نصب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ 

()

درب‌ اتوماتیک شیشه ای در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده است تا در اندازه ها و قالب های متفاوت، پاسخگوی نیاز های متنوع کاربران در سازه های گوناگون باشند. این ویژگی ها سبب می شود تا علاوه بر زیبا تر کردن نمای سازه شما، باعث گسترده تر کردن طیف کاربرد آن نیز شود.

موقعیت سازه که  گاه بیمارستان و مرکز درمانی است یا این که یک مرکز تجاری و پاساژی مملو از فروشگاه با ترافیک بالا عبور و مرور می باشد، نوع کاربرد و نحوه نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ را معین می کند. نوع ساختمان و نمای سازه، یکی از عوامل مهمی است که بر این موضوع تاثیر گذار می باشد.

از عوامل دیگر می توان به مواردی مانند میزان باز شدن درب، محل ساختمان و جای نصب درب، میزان استفاده و نحوه عملکرد، تعداد کاربران که مربوط به میزان ترافیک تردد مراجعه کنندگان می باشد، امنیت و در نهایت میزان تطابق درب اتوماتیک شیشه ای با سازه اشاره کرد.

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ یک انتخاب مناسب برای ورودی ها با درب های اتوماتیک است که علاوه بر زیبا تر کردن جلوه و نمای سازه، باعث تسهیل عبور و مرور برای کاربران و کسب رضایت آن ها تا حد زیادی می شود.

طریقه نصب درب شیشه ای اسلایدینگ توسط گروه صنعتی آکام به گونه ای است که بدون درز و ایمن می باشد. در محیط ها با کاربرد های مختلف قابل نصب است و جلوه مدرن و زیبایی به نمای سازه ها می دهد.

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به گونه ای نصب می شوند که کم ترین تاثیر را از شرایط آب و هوایی و وزش باد می پذیرند. همچنین خطرات مربوط به رفت و آمد مراجعه کنندگان را کاهش می دهد، زیرا در فاصله معینی  دور تر از شخصی که مقابل درب ایستاده باز می شوند.

 لزوم نصب درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

انواع سیستم های درب کشویی اتوماتیک با بهره وری و راندمان بالا در انواع مصارف تجاری، صنعتی و حتی برای ملک ها و آپارتمان های بزرگ مسکونی نصب می شوند، از این رو طریقه نصب درب شیشه ای اسلایدینگ  باید به گونه ای باشد که درب ها دارای شیشه های مقاوم؛ در طرح، رنگ متنوع و مقاوم به ضربه باشد.

همچنین این درب بایستی دارای ریل هایی با وزن بالا و لوله هایی از جنس فولاد ساخته شده باشد تا به اندازه کافی کیفیت و استحکام درب را تضمین کند که درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ گروه صنعتی آکام شامل همه این ویژگی ها می شود.

نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ یک راه حل تخصصی برای مکان هایی است که حتی درب هایی با قابلیت ضد انفجار در آن جا نصب شود. پیشنهاد ما برای تضمین و کنترل بهداشت محیط  در مکان های حساس و اتاق های عمل با سیستم هوابندی و عایق شده ی ضخیم، درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد.

تعمیر و نگهداری درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

بعد از نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ و با گذشت زمان، درب ها به مرور به تعمیرات جزئی و یا تعویض قطعه نیاز پیدا می کنند. گاهی اوقات ممکن است به دلیل ترافیک تردد و رفت و آمد های زیاد از ورودی درب اتوماتیک، اختلالی در سیستم درب ها  بروز پیدا کند.

در چنین مواقعی شرکت های ارائه دهنده و نصب کننده درب های اتوماتیک، خدمات پس از فروشی مبنی بر نگهداری و تعمیرات درب ها ارائه می دهند. همچنین خود شما می توانید با بررسی های ماهیانه و سالیانه، تعمیر درب ها را قبل از ایجاد یک مشکل بزرگ و با هزینه کم تر به تکنسین ها بسپارید.

قطعات درب ها و ابزار و یراق آلات آن ها، به آسانی در دسترس هستند و این موضوع؛ تعمیر درب ها را بعد از نصب آسان تر می کند و این ویژگی تضمینی بر کیفیت و خدمات نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد.

نصب درب اسلایدینگ
نصب درب اسلایدینگ

کارکرد نصب درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ به گونه ای است که می تواند به صورت تک باز شو تنظیم شود. این که درب سمت چپ باز شود یا درب سمت راست، می تواند در اختیار و انتخاب شما باشد. درب ها خاصیت جدا شدگی و استفاده به صورت مجزا از هم را نیز دارند.

میزان باز شدن درب ها قابل تنظیم است و می توان به گونه ای نصب کرد که در کم ترین فضا حداکثر میزان باز شدن را داشته باشد. درب ها از جنس های مختلفی مثل آلومینیوم، فولاد و یا شیشه ساخته می شوند که هر کدام بسته به مکان نصب، کاربرد خاص خود را دارند.

از آن جایی که درب های اتوماتیک مطابق با هر نوع ورودی در سازه های مختلف و با ابعاد و اندازه مختلف قابل نصب می باشند، به همین دلیل با توجه به تفاوت در نوع پروژه؛ زمان نصب و به دنبال آن هزینه های نصب نیز متغیر خواهد بود.

ویژگی درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

اولین ویژگی مربوط به شیشه امن و چند لایه با ضخامت های ۶.۴ میلی متر، ۱۰.۸ میلی متر، ۱۱.۵ میلی متر یا ۱۳.۵ میلی متر می باشد که بسته به کاربرد و مکان مورد نظر برای نصب درب ها استفاده می شوند.

از دیگر ویژگی شیشه ها می توان به فشرده بودن جنس آن و قابل سفارش بودن در طرح ها و رنگ های مختلف اشاره کرد. همچنین درب ها به صورت دوجداره با عایق بندی مطلوب نصب می شوند که سبب کاهش مصرف استفاده بهینه از انرژی می شود.

تمامی درب های اتوماتیک با قالب آلومینیومی که شیشه ای هستند با بیش از ۲۰۰ مورد تنوع در رنگ، رنگ بندی می شوند، بنابراین بدون محدودیت و مطابق با سلیقه شخص قابل سفارش هستند.

 

نکات قابل توجه در ارتباط با درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

این نوع درب ها در حالت استاندارد دارای ویژگی هایی می باشند که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

الف) باتری پشتیبان برای امنیت  فرار در مواقع اضطراری

ب) قفل برقی

ج) سیستم اعلام حریق

د) کنترل و دسترسی انتخابی

و) نمایشگر جیبی

ه) فعال سازی بدون نیاز به لمس


منبع : bhdoors ،‌hortonautomatics

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نصب درب اسلایدینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x