قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک 

()

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای دارای سیستم عایق بندی است و به گونه ای طراحی شده است که از تبادل هوای داخل و خارج محیط هایی مثل  آزمایشگاه ها و اتاق های عمل جلوگیری می کند. درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک با داشتن ویژگی کشویی بودن گزینه مناسبی برای محیط های بیمارستانی می باشد.

این ویژگی باعث آسان کردن عبور و مرور پرسنل و بیماران حتی با برانکارد و ویلچر می شود. این درب های شیشه ای در انواع روکش ها با جنس های مختلف شامل فولاد ضد زنگ، انواع فشرده با خاصیت آنتی باکتریال، HPL و لعاب در دسترس هستند. همچنین از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با روکش سربی می ‌توان برای اتاق‌های رادیولوژی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک می توان به این موضوع اشاره کرد که این درب ها دارای ایمنی بالا مطابق با استاندارد های روز اروپا هستند. دارای طراحی های زیبا و متنوع مطابق با سلیقه تمامی معماران می باشند و به راحتی تمیز می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

۱- اندازه درب ها:

با توجه به این که یکی از ویژگی های درب های شیشه ای اتوماتیک هرماتیک مطابقت با انواع سایز ها و ورودی های مختلف است به همین دلیل یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب ها؛ اندازه و ابعاد آن ها می باشد.

۲- نوع شیشه:

نوع شیشه به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک تاثیر زیادی بر قیمت آن ها خواهد داشت. شفاف یا مات بودن شیشه بر قیمت آن تاثیر می گذارد. همچنین شیشه های ضد ضربه یا عایق صدا و اشعه و عایق هوا نیز به طور مستقیم در متغیر بودن قیمت درب ها نقش دارد.

۳- متریال:

جنس متریال و ابزار و یراق آلات به کار رفته در درب ها با توجه به کیفیت بالا و وارداتی بودن می تواند قیمت درب ها را بالا ببرد. همچنین این نوع درب اتوماتیک شیشه ای شامل ابزارک هایی مثل حسگر ها، ریموت، دستگیره و غیره می باشند که بر قیمت تمام شده این محصول، فاقد تاثیر نمی باشد.

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

از جهت مشخصات فنی می توان به این موارد اشاره کرد که این درب ها در انواع یک لنگه و دو لنگه با قابلیت تنظیم میزان باز شدن و انتخاب باز شدن هر دو درب یا یک لنگه از آن قابل سفارش می باشند. عرض درب ها در اندازه های استاندارد متفاوتی قابل نصب هستند و این مورد بر قیمت آن تاثیر گذار است.

قاب های فولادی ضد باکتری و ضد زنگ، همچنین ابعاد پنجره ها در سایز های متنوع و جنس شیشه  متفاوت یکی دیگر از عوامل موثر بر تعیین قیمت درب های شیشه ای اتوماتیک هرماتیک است. برخی درب ها در برابر اشعه عایق اند و در رنگ های مختلف موجود می باشند.

برخی درب ها دارای یک قاب یا محافظی از جنس سرب می باشند که با توجه به نوع پرداخت آلیاژ آن بر قیمت تمام شده تاثیر می گذارد. همچنین دارای طیف وسیعی از سیستم ایمنی و فعال سازی برای درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک وجود دارد که درب ها را در رنج های مختلفی از قیمت قرار می دهد.

درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

مزایای  درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای مکان هایی که نیاز به کنترل نشت هوا با عایق بندی محکم و غیر قابل نفوذ است مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع درب ها برای ورودی اتاق های عمل بیمارستان، کلینیک های پزشکی، آی سی یو، آزمایشگاه ها و صنایع دارویی  که از نظر بهداشت و عایق بندی اهمیت زیادی دارند؛ گزینه مناسبی برای نصب می باشند.

این درب ها با فناوری خاص و منحصر به فرد که با کمک تکنیک های پیشرفته ساخته شده اند از رد و بدل شدن هر نوع آلودگی جلوگیری می کند و پاکیزگی محیط را به بالا ترین سطح می رساند و هنگام استفاده از آن راحتی و ایمنی را حس می کنید.

استفاده از این نوع درب ها برای کلیه کارکنان بیمارستان و حتی برای افرادی که دارای اختلالات حرکتی می باشند، ساده و راحت است. این مورد یکی دیگر از دلایل محبوبیت و کاربردی بودن درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

سایر امکانات درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

عملکرد این درب ها آرام و بی صدا می باشد، به همین صورت عایق خوبی برای صدا می باشند و با طراحی زیبایی که دارند جلوه متفاوتی به سازه می دهند. با محیط زیست سازگاری بالایی دارند و ضمن صرفه جویی در انرژی دارای شیشه های ضخیم هستند که مدل های متنفاوت شیشه در تعیین قیمت تمام شده درب ها تاثیر می گذارد.

سرعت باز و بسته شدن درب به گونه ای می باشد تا گردش هوا را به کم ترین میزان ممکن برساند. این ویژگی باعث می شود تا از رد و بدل شدن  گرد و غبار به محل جلوگیری کند و همچنین رطوبت و دما محیط را ثابت نگه دارد.

فناوری سنسور های به کار رفته در سیستم کنترل کننده درب ها به گونه ای عمل می کنند که درب بدون دخالت دست و تماما اتوماتیک باز و بسته شود و همچنین حین عبوراز درب سنسور ها با تشخیص  افراد یا اشیا مانع از بسته شدن درب می شوند که مدل های مختلف این سنسور ها نیز در تعیین قیمت تمام شده درب ها نقش دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک
درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

هزینه نصب  درب های اتوماتیک شیشه ای هرماتیک

طراحی درب اتوماتیک شیشه ای به گونه ای است که با انواع سازه ها و ورودی های متفاوت سازگار است، به همین دلیل می توانید مطابق با ابعاد ورودی سازه خود درب مناسب را سفارش دهید.

تفاوت در ابعاد باعث می شود در زمان بندی نصب هم تفاوت ایجاد شود و در نتیجه هزینه ای که برای نصب محاسبه می شود بیش تر خواهد بود.

از موارد  دیگری که می توان در لیست هزینه ها نام برد؛ مخارج مربوط به خدمات پس از فروش و تعویض یا تعمیر قطعات است که متناسب با  قطعه مورد نظر و دستمزد تعمیر کار متفاوت خواهد بود.

برای استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای هرماتیک می توانید وارد اپلیکیشن آکام شوید .

منبع: grupsa ، thompsoncreek ،‌osentautodoor

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x