انواع شیشه درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای نوعی درب مدرن و پرکاربرد در سراسر جهان می باشد. همان طور که از نام این درب مشخص است شیشه ای می باشد. استفاده از شیشه ها در ساخت این درب ها باعث ایجاد زیبایی، امنیت و… شده است. شیشه های به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارد و متناسب با سلیقه و نوع درب ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شیشه درب های اتوماتیک شیشه ای شامل: ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت، لمینیت، مشجر و سند بلاست می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی بوده که با به کار رفتن در محیط باعث زیبا شدن فضا می شود. برای مثال: شیشه رنگی از گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت و در درب ها تکه های رنگی شیشه به چشم می خورد که بسیار زیبا بود. اما با گذشت زمان و گسترش علم، مخصوصاً افزایش مقاومت این شیشه ها در برابر ضربه و حرارت از آن ها در ابعاد بزرگ تر برای درب های اتوماتیک به کار بردند. این شیشه های به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای نمای خاصی را در محیط ایجاد کرده و به صورت فریم دار و بدون فریم رایج است. مقاومت بالای این درب ها به دلیل سکوریت بودن آن ها می باشد. این نوع شیشه بیشتر برای درب هایی که در ورودی ورزشگاه‌ ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و… قرار دارند به کار می رود.

درب های اتوماتیک شیشه ای
شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای

 

شش نمونه از نکات مهم در هنگام نصب انواع شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای:

  1. در هنگام نصب تولید کنندگان و نصب کنندگان باید در اندازه گیری و برش شیشه ها توجه داشته باشند.
  2. باید نسبت به امن و مقاوم بودن شیشه اطمینان حاصل کنند.
  3. برای نصب شیشه حتما باید به فریم و یراق آلات همراه آن نیز توجه داشته باشند زیرا بسیار مهم بوده و فریم ها مانع از بین رفتن انرژی و ورود گرد و غبار از لای درب ها می شود.
  4. باید زیر سازی برای نصب شیشه مهیا باشد.
  5. حتما برای نصب شیشه از افراد متخصص و کار بلد استفاده کنید.
  6. هنگام نصب لباس مناسب و ایمنی بر تن داشته باشید.

شیوه نصب انواع شیشه بر روی درب های اتوماتیک شیشه ای:

بعد از توجه به نکات مهم در هنگام نصب شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای می توانید برای نصب اقدام کنبد. در هنگام نصب افراد باید به کمک یک دیگر شیشه را در محل مورد نظر ثابث نگه دارند تا متخصصان آن را آب بندی کنند. یعنی با استفاده از چسب های مخصوص شیشه و فریم‌های ویژه، در قسمت بالا، پایین و کف و دو طرف آن نصب می‌شود این کار ضمن تزریق چسب‌های مخصوص با محکم کردن و رول بوت کردن یوها و پاسار ها در محل صورت میگیرد. باز هم تأکید می شود حتما در هنگام نصب از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید زیرا افرادی هستند که ادعا می کنند کار بلد هستند اما باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی می شوند که ممکن است به مرور زمان شاهد آن باشید.

بهترین انواع شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای:

شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار مهم و کاربردی می باشند و چون قسمت زیادی از درب را شیشه تشکیل می دهد، باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در هنگام ضربه، حرارت، باز و بسته شدن و… آسیب نبیند. برای تولید شیشه ها و نصب بر روی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای برند های مختلفی روی کار آمده اند. گروه صنعتی آکام نیز یکی از انواع گروه‌هایی می باشد که در تولید درب های اتوماتیک شیشه ای پیشگام بوده و در هنگام تولید و نصب آن از بهترین و با کیفیت ترین اجزا و قطعات استفاده کرده است. این گروه برای اطلاع از نوع کیفیت محصولات مورد استفاده خود آزمایشات مختلفی را انجام می دهند تا اصل و کیفیت محصولات مشخص شود. گروه صنعتی آکام اولین کمپانی ارائه دهنده پلتفرم‌ های آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای بوده و گامی نو در ارائه خدمات به مشتریان خود برداشته است. این گروه با ایجاد اپلیکیشن و سایت مخصوص شرایطی را ایجاد کرده اند که مشتریان می توانند با مراجعه به آن ها محصولات مد نظر خود را مشاهده کنند. گروه صنعتی آکام، تیمی از تکنسین های فنی، مدیریتی و کارشناسی ایجاد کردن اند که می توانید در هر زمان و هر مکانی به صورت بر خط با این افراد در ارتباط باشید و سوال های مورد نظر خود را بپرسید و در نهایت با خیال راحت محصولات خود را خریداری کنید.

مزایا استفاده از انواع شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای:

  1. شیشه های به کار رفته در درب های اتوماتیک شیشه ای از امنیت بالایی برخوردار اند.
  2. باعث زیبایی درب ها و فضا می شود.
  3. با عبور دادن نور از خود باعث روشن شدن محیط می‌ شود. البته شیشه های نیز وجود دارند که مانع عبور نور هستند.
  4. از ورود سرما، گرما، گرد و خاک، باران و… به داخل محیط ها جلوگیری می‌ کند.
  5. دارای تنوع مختلف برای نصب می باشند.
  6. در برابر ضربه، حرارت و سرما و… مقاوم هستند.
  7. برای نصب بر روی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده است.

جمع بندی:

امروزه در سراسر جهان از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. این درب ها باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشند تا در برابر مشکلات آب و هوایی و ضربات و خطرات مقاومت کند و باعث ایجاد مشکل نشود. اجزا اصلی تشکیل دهنده این درب ها شیشه ها می باشند. این شیشه ها دارای انواع مختلی می باشد. این شیشه ها دارای قیمت های مختلفی نیز هستند. زیرا این قیمت ها به مقدار اندازه و نوع و رنگ شیشه ای بستگی دارد که مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ممکن است که قیمت دو شیشه شبیه به هم از یک مدل باهم فرق داشته باشد. امکان دارد که علت این تفاوت میزان مقاومت و کیفیت شیشه باشد. بهتر است که در خرید شیشه و یا درب های اتوماتیک شیشه حتما دقت داشته باشید و برای خرید از جاهای مطمئن کمک بگیرید تا محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه تهیه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x