درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای همان طور که گفته شده است دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از انواع این درب ها، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نام دارد. این درب از درب‌ هایی بوده که کارکردی مشابه درب های اتوماتیک کشویی دارد ولی ظاهر آن متفاوت می باشد. این درب دارای دو لنگه متحرک و یک لنگه ثابت بوده که در هنگام باز شدن لت اول بر روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو بر روی لت سوم قرار می ‌گیرند. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با قرار گرفتن در فضا، میزان کمی از فضا را اشغال می‌ کند و متشکل از سیستم هوشمند بوده که به صورت خودکار با کمک سنسورهای حسگری باز و بسته می شوند. این درب ها را می توانید با کمک ریموت کنترل بر روی وضعیت مورد نظر خود تنظیم کنید و میزان فعالیت آن را کنترل کنید، برای مثال می توانید حالت آن را در فصل زمستان بر روی زمستانه تغییر دهید تا از هدر رفتن انرژی در محیط جلوگیری شود. علاوه بر تنظیم بر این حالت، می توان این درب را بر حالت های دیگه ای مانند: ورود ممنوع، فقط باز، نیمه باز، کاملا باز، کاملاً بسته و… نیز تنظیم کنید. این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای مختص به محیط خاصی نبوده و در تمام محیط ها قابل نصب می باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی خود نیز دارای انواع مختلفی می باشد که می توان آن ها را متناسب با محیط مورد استفاده قرار داد. برای مثال: انواع ۲ لت این درب از ۲ لنگه یا لت متحرک تشکیل شده است که هردو باهم به سمت چپ و یا راست حرکت می کنند و باعث باز و بسته شدن درب می شوند. نوع ۴ لت آن نیز همگی متحرک بود و ۲ تا سمت راست و ۲ تا سمت چپ قرار گرفته است که همزمان به سمت چپ و راست حرکت می ‌کنند. از انواع ۳ لت این درب نیز یک لت ثابت بوده و دو لت دیگر متحرک هستند که آن دو لت متحرک بر روی هم قرار گرفته و در آخر روی لت ثابت می روند. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی ۶ لت هم می باشد که در این نوع از این درب ۲ لت ثابت و ۴ با دیگر متحرک بوده و هنگام بسته شدن روی لت های ثابت قرار می گیرند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی:

  1. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی پارکینگی: این نوع درب تلسکوپی کارکردی شبیه درب ریلی پارکینگی داشته اما درب ریلی پارکینگی دارای یک لت بر روی ریل بوده که حرکت می کند و درب تلسکوپی پارکینگی دارای چند لت متحرک است که روی ریل قرار دارد و باز و بسته می شود. این ویژگی در این درب باعث شده که فضای کمتری را اشغال کند.
  1. درب های تلسکوپی دستی: این نوع درب به صورت خودکار باز و بسته نمی شود بلکه همان طور که از نامش پیداست با استفاده از دست توسط انسان باز و بسته می شود. این درب بر روی ریل حرکت می کند و قابل تنظیم طبق فضای محیط می باشد. این درب برای محیط ها مخصوصاً ورودی پارکینگ فروشگاه ها و اداره ها مناسب می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با درب های اتوماتیک اسلایدینگ شیشه ای چه تفاوتی دارد؟

از آن جا که درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی کارکردی شبیه درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دارد اما دارای تفاوت هایی نیز می باشند.

  • درب تلسکوپی باز شوندگی بیشتری نسبت به درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دارند.
  • درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دارای یک لت متحرک بوده اما درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دارای دو لت متحرک است. (البته میزان لت های درب تلسکوپی طبق انواع آن مختلف می باشد.)

بهترین قیمت و برند برای تهیه درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی کدام است؟

در ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند سایر درب های دیگر از اجزای مختلف و زیادی استفاده شده است که تر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشند. به همین دلیل با توجه به این قیمت ها در اجزای به کار رفته در محصول، قیمت نهایی درب مشخص می شود. به خاطر وجود نوسان در قیمت این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها تعیین کرد. شما می توانید برای با خبر شدن از آخرین تغییرات درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به سایت و یا اپلیکیشن‌ گروه صنعتی آکام که از بزرگ ترین گروه های تولید کننده و نصب کننده درب های اتوماتیک است مراجعه کنید و با دیدن محصولات مختلف و انتخاب آن ها قیمت ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز نسبت به خرید آن اقدام کنید. گروه صنعتی آکام به همراه متخصصان، مدیران، کارشناسان و مدیران با تجربه با ایجاد این شرایط به کاربران این امکان را می دهند که محصولی مقرون به صرفه خریداری کنند و حتی در صورت داشتن هرگونه سوال در هر زمانی و در هر مکانی نسبت به پرسش آن می توانید اقدام کنند و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

جمع بندی:

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی که از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد با نصب در انواع محیط ها باعث ایجاد فضایی زیبا و ایمن شدن و همچنین کم ترین میزان فضا را برای نصب اشغال می کند. این درب با داشتن قابلیت های مختلف بسیار پر طرفدار و پر کاربرد بوده که امروزه در بیشتر محیط ها از آن استفاده می شود. این نوع درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت باز شوندگی تا حدود ۵۰ درصد را داشته و با نصب در محیط باعث سریع تر شدن رفت و آمد و بیشتر شدن میزان تردد می شود. امروزه گروه صنعتی آکام با استفاده از بهترین اجزا و قطعات دربی با کیفیت بالا و ایمن تولید کرده و حتی برای اطلاع از کیفیت آن آزمایش های مختلفی را انجام داده اند که بیان گر کیفیت بالای این محصولات می باشد. همچنین این گروه با ایجاد اپلیکیشن ها و سایت توانسته تا حدودی از مشکلات را رفع کرده و میزان فروش را افزایش دهد. زیرا امروز با بالا رفتن میزان استفاده از اینترنت بیشتر مردم از اپلیکیشن ها و سایت ها برای خرید و فروش محصولات خود استفاده می کنند که علاوه بر سریع تر شدن فروش محصولات و راحتی آن از شلوغ شدن پاساژ ها و مراکز خرید تا حدودی جلوگیری شده است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x