سفارش درب اتوماتیک در تهران 

()

سفارش درب اتوماتیک در تهران

انواع درب اتوماتیک در بسیاری از فضا های تجاری، اداری، مسکونی و .. که ترافیک رفت و آمد بسیار بالایی دارند؛ قابل استفاده بوده و با تولید در انواع مختلف که متناسب با نیاز مشتری و فضا مورد نظر می باشد، قابل سفارش هستند.

سفارش درب اتوماتیک برای سازمان ها، ارگان ها و .. امری ضروری بوده که نیازمند شناخت کافی از مهم ترین نکات، قبل از خرید می باشد. همچنین تهران به عنوان پایتخت ایران، بخش عظیمی از جمعیت را به خود اختصاص داده که نیاز به سفارش درب اتوماتیک در تهران نسبت به سایر بخش ها، بیش تر است.

اپلیکیشن آکام یکی از مهم ترین ابزار ها برای سفارش درب اتوماتیک در تهران بوده که به دلیل اینترنتی بودن فرآیند ثبت سفارش، حضور فرد یا ارگان سفارش دهنده الزامی نیست. این اپلیکیشن، اولین پلتفرم درب اتوماتیک شیشه ای در ایران بوده که به گروه صنعتی آکام تعلق دارد.

همه چیز درباره معتبر ترین برند درب اتوماتیک

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای برای انتخاب نیاز به مولفه های مختلفی داشته که یکی از مهم ترین آن ها، استاندارد های به کار رفته می باشد. برای مثال گروه صنعتی آکام در تولید انواع درب اتوماتیک خود نیمی از قطعات ساخت اروپا را به کار گرفته که تحت عنوان استاندارد های EN16005 و EN60335 می باشند.

استاندارد های مختلف ایزو نیز یکی دیگر از مواردی است که در سفارش درب اتوماتیک تهران و انتخاب بهترین برند آن نقش داشته که انواع درب اتوماتیک شیشه ای در گروه صنعتی آکام با استاندارد های ISO14001، ISO45001 و ISO9001 می باشد.

در کنار موارد مهم دیگر مانند کیفیت بالا دستگاه تولید شده، صرف هزینه کم تر جهت خرید و ارائه خدمات پس از فروش؛ امکان ثبت سفارش با کم ترین دردسر ممکن به خصوص برای هموطنان عزیزمان که در تهران نیستند، بسیار کاربردی بوده که معرفی اپلیکیشن آکام از این طریق نیز بسیار مهم می باشد.

سفارش درب اتوماتیک و توجه به نکات ضروری

انتخاب گروه صنعتی آکام به عنوان بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای و ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن آکام نیازمند توجه به نکاتی است که در ادامه به آن می پردازیم:

۱) میزان برق مصرفی

انواع درب اتوماتیک شیشه ای شامل موتور DC با ولتاژ نسبتا پایین بوده که میزان توان مصرفی در زمان اجرا از پیامد کمی برخوردار است، چرا که بازه زمانی عملکرد موتور برای کارکرد درب تنها ۱۵ ثانیه می باشد.

عامل اصلی، میزان انرژی تخلیه واحد در طول زمان باقی مانده در وضعیت عدم فعالیت است. بهبود میزان بازدهی ترانسفور ماتور ها عاملی برای صرفه جویی در هزینه ها از طریق اپراتور هایی با ترانسفورماتور های کلاس پایین می باشد که از این طریق به میزان قابل توجهی در طول عمر اپراتور، صرفه جویی خواهد شد.

۲) نیرو موتور

برای انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای، بایستی موتوری را مد نظر داشته باشید که ظرفیت وزنی بیش تر از نیرو لازم جهت حرکت درب داشته باشد و نیازی به فعالیت دائمی آن نباشد. همچنین عملکرد متعادل درب اتوماتیک حائز اهمیت است.

۳) شروع به حرکت و توقف روان

این ویژگی به دلیل کاهش میزان فشار بر روی درب و قطعه محرک از طریق احیا موتور جهت افزایش سرعت در بهبود عملکرد سیستم نقش دارد، بنابراین استفاده از استارت و استاپ روان در انواع درب اتوماتیک شیشه ای مفید است.

۴) امنیت درب اتوماتیک

به دلیل نگران کننده بودن امنیت درب های اتوماتیک که جسم سنگینی می باشند، شما تمایل دارید موتور آن ها بعد از بسته شدن درب، متوقف شود که ضمن کاهش میزان هزینه و زمان، ایمنی بالایی نیز دارد.

۵) هزینه های اضافی

احتمالا توجه به کیفیت و قطعات به کار گرفته شده درانواع درب اتوماتیک یکی از اساسی ترین موارد بوده، زیرا بروز خرابی می تواند هزینه بر باشد که برای سفارش درب اتوماتیک در تهران با کیفیت بالا، اپلیکیشن آکام یکی از بهترین گزینه ها محسوب می گردد.

۶) قابلیت خروج اضطراری

یک دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای خوب، از قابلیت بازگشایی درب به صورت دستی برخوردار بوده که تضمین کننده عملکرد عالی درب در هنگام قطعی برق می باشد.

۷) ارائه گارانتی

گارانتی یک محصول، تضمین کننده خوبی برای کیفیت درب اتوماتیک سفارش داده شده است که از سوی تولید کننده ارائه می گردد. با سفارش از اپلیکیشن آکام، می توانید گارانتی محصول خود را دریافت نمایید.

۸) در دسترس بودن لوازم یدکی

برای سفارش درب اتوماتیک در تهران، سعی کنید برندی را برگزینید که در صورت خرابی قطعات محصول، امکان دسترسی به لوازم یدکی وجود داشته باشد. تولید کنندگان بسیاری هستند که پس از توقف تولید محصول، انتشار قطعات یدکی و لوازم جانبی را متوقف کرده که در صورت بروز مشکل برای شما چاره ای جز تعویض دستگاه به صورت کلی وجود نخواهد داشت.

اپلیکیشن آکام به گونه ای طراحی شده است که در صورت بروز هر گونه مشکل، می توانید با مراجعه به بخش آکام سرویس و مطرح نمودن مشکل خود، از خدمات ارائه شده بهره مند شوید. پس هرگز نگران عدم همراهی گروه صنعتی آکام نباشید، زیرا ما تا بعد از سفارش محصول نیز همراه همیشگی شما خواهیم بود.

اطلاعات لازم جهت ثبت سفارش از اپلیکیشن آکام

الف) ابعاد محل

در مرحله اول برای استفاده از اپلیکیشن آکام بایستی عرض و ارتفاع فضا مورد نظر را اندازه گیری کنید تا در فیلد های لازم اطلاعات را وارد نمایید.

ب) نوع سیستم

در گام بعدی با مطالعه مشخصات هر یک از انواع درب اتوماتیک، نوع سیستم مورد نظر فضا خود را انتخاب نمایید. هر یک از درب ها ویژگی خاصی داشته که با توجه به محل مورد نظر قابل سفارش می باشد.

ج) نوع شیشه

با مراجعه به اپلیکیشن آکام می توانید در نوع شیشه ها، لیست عناوین را مشاهده کنید و با کسب اطلاعات لازم در مورد شیشه های درب اتوماتیک؛ بهترین گزینه را برای سفارش خود انتخاب نمایید.

د) فریم مورد نظر

پیش از ثبت سفارش درب اتوماتیک در اپلیکیشن آکام بهتر است در ارتباط با ویژگی های فریم های موجود در لیست مطالعه نموده تا انتخاب خوبی را داشته باشید و در آخر با تعیین نوع دسته بندی محل مورد نظر، سفارش درب اتوماتیک شما از طریق این اپلیکیشن ثبت می شود.


لینک سایت ها:next-doors.com ،‌comvenient

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x