سفارش شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

گزینه های زیادی برای انتخاب شیشه های درب ها وجود دارد و ما همیشه درب هایی را انتخاب می‌کنیم که کاملاً مناسب خانه یا محل کار باشد. اخیراً فروش سیستم های درب های اتوماتیک شیشه ای خود را به سازندگان محلی و فروشندگان مغازه های سراسر کشور آغاز کرده ایم که می‌توانند سیستم های ما را نصب کنند. درب های اتوماتیک کشویی با کنترل درجه حرارت داخل و خارج محل مورد نظر ، باعث صرفه جویی مصرف انرژی می‌شود.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای

در پاسخ به نزدیک شدن افراد از طریق یک حسگر حرکت ، درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی از انواع شیشه های قابل انعطاف ساخته می شوند تا از بروز خطر شکستگی درب جلوگیری کنند. در دسترس با قیمت های رقابتی ، راه حل های جامع درب کشویی ما تجارت شما را با هزینه کمتری بهبود می‌بخشد.

انواع شیشه های مورد استفاده در درب های اتوماتیک شیشه ای:

شیشه سکوریت

که به صورت ۴ میل ، ۶ میل ، ۸ میل ، ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل ، ۱۶ میل ، ۲۰ میل استفاده می‌شود.

شیشه سکوریت یا مقاوم

نوعی شیشه ایمنی است که توسط تیمارهای حرارتی یا شیمیایی کنترل شده پردازش می‌شود تا مقاومت آن در مقایسه با شیشه معمولی افزایش یابد. تعدیل باعث می‌شود که سطح خارجی فشرده شود و فضای داخلی تحت فشار قرار می‌گیرد. چنین تنش هایی باعث می‌شود که شیشه در هنگام شکسته شدن، به صورت خرده های دندانه دار باشد. تکه های دانه ای کمتر باعث آسیب می شوند.

شیشه سکوریت برای ایمنی و استحکام خود در کاربردهای مختلفی از جمله شیشه وسایل نقلیه مسافری ، درب های اتوماتیک شیشه ای ، آکواریوم ، میزهای شیشه ای معماری ، سینی های یخچال ، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه ، اجزای شیشه ضد گلوله ، ماسک های غواصی و بشقاب ها و ظروف آشپزی استفاده می شود. .

شیشه های دوجداره

با اسپیسر و به صورت لمینت شده در صنایع شیشه تحویل سفارش داده می‌شود شیشه دوجداره بر خلاف سایر شیشه ها زمان بر خواهد بود زیرا علاوه بر برش شیشه ها باید دو شیشه توسط اسپیسر های فلزی به هم متصل شوند البته داخل اسپیسر ها باید مواد ضد رطوبتی ریخته شود .

شیشه دوجداره

راه های لازم برای سفارش شیشه :

در ابتدا برای سفارش شیشه بنابر ابعاد محل، عرض و ارتفاع بدست آمده و میزان بازشو، عرض بازشو و ارتفاع بازشوی مورد نیاز کارفرما سفارش شیشه صورت می‌گیرد.

این سفارش می‌تواند برمبنای تک لت متحرک یا دو لت متحرک و یا دو لت ثابت در حقیقت چهار لت در مجموع یا دو لت در مجموع باشد.

بنابراین باید توجه داشت که حتما ابعاد لت های متحرک از آنجایی که ریل در کف قرار نمی‌گیرد و ریل سیستم درب های اتوماتیک شیشه ای بر شاسی سیستم در ارتفاع قرار دارد، ارتفاع مورد نظر برای لت متحرک از لت ثابت بیشتر است. از آنجایی که لت متحرک بزرگتر است پس دقت در تولید و سفارش شیشه حائز اهمیت است.

پس از سفارش شیشه و تولید شیشه ارسال آن به کارگاه صورت می‌گیرد و مرحله دوم مرحله مونتاژ فریم ها با شیشه و عایق بندی فریم ها و شیشه است که در مقاله های بعدی به آنها پرداخته می‌شود.

زیبایی شناسی شیشه:

درب های تمام شیشه ای یا مکعب شیشه ای لئوناردو

سیستم های یکپارچه تمام شیشه ای از ابتکاری ترین راه حل های بازار شیشه هستند. یکی از نمونه های قابل توجه زیبایی شناسی شیشه ای، مکعب شیشه ای Leonardo است.

سیستم تمام شیشه ای یکپارچه در مکعب شیشه ای لئوناردو

مکعب شیشه ای لئوناردو ، ساختمان کنفرانس و رویدادهای ارائه دهنده محصولات شیشه ای طراح لئوناردو ، در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد. سیستم تمام شیشه ای یکپارچه آزادی طراحی شیشه ای تحمیل کننده را افزایش داد ، که زیبایی ظاهری آن قبلا تحت تأثیر سیستم های اتصالات کشویی بود.

نماهای شیشه ای بدون درز – با درب های تمام شیشه ای

درب های تمام شیشه ای مشخصات و سیستم اتصالات کشویی را به صورت نامرئی بین صفحات شیشه ای نصب شده برای ایجاد یک سطح ثابت – بدون هیچ قسمت قابل مشاهده و حجیم در سطح شیشه ، ادغام کرده. سطح با کیفیت بالا سبکی کاملاً شفاف و بصری را ارائه می‌دهد. کل “هوش” پنجره بین شیشه ها واقع شده است. این به ایجاد یک طراحی نما از لحاظ سبک سازگار کمک می کند ، فارغ از اینکه از درب های کشویی شیشه ای مدولار ، درب های کشویی و چرخشی اتوماتیک ساخته شده از شیشه یا درب های تک یا دوجداره شیشه ای استفاده شده باشد.

درب های شیشه ای سفارشی با سیستم تمام شیشه ای یکپارچه

سیستم شیشه ای انعطاف پذیر می تواند در نمای تمام شیشه در فضای داخلی یا خارج و در سیستم های دیواری تقسیم ثابت و انعطاف پذیر ، به عنوان راهی برای تقسیم مناطق انتظار در فرودگاه ها ، یا به عنوان پارتیشن در ساختمان های کنفرانس و رویدادها ، خرید استفاده شود. مراکز ، بانک ها ، مناطق پیشخوان. گزینه های طراحی تقریبا بی حد و حصر هستند. در همان زمان ، درب های تمام شیشه ای طیف گسترده ای از الزامات را از نظر طراحی و عملکرد برآورده می کنند

قابلیت اطمینان: راه حل های IGG تمام مزایای سیستم های اتصالات کشویی قابل اطمینان GEZE را بدون محدودیت حفظ می کنند – از جمله تنظیمات فردی متعدد احتمالی.

درب های تمام شیشه ای با حداکثر زیبایی  باعث ایجاد یک طراحی لوکس می‌شود.

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.
“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x