قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ 

()

این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ برای ساختمان های تجاری با ورودی های باریک و کم عرض بسیار مناسب می باشد زیرا می تواند در کم ترین فضای موجود بیش ترین کاربرد را داشته باشد به این صورت که به ایجاد فضای اضافی کمک می کند و علاوه بر آن در کم ترین فضا تا حداکثر محدوده امکان باز می شود. بنابراین در این نوع ساختمان ها می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ به طور معمول برای نصب در ورودی های ساختمان های تجاری مثل هتل ها، فرودگاه ها، مدارس، مغازه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها و مکان های بی شماردیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها حتی در زمانی که قالب درب ورودی باریک است تا جای ممکن باز می شود و به خوبی با هر شکل سازه ای منطبق می شود.

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای از موادی مانند آلیاژ آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به همین دلیل بسته به نوع فلز به کار رفته در پروسه تولید آن، بازه قیمتی متفاوتی دارد. سیستم عملکردی این درب ها به این شکل است که با کم ترین نویز و بدون صدا کار می کنند و از این جهت بسیار محبوب  و کاربردی هستند.

عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ

نسل جدید این نوع درب اتوماتیک شیشه ای انرژی و برق کم تری مصرف می کنند. همچنین می توانید آن ها را جایگزین یکی از دیوار های ساختمان کنید و در جهت زیبا تر کردن نما از نور و منظره طبیعی به نحو احسن استفاده کنید. این مدل ها در طراحی ها، سبک ها و رنگ های مختلف قابل سفارش هستند که به تبع آن قیمت تمام شده هم متغیر خواهد بود. تمام این موارد موثر در اپلیکیشن آکام قابل مشاهده است.

نوع شیشه و فلز استفاده شده در قاب درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ یکی دیگر از عوامل موثر بر تعیین قیمت است. اگر صفحه شیشه ای معمولی در قاب آلومینیومی باشد جزو دسته مقرون به صرفه به حساب می آید.

دسته دیگری که در رنج قیمتی متوسط قرار می گیرد؛ از متریال بهترین استفاده شده به همین ترتیب که شیشه به کار رفته دو جداره و جنس آلیاژ قاب با کیفیت بالا تری است و در نهایت قیمت تمام شده بیش تری هم خواهد داشت.

فایبر گلاس بودن جنس شیشه یا مدل هایی با اندازه های سفارشی و مقاوم در برابر ضربه جزو محدوده درب های با هزینه تمام شده بالا محسوب می شوند. همچنین درب اتوماتیک شیشه ای مناسب پاسیو  قابلیت این را دارد که از راست یا چپ باز شود و وضعیت دستگیره ها تعیین کننده این مورد است.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

راندمان درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ

این درب ها دارای یک عملکرد قفل خودکار است و به این شکل امنیت درب ها را بالا می برد. درب اتوماتیک شیشه ای موتور با کیفیتی دارد و دارای دوام بالایی است. همچنین این امکان را دارد که در مواقع اضطراری مثل آتش سوزی و یا قطعی برق، به طور خودکار باز شود.

یکی از مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ این است که بسیار کم مصرف و همچنین مقرون به صرفه هستند. نصب آسانی دارند و بین چهار تا شش ساعت زمان می برد تا قطعات و ریل ها در ورودی سازه ها نصب شوند. همچنین می توان بدون مشکل اجزا را به ریل اضافه و یا تعویض کرد.

همه ی این موارد به شما کمک می کند تا با توجه به نوع سازه خود مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. زیرا طراحی هوشمندانه این درب ها باعث شده تا علاوه بر حفظ عنصر زیبایی در معماری ساختمان ها با هر سبک سازه ای انعطاف پذیر و قابل انطباق باشد.

مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ

یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب ها علاوه بر کاهش مصرف انرژی این است که این نوع درب اتوماتیک شیشه ای دوستدار طبیعت و محیط زیست است. این درب ها به قفل مکانیکی نیاز ندارند و در عین حال از امنیت بالایی برخوردار هستند.

سیستم این درب ها دارای گشتاور زیاد با راندمان بالا می باشد و این عوامل باعث بهبود عملکرد در مدت طولانی و افزایش دوام درب اتوماتیک شیشه ای می شود. همچنین دارای اجزای قابل تعویض و تعمیر است. لوازم جانبی آن در دسترس می باشد و تمام این موارد باعث می شود تا شما بتوانید با خیال آسوده این نوع درب ها را انتخاب کنید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای دارای یک حسگر ایمنی برای باز ماندن درب در زمان وجود مانع بین آن ها است. وجود حسگر ایمنی که به باز ماندن درب در حین عبور کمک می کند با عملکرد توقف درب به محض برخورد با جسم باعث شده تا از صدمات بدنی جلوگیری شود و کودکان و افراد ناتوان هم بتوانند به سادگی از این درب ها استفاده کنند.

نکات قابل اهمیت در مورد قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ

محصولات درب اتوماتیک همگی جزو محصولات ساختمانی و دکوراسیون هستند و با توجه به اینکه بخشی از قطعات به کار رفته در ساخت آن ها وارداتی هستند؛ احتمال نوسان قیمت وجود دارد اما به دلیل این که تولید آن در داخل کشور انجام می شود نسبت به نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشند.

اصولا هدف از دکوراسیون این است که نمای سازه ها زیبا تر شود و جلوه ی بیش تری داشته باشد و در عین حال برای ساکنین و مراجعه کننده ها  کاربردی باشد؛ به همین منظور نصب این درب ها برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده می شود.

به طور کلی برای تعیین قیمت تمام شده درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اسلایدینگ باید عوامل موثر بر قینت را کنار هم گذاشت و به یک جمع بندی مناسب رسید. برای این کار ابتدا باید تعیین شود در چه ساختمانی قرار است نصب شود و با توجه به اندازه و نوع درب مورد نظر قیمت متفاوت است. در آخر جنس شیشه، نوع فریم و اپراتور نیز تاثیر گذار است.


منبع :manusa ،‌ homeguide ، osentautodoor

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x