بررسی درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ 

()

اساس کار درب اتوماتیک شیشه ای ایجاد امنیت و آسایش برای استفاده کنندگان است. هنگامی که شما با سرعت متوسط به درب اتوماتیک شیشه ای نزدیک می شوید، درب شروع به باز شدن می کند. این عملکرد اتوماتیک و هوشمندانه می تواند تاثیر بسیار زیادی در آسایش زندگی روزانه شما داشته باشد.

 

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ می توانند به نرمی باز شده و سپس بدون هیچ مشکل و تاثیر سوء متوقف خواهند شد. حدودا ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا درب به اندازه ۸۰ درجه باز شود، بنابراین جزء دسته درب اتوماتیک شیشه ای قرار می گیرد. لولا این درب دارای ساختاری پیشرفته است که حرکت آن را بسیار نرم و روان می کند.

همچنین این درب اتوماتیک سویینگ تا قبل از ۵/۱ ثانیه، فرایند بسته شدن خود را آغاز نخواهد کرد. این محصول بی نظیر توانایی تشخیص اجسام را تا ارتفاع ۲۸ اینچ نیز دارد. با ایستادن در ناحیه تعیین شده جهت تشخیص، درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ به آرامی و بسیار نرم باز می شود و پس از عبور شما بسته خواهد شد.

 

مکانیسم عملکردی درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

برخی از انواع این محصول از دو جهت باز و بسته می شود و توانایی تشخیص اجسام را از فاصله ۴۳ اینچ دارد. البته باید توجه داشته باشید که سنسور هوشمند درب اتوماتیک شیشه ای توانایی تشخیص اجسام نزدیک تر از ۵ اینچ را نداشته، بنابراین برای بهترین عملکرد باید در فاصله ۴۳ تا ۵ اینچ مقابل این درب ایستاد که این محدوده، فاصله ایمن نام دارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

پس از گذشت حداقل ۱.۵ ثانیه، درب اتوماتیک شیشه ای آهسته شروع به بسته شدن می کند. الگوی بسته شدن این درب به گونه ای است که با سرعت آرام، درب ۱۰ درجه بسته تر می شود تا زمانی که به صورت کامل بسته شود؛ بنابراین محصول درب شیشه ای اتوماتیک سویینگ، بسیار ایمن خواهد بود و احتمال وقوع حادثه بسیار کاهش میابد.

در مقابل درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ، پادری مخصوصی تعبیه می شود که این پادری ها علاوه بر نشان دادن محدوده ایمن و صحیحی که در مقابل سنسور های هوشمند قرار گرفته اند، با ایستادن و گذر کردن از روی آن، درب شروع به باز شدن خواهد کرد.

این پادری ها مورد آزمایش های مکرر قرار گرفته اند، به گونه ای که به دفعات در فواصل متفاوت جسمی قرار داده شده اند تا تمامی نقاط کور سنسور را شناسایی کنند. هچنین در صورتی که شما در میان درب اتوماتیک شیشه ای قرار گرفته باشید، درب متوقف می شود تا آسیبی به شما وارد نشود.

این در حالی است که در صورت به وجود آمدن مشکلی در عملکرد سنسور ها؛ احتمال بسته شدن بدون توقف آن ها بسیار بالا است. بنابراین همواره از سلامت و عملکرد صحیح سنسور های درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ اطمینان حاصل کنید. گروه صنعتی آکام می تواند این نوید را به مشتریان خود بدهد که از گواهی های EN16005 و EN60335 برخوردار است.

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

 

ویژگی درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

درب سویینگ اتوماتیک دارای سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی قفل خود بوده که امکان ورود و خروجی ایمن را برای شما فراهم می نماید. شما می توانید با وارد کردن و شناسایی چند اثر انگشت، درب را توسط اثر نگشت های شناسایی شده باز و یا قفل کنید.

با توجه به اهمیت بالا ایمنی در ساخت این محصول، در نواحی بیرونی و درونی آن از علامت های هشدار دهنده استفاده شده است. این علائم شامل عبارت درب به صورت اتوماتیک باز می شود و نمایش جهت باز شدن درب می باشد. این علائم بایستی وسط درب ها نصب شوند تا از فاصله دور و برای تمامی افراد قابل دیدن باشد. معمولا این علائم با فاصله ۵۸ اینچ همراه با خطا تقریبی ۵ اینچی از سطح زمین نصب می شوند.

یکی از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ، صرفه جویی در استفاده از فضا است. علاوه بر آن، این درب اتوماتیک شیشه ای برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند نیز بسیار کاربردی است. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن آکام به صورت آنلاین سفارش خود را برای درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ ثبت نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ به دلیل عدم ایجاد مزاحمت و هیچ گونه سر و صدایی در هنگام باز و بسته شدن، مناسب جهت استفاده در مکان های عمومی می باشد. البته برای ماندگاری این سکوت، شما باید در بازه های زمانی معین نسبت به مراقبت و بررسی لولا ها به صورت دوره ای اقدام کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ پایداری و مقاومت بسیار بالایی داشته و در گذر زمان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. محصول درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ هنگام خرید قیمت بالاتری نسبت به درب های ممولی لولایی دارند، ولی در اثر گذشت زمان دچار آسیب نمی شوند و تا سالیان طولانی نیازی به هزینه اضافی ندارند.

درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

 

نکات قابل توجه در نگهداری درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ

۱) توجه کنید که حرکت شما بایستی به صورت افقی بوده و در هنگام نزدیک شدن به محدوده ایمن دقت کنید.

۲) در بازه های زمانی منظم؛ اجزاء فیزیکی درب اتوماتیک شیشه ای را بررسی کرده، به گونه ای که لولا ها و محور های این محصول نباید شل باشند.

۳) امکان نگه داری قفل این درب ها برای مدت محدودی امکان پذیر است.

۴) نصب ریل های راهنما در محدوده صحیح، امری ضروری بوده که برای هر درب دو طرف، بایستی برای داخل و بیرون دو عدد ریل راهنما تعبیه گردد. کسب اطمینان از امنیت اهرم ها نیز الزامی است.

۵) جنس این درب اتوماتیک از شیشه هایی چند لایه و بسیار مقاوم بوده که در برابر حرارت، سرما و ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است، بنابراین نسبت به بررسی وضعیت شیشه ها اقدام نمایید. در گروه صنعتی آکام نیمی از قطعات درب های تولید شده متعلق به کشور های اروپایی بوده و از کیفیت درب های اتوماتیک شیشه ای ما مطمئن باشید.

۶) به دلیل برخورد درب اتوماتیک شیشه ای و احتمال بروز آسیب، بایستی از قرار دادن هر گونه وسیله در مجاورت ریل ها و محدوده ایمن خودداری نمایید.

 

گروه صنعتی آکام

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

همچنین می توانید برای سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای از اپلیکیشن آکام استفاده بکنیند.


منابع : dormakaba ، assaabloyentrance

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب های اتوماتیک شیشه ای سویینگ
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x