قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ 

()

این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع درب های گردان است که علاوه بر جلوه بخشیدن به نما و معماری سازه، به عبور و مرور سریع و راحت افراد کمک می کند و بدون ایجاد ترافیک در رفت و آمد؛ زمینه عبور امن و راحت کاربران را فراهم می سازد.

سیستم اپراتور درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ بسیار با دوام و سازگار با انواع ورودی ها و ساختمان های تجاری، اداری، هتل ها، مراکز خرید و بسیاری از مکان های پرتجمع دیگر می باشد. این درب ها به گونه ای طراحی می شوند که با انواع کاربرد های ساختمان های مختلف تطابق داشته باشند.

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای یک جایگزین بسیار مناسب برای انواع درب های نسل قدیمی ورودی ساختمان ها و برج ها می باشد. ساختار این نوع درب ها گاها تمام شیشه با قابی سبک اما با دوام است که شامل انواع فولاد ضد زنگ و یا برنج می باشد.

"<yoastmark

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای یک راه حل مناسب برای استفاده بهینه از انرژی و زمان است. این درب ها با طراحی متنوع و منحصر به فرد خود جلوه زیبایی به نمای سازه می بخشند و در کنار آن عبور و مرور عابران را سهل و آسان می سازند.

این درب ها شامل تنوع در طرح، جنس متریال و اپراتور کنترل آن می باشد که از عوامل مهم در تعیین قیمت تمام شده درب ها هم به شمار می روند. با توجه به کیفیت و نوع متریال قیمت آن به نسبت افزایش میابد.

درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ در جهت ارتقا و پیشرفت طراحی سازه و صرفه جویی در مصرف انرژی قدم های مثبت زیادی برداشته است و یکی از این موارد ارائه یک ورودی امن و آسان برای هر نوع سازه تجاری یا اداری می باشد.

هزینه درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

اگر به فکر بازسازی ورودی بنای خود هستید، شاید این نوع درب ها اولین گزینه ای که در ذهن تان می آید نباشد اما با توجه به مزایای آن شاید ارزش فکر کردن و بررسی را داشته باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از تصمیم گیری مقدار حدودی از برآورد قیمت این درب ها را بدانید.

هزینه با توجه به مقدار رفت و آمدی که ورودی سازه دارد و به دنبال آن مقدار مصرفی که از درب می شود متفاوت است، به خصوص اگر متریال آن از فلز هایی مثل فولاد ضد زنگ یا برنج باشد. همچنین هزینه نصب و خدمات پس از فروش نیز ممکن است مبلغی به فاکتور خرید مصرف کننده اضافه کند.

با این حال هزینه نهایی از هر تامین کننده می تواند متغیر باشد. نکته قابل توجهی که می توان به آن اشاره کرد این است که درانواع پیشرفته تر که به سیستم تشخیص فلز، مواد شیمیایی، کنترل سرعت و غیره مجهز هستند به نسبت شامل مبالغ بالا تری می شوند.

"<yoastmark

عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

عوامل متعددی بر هزینه این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای اثر می گذارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می شود.

۱- اندازه درب:

اندازه درب متناسب با ابعاد ورودی هر نوع سازه می تواند متفاوت باشد و همچنین تعداد بال ها به طور مثال سه بال، چهار بال و یا بیش تر می تواند بر هزینه نهایی تاثیر بگذارد.

۲- قطر شیشه:

قطر شیشه و همچنین جنس آن یکی دیگر از عوامل متعدد و مهم در تعیین قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ می باشد. شیشه ها در انواع ضخامت ها، مات یا شفاف بودن و همچنین مقاوم در برابر ضربه تقسیم بندی می شوند و استفاده از هر نوع شیشه  قیمت متناسب با خودش را دارد.

۳- متریال:

نوع متریال و مواد به کار رفته در ساخت و پرداخت درب ها بسیار مهم است. تولید درب ها با قاب فولادی، آلومینیوم، شیشه ای و غیره هر کدام شرایط و هزینه متناسب با خودش را دارد.

۴- محل نصب:

این که درب در چه نوع ساختمانی نصب می شود از مواردی است که در تعیین قیمت تاثیر می گذارد. نصب این درب ها در یک ساختمان مسکونی یا تجاری و یا بیمارستان شرایط متفاوتی دارد که از نظر زمان و هزینه نصب متغیر می باشد.

"<yoastmark

مزیت های درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

یکی از نکات مثبت این درب ها این است که دسترسی آسان دارد. به دلیل عدم نیاز به لمس یا استفاده از دستگیره، تمامی کاربران حتی افرادی که ویلچر دارند یا دارای مشکل جسمی خاصی هستند هم می توانند بدون دغدغه و در امنیت  کامل از آن استفاده کنند.

استفاده از این درب ها که به طور باور نکردنی در مصرف انرژی بهینه هستند می توانند شما را از هزینه های سرسام آور قبوض نجات دهند. این درب ها به دلیل گردان بودن حتی در زمان استفاده هم در حال بسته شدن هستند و مانع عبور هر گونه عنصر خارجی می شوند و هوای محیط داخل را متعادل نگه می دارند.

از آنجایی که در سایر درب های اتوماتیک نصب شده در ورودی ها حداکثر دو نفر می توانند همزمان وارد یا خارج شوند، درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ با کنترل ترافیک و ایجاد یک بستر امن برای عبور این مشکل را حل کرده است و زمینه ساز یک ورودی ایمن برای ورود یا خروج به ملک شما می باشد.

نکات قبل توجه قبل از خرید درب های اتوماتیک شیشه ای ریوولوینگ

در پاسخ به این سوال متداول که آیا این نوع درب ها نیاز به نگهداری و سرویس زیادی دارند؟ باید گفت که این درب ها مثل هر وسیله مکانیکی و اتومات دیگری نیاز به مراقبت و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات دارند و در لیست هزینه ها باید مبلغی را هم به این مورد اختصاص دهید.

در انتها بهتر است یاد آور شویم که نصب این درب ها کاری نیست که بتوانید به تنهایی از پس آن بر بیایید، بنابراین برای نصب آن به یک متخصص نیاز دارید تا با نهایت دقت و ایمنی درب را روی ورودی ساختمان شما نصب کند.


منبع: barbourproductsearch ، assaabloyentrance ، checkatrade

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x