تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی 

()

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند انواع دیگر درب های اتوماتیک شیشه ای، در ورودی مراکز پر رفت و آمد مانند پاساژ ها، هتل ها، بیمارستان ها و حتی دانشگاه ها نصب می شود. این نوع درب ها دارای حسگر هایی می باشند که این قابلیت را به آن ها می دهد تا بدون لمس درب یا دستگیره توسط افراد به صورت خودکار باز و بسته شوند.

از ویژگی های دیگر این درب ها می توان به این نکته اشاره کرد که برای ورودی هایی با ابعاد کوچک تر کاربرد دارند. اگر ورودی سازه شما کوچک است، اما می خواهید از تمامی فضای آن استفاده کنید درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

از آن جایی که یک ورودی با درب اتوماتیک نه تنها سبب جلوه بخشیدن به نمای سازه می شود، بلکه با کنترل ترافیک رفت و آمد افراد؛ امکان عبور و مرور آسان را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورد. اگر درب اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای ورودی سازه معیوب یا کند باشد، جلوه مطلوبی نخواهد داشت. از این رو تعمیر درب تلسکوپی از جمله ملزومات یک ساختمان می باشد.

اهمیت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

این درب ها در مکان هایی که فضای محدودی داریم بسیار کاربردی هستند، به همین دلیل به مرور زمان و در نتیجه استفاده طولانی مدت ممکن است دچار عیب یا خرابی شوند. در چنین مواقعی بهتر است قبل از این که آسیب شدید تری به سیستم درب ها وارد شود، نسبت به سرویس درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اقدام کنید. گروه صنعتی آکام خدمات مربوط به تعمیرات درب اتوماتیک تلسکوپی را ارائه می دهد.

اگر چه درب تلسکوپی مانند انواع درب اتوماتیک شیشه ای دیگر از متریال با دوام ساخته شده، اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث آسیب و عملکرد بد درب ها شود. عواملی مثل رطوبت هوا، گرد و خاک، طوفان های شدید و اتفاقات و تصادفات ناگهانی که ممکن است مشکل ساز باشند. از این رو تعمیر درب تلسکوپی عضو جدا ناپذیری از خدمات پس از فروش درب های اتوماتیک شیشه ای است.

از آن جایی که سیستم کنترل و اجزای ساختار درب ها به صورت قابل تعویض ساخته و پرداخته شده اند، این ویژگی سبب سهولت در تعمیرات درب اتوماتیک تلسکوپی و تعویض قطعات درب ها می شود. ابزار و یراق آلات درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با کیفیت و در دسترس هستند و می توانید بدون دغدغه نسبت به تهیه قطعات جدید مورد نظر خود برای تعمیر درب تلسکوپی اقدام کنید.

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

از آنجایی که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مناسب فضا هایی کوچک می باشند، بنابراین نصب دقیق و تنظیم شده درب های اتوماتیک تلسکوپی در فضای ورودی سازه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که می تواند سبب بهبود رضایت عمومی مراجعه کنندگان به محیط شود.

در هنگام نصب باید به این نکته توجه شود که ابعاد ورودی با ابعاد درب هایی که نصب می شود، تطابق کافی داشته باشد. در این صورت مقدار فشار اضافی از روی درب ها برداشته شده و مدت زمان بیش تری به شکل ایده آل برای شما کار می کنند و دیر تر به سرویس درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی احتیاج پیدا خواهید کرد.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که علاوه بر استفاده از درب ها به صورت تک اسلایدی یا به شکل دلخواه، می توانید بدون این که نگران تعمیر درب تلسکوپی باشید از آن ها به عنوان جدا کننده بخش های مختلف یک ساختمان کاری یا یک سالن استفاده کنید و یک سازه مدرن داشته باشید.

مشکلات رایج درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

تعمیرات درب اتوماتیک تلسکوپی دارای اصول و قواعد خاصی می باشد، به همین دلیل بهتر است همان طور که نصب آن را به افراد متخصص و تکنسین های با تجربه می سپارید؛ برای تعمیر و تعویض قطعات نیز از تجربه و تخصص آن ها استفاده کنید.

گروه صنعتی آکام آماده ارائه هر گونه خدمات نسبت به سرویس درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در محل کار و منزل شما می باشد. در ادامه با تعدادی از مشکلات رایج که باعث می شود در نهایت به تعمیر درب تلسکوپی نیاز پیدا کنید اشاره می کنیم.

الف) درب به خوبی بسته نمی شود

بسته نشدن درب اتوماتیک به اندازه درست باز نشدن آن یک معضل است، زیرا علاوه بر این که امنیت مکان به خطر می افتد؛ باز ماندن درب می تواند باعث ورود هر گونه آلودگی، گرد و خاک، حیوانات و حتی در مکان های بسته تر، سبب خروج و هدر رفتن انرژی گرمایشی یا سرمایشی شود.

تعمیر درب تلسکوپی می تواند یک راه حل مناسب برای این مشکل باشد. اولین موردی که در این مواقع باید بررسی کنید، سیستم حسگر ها و مادون قرمز دستگاه کنترل درب می باشد. ممکن است یک قطعه فرسوده پیدا کنید و یا این که سنسور ها دچار آلودگی شده باشند. در نهایت اگر نتوانستید با کمک دفترچه راهنما مشکل را حل کنید با یک متخصص تماس بگیرید.

ب) معیوب بودن سنسورها

مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای به این است که بدون لمس درب و به کمک سنسور ها زمینه عبور امن و آسان را برای مراجعه کنندگان فراهم آورد.

هرگونه ایراد و خرابی در سنسور ها که سبب بروز مشکل در ارائه خدمات درب ها شود، نیاز به تعمیرات درب اتوماتیک تلسکوپی دارد. می توانید نسبت به تمیز کردن سنسور ها اقدام کنید؛ اما اگر آسیب وارد شده به گونه ای است که قابل تعمیر نیست باید به تعویض قطعه بیاندیشید.

ج) فعالیت دائمی و یک سره موتور

این که درب ها دارای موتور های قوی و با دوامی هستند، به این دلیل نیست که هرگز خراب نمی شوند. کار کردن دائمی موتور یکی از نشانه های آسیب است. برای شروع می توانید سوئیچ درب را بررسی کرده تا وضعیت درب را مشخص کنید، زیرا این موارد  بر عملکرد موتور تاثیر می گذارد.

اگر مشکل بر طرف نشد، تکنسین های گروه صنعتی آکام آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات درب اتوماتیک تلسکوپی و سرویس درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می باشند.


منبع :

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x