نصب درب های اتوماتیک شیشه ای سوئینگ 

()

"<yoastmark

در گذشته درب های اتوماتیک شیشه ای به ندرت و در برخی اماکن عمومی مانند فرودگاه ها و یا بیمارستان ها قابل رویت بودند، اما امروزه استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای به امری مهم در ساختمان سازی تبدیل شده است.

از برج های بلند مسکونی تا ساختمان های اداری و تجاری، همگی برای حفظ امنیت، سلامتی و آسایش مراجعه کنندگان از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. درب های اتوماتیک شیشه ای انواع متفاوتی دارند و این موضوع سبب می شود که برای هر ساختمان با هر شرایطی درب اتوماتیک مناسب وجود داشته باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ نه تنها به ساختمان ظاهری زیبا تر هدیه می کنند، بلکه می توانند سبب کاهش میزان انتقال بیماری و افزایش ایمنی ساختمان نیز بشوند. امروزه با شیوع بیماری کرونا؛ اهمیت سلامتی چندین برابر شده است و ساختمان سازان بیش از پیش به سمت استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای می روند.

علاوه بر خرید و استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای، نصب درب اتوماتیک سویینگ و طریقه نصب درب شیشه ای سویینگ بسیار مهم است. نصب درب اتوماتیک سویینگ باید به دقت انجام شود و ترجیحا از متخصص فنی در نصب آن راهنمایی گرفته شود.

در ادامه این مقاله می خواهیم نکاتی درباره طریقه نصب درب شیشه ای سویینگ ارائه دهیم و همچنین مراحل نصب درب اتوماتیک سویینگ را به طور خلاصه شرح دهیم.

مراحل نصب درب اتوماتیک سویینگ

برای نصب درب اتوماتیک سویینگ لازم است که دفترچه راهنما ارائه شده هنگام خرید محصول را به دقت مطالعه نمایید و حتما قبل از نصب، مراحل را مرور کنید. توصیه می شود برای نصب از یک مختصص فنی کمک بگیرید و اصلا به صورت انفرادی برای نصب درب اتوماتیک سویینگ اقدام نکنید.

در صورتی که به مشکلی در نصب برخورد کردید، حتما با نصاب مشورت کنید. طریقه نصب درب شیشه ای سویینگ بسیار راحت و بدون دردسر است، اما رعایت نکردن نکات ایمنی لازم می تواند بسیار مشکل ساز باشد.

مرحله اول : فضا سازی

قبل از اینکه قطعات درب اتوماتیک سویینگ را نصب کنید، باید در دیوار فضای مورد نیاز را به وجود آورید. دیواری که درب روی آن نصب می شود؛ نباید نازک و سست باشد و حتما بایستی متصل به ستون های اسکلت ساختمانی باشد.

درب اتوماتیک سویینگ وزن قابل توجهی دارد، بنابراین دیوار نباید صرفا از گچ و سیمان تشکیل شده باشد. سپس فضایی برای قالب خارجی، نصب موتور و ریل ها در نظر بگیرید. قالب خارجی را به کمک ریسمان های فلزی به دیوار محکم متصل سازید.

مرحله دوم : نصب ریل ها و موتور

پس از نصب قالب خارجی، می توانید ریل ها و بازوی نوسان ساز را نصب کنید. احتیاط کنید و فشار ثابتی برای نگه داشتن درب اعمال فرمایید. پس از نصب بازوی متحرک، آن را بچرخانید تا از کارکرد صحیح آن مطمئن شوید.

سپس بازو را به جهت صحیح آن باز کنید، پس از این مرحله می توانید موتور ها را به صورت دقیق روی بازو چرخان نصب نمایید. برای هر موتور، یک جعبه نگهدارنده و محافظ در نظر گرفته شده است تا موتور هوشمند را از عواملی مانند باران، گرد و خاک و ضربه حفظ کند و سلامت و طول عمر موتور را تا چندین برابر افزایش دهد. پس از نصب کامل موتور، جعبه محافظ را روی آن قرار داده و ثابت کنید.

مرحله سوم : اتصال بازو چرخان و موتور

بازو ها با دستور موتور به حرکت در می آیند و سبب باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ می شوند، بنابراین اتصال بازو به موتور بسیار مهم است. در این مرحله باید بازو را به درستی به موتور متصل کنید و برای هر موتور یک بازو چرخان وجود دارد.

مرحله چهارم : نصب قطعات شیشه ای درب سویینگ

اکنون که موتور، بازو ها و قالب خارجی درب اتوماتیک سویینگ نصب شده است، می توانید قطعات شیشه ای و اصلی درب را متصل کنید. ریل ها را به درستی در جای خود قرار دهید و به وسیله دستگاه مکش شیشه را بلند کنید.

این مرحله را بسیار با دقت انجام دهید و حتما پوشش ایمنی را رعایت کنید. از یک نصاب با تجربه کمک بگیرید و به تنهایی شیشه را بلند نکنید. پس از اینکه شیشه از دو طرف درب ریل قرار گرفت، دستگاه مکش را جدا کنید.

"<yoastmark

نکات مهم در نصب درب اتوماتیک سویینگ

نصب این درب ها پیچیدگی خاصی ندارد، اما لازم از قبل از اقدام به نصب به نکات ریز توجه کنید.

بعد از مطالعه راهنمای نصب همراه محصول، حتما مراحل ذکر شده در قسمت طریقه نصب درب شیشه ای سویینگ را به دقت مطالعه کنید.

هنگام نصب درب اتوماتیک سویینگ، حتما پوشش ایمنی را رعایت کنید. از کلاه ایمنی و دستکش مخصوص کار با شیشه و آهن آلات استفاده کنید و در صورت نیاز عینک ایمنی به همراه داشته باشید.

به صورت ۲ الی ۳ نفره برای نصب درب اتوماتیک سویینگ عمل کنید و حتما از یک نصاب با تجربه و یا متخصص فنی کمک بگیرید.

نه تنها نصب این درب ها و طریقه نصب صحیح آن بسیار مهم است، بلکه کیفیت و ایمنی ضمانت شده این محصول نیز بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای مورد نظر خود را از فروشنده معتبر تهیه کنید و قبل از خرید، از کیفیت و ایمنی آن مطمئن شوید.

اپلیکیشن خرید درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

گروه صنعتی آکام از گذشته تا کنون به صورت حضوری و از طریق وبسایت در حوزه فروش و تولید درب های اتوماتیک شیشه پرداخته است و در این زمینه بسیار حرفه ای و با کیفیت عمل کرده است. اکون این شرکت مفتخر است تا از اپلیکیشن خرید درب اتوماتیک شیشه ای خود رونمایی کند.

این اپلیکیشن کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت می کند. از طریق اپلیکیشن آکام شما می توانید درب اتوماتیک مورد نیاز خود را با اجزای تشکیل دهنده مناسب شرایط خود و با کیفیت سفارش و خریداری کنید. علاوه بر آن این اپلیکیشن به شما امکان مقایسه انواع درب و با قطعات تشکیل دهنده متفاوت را نیز می دهد تا از خرید خود لذت ببرید.


منبع : olideautodoor ،‌ autodoorleader

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نصب درب اتوماتیک سویینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x