهترین شکل کیفیت خود برای ارائه خدمات در جهت کارکرد منظم، سریع و بدون مشکل باشند.
  • نگهداری و بررسی منظم درب های اتوماتیک سویینگ و رعایت کردن استاندارد ها در تعمیر این درب ها توسط تکنسین ها سبب می شود تا سازه شما مدرن تر و ملک شخصی شما در امنیت بالا تری قرار بگیرد.
  • تعمیر به موقع می تواند از خسارات بزرگ تر و پر هزینه تر جلوگیری کند. گاهی اوقات در طی بررسی های منظم و دوره ای با تعویض یک قطعه کوچک، می توان از بروز یک خسارت بزرگ جلوگیری کرد.

 


منبع : canuckdoorsystems

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x