انواع فریم درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

یکی دیگر از انواع متعلقات درب های اتوماتیک شیشه ای، فریم های آن می باشد که برای تکمیل هر درب بسیار مورد نیاز است و علاوه بر اینکه کار نگهداری از شیشه را بر عهده دارند باعث زیبایی و نمای خاصی بر روی ریل ها و محیط می شود. فریم های درب‌ های اتوماتیک شیشه ای دارای انواع و ابعاد مختلفی می باشند که هر کدام برای انواع درب های مختلف در بیمارستان ها، مغازه ها، هتل ها، فرودگاه ها، فروشگاه ها، بانک ها و همچنین درب های دیگر با اندازه ها و کاربرد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. فریم ها می توانند شامل فریم بغل، فریم کفی، فریم u برای پوشش درزها، فریم در پوش، فریم کاور و انواع فریم دیگر که برای درب های اتوماتیک شیشه ای ضمن جلوگیری از شکستن شیشه، هدر رفتن در انرژی، ورود گرد و خاک و… باشد که دارای جنس مختلفی نیز هستند. فریم های درب های اتوماتیک شیشه ای دارای دو لاستیک در قسمت سر جلو و دور شیشه هستند که یک ابزاری کاربردی ضمن جلوگیری از آسیب رساندن فریم به شیشه می شود. در بسیاری از موارد نیز وجود داشته که برای تولید و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای از فریم استفاده نکرده اند، این کار شاید برای نمای ساختمان یا کاهش در هزینه‌ ها صورت گیرد اما استفاده از آن از میزان حساسیت بالایی برخوردار است. فریم های های درب های اتوماتیک شیشه ای دارای قابلیت ها و ویژگی های بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

درب های اتوماتیک شیشه ای
فریم درب های اتوماتیک شیشه ای

انواع فریم درب های اتوماتیک شیشه ای کدامند؟

فریم های به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای دارای رنگ‌های مختلفی می باشد که متناسب با سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد و رایج ترین رنگ آن نیز نقره ای و یا سفید است. این فریم ها در دو سایز پهن و باریک بوده که بستگی به سایز شیشه و درب ها دارد. روکش فریم های درب های اتوماتیک شیشه ای دو نوع بوده که به شرح زیر است:

  1. فریم با روکشی آلومینیومی: این فریم همان طور که از نامش پیداست روکشی آلومینیومی دارد که بسیار ظریف و زیبا بوده و از تنوع رنگی زیادی برخوردار است و از استحکام خوبی برخوردار است.
  1. فریم با روکشی استیل: این فریم یکی دیگر از انواع فریم های درب های اتوماتیک شیشه ای بودن که براق، زیبا، مقاوم و… بوده که با نصب بر روی درب ها زیبایی خاصی را به فضا می دهد. این نوع فریم ها بیشتر در محیط های بهداشتی قابل استفاده بوده و در برابر نوسانات آب و هوایی از ماندگاری بالایی برخوردار است و کم تر پیش می آید که شاهد زنگ زدن آن ها باشید.
درب های اتوماتیک شیشه ای
فریم

نکاتی که لازم قبل از نصب فریم در نظر داشته باشید:

قبل از خرید و یا نصب فریم ها لازم به اصل بودن آن ها توجه داشته باشید:

  1. دقت کنید که فریم شما بدون هیچ خمیدگی و پیچیدگی باشد.
  2. از تراز بودن آن با درب و شیشه مطمئن شوید.
  3. شاقول ها تاب نداشته باشند.
  4. از جاهای مطمئن و برند های معروف و شناخته شده خرید کنید.
  5. برای نصب از افراد کار بلد کمک بگیرید.
  6. دستورالعمل های ایمنی را تا حد لازم رعایت کنید.

فریم های درب های اتوماتیک شیشه ای چگونه ساخته می شوند؟

فریم ها با توجه به اندازه و ابعاد شیشه و درب های مورد نظر شما ساخته و به کار برده می شود. برای ساخت این فریم ها تا ارتفاع ۵ متر از فریم استیل و فین استفاده می کنند که این فین ها می توانند از شیشه یا استیل باشند. انواع فریم های درب های اتوماتیک شیشه ای به دلیل متنوع بودن در طیف رنگ، ابعاد، اجزای به کار رفته و…. دارای قیمت های مختلفی می باشند. حتی این میزان قیمت نیز ثابت نمی باشد و همیشه در حال تغییر است. شما کاربران عزیز باید توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما از مقاومت و معتبر بودن برند با خبر باشید. زیرا برند هایی وجود دارند که محصولاتی ضعیف و با کیفیت پایین تولید و عرضه می کنند. یکی از بزرگ ترین تولید کننده و معتبر ترین برندها، گروه صنعتی آکام می باشند که با استفاده از بهترین اجزا و قطعات دربی خوب و پر کاربرد ساخته و باعث جلب رضایت مشتریان شده است. این گروه با داشتن ۲۰ سال تجربه با فراهم آوردن شرایطی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. این شرایط راه اندازی و تهیه سایت و اپلیکیشنی می باشد که از ویژگی های بالایی برخوردار است که می توانید با مراجعه به آن ها محصولات خود را انتخاب کنید و قیمت آن را نیز مشاهده نمایید. همچنین می تواند در صورت داشتن هر گونه سوالی با متخصصان و مدیران بر خط این گروه در هر زمان و از هر جایی در تماس باشید و از کیفیت محصولات خود مطمئن شوید.

جمع بندی:

متعلقات درب های اتوماتیک شیشه ای در دهه های اخیر از محبوبیت و کاربرد بالایی برخوردار بوده که در ساخت آن از اجزا و قطعات مختلفی استفاده شده است که هم در عملکرد و هم در زیبایی درب ها نقش موثری دارند. یکی از این اجزا فریم بوده که هم در حفاظت از شیشه ها نقش داشته و هم زیبایی خاصی را در محیط ایجاد می‌کند.فریم ها دارای انواع مختلفی بوده که استفاده از آن ها به انتخاب و سلیقه کاربران این محصولات بستگی دارد. علاوه بر درب های فریم دار درب های نیز وجود دارند که فریم در ساخت و نصب آن ها به کار نرفته است. این درب ها هم در معرض آسیب هستند و هم با دقت زیاد می توانند از این آسیب ها تا حد زیادی جلوگیری کرد. این نوع از درب های بدون فریم را می توان بیشتر در محیط های کم رفت و آمد به کار برد. زیرا در محیط های شلوغ امکان برخورد با درب و آسیب به شیشه بسیار زیاد است. پس چه بهتر است برای کاهش این مشکلات از فریم‌ های درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده کنید تا از این مشکلات تا حد بسیار زیادی کاسته شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x