سیستم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است که تقریباً به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ شبیه بوده و با نام درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو نیز شناخته می‌شود. مکانیزم درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو به گونه‌ای است که از چند لت تشکیل شده که به صورت کشویی رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مکان‌هایی که ورودی‌های آن به عرض ۶ متر و ارتفاع ۳ متر است یا ورودی آن‌ها تا ۷۰٪ امکان باز شدن دارد نصب می‌شود و شیشه‌ای که در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس سکوریت نشکن با ضخامت ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر است. این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای سیستم تجهیزاتی مثل: وضعیت دائم باز یا بسته بودن، نیمه باز بودن، ورود ممنوع، خروج ممنوع دارد، که هر یک از این تجهیزات  برای زمانی خاص تنظیم و انجام می‌شود. برای نمونه: وضعیت دائم بسته بودن برای زمانی است که ترجیح می‌دهید تا مدتی در آن مکان تردد اتفاق نیوفتد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو امنیت بالایی دارد. به گونه‌ای که با داشتن سنسور حسگر اثر انگشت، کارت یا تشخیص چهره در هنگام رفت و آمد باز یا بسته می‌شود. این قابلیت بیشتر برای اداره‌ها و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عملکرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی چگونه است؟

این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به صورت یک طرفه، سه لت، چهار لت و شش لت روی هم حرکت می‌کند.

  • یک طرفه: در حرکت یک طرفه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو سه لت (در قسمت راست یا چپ) ثابت می‌ماند و سه لت دیگر باز یا بسته می‌شوند.
  • سه لت: حرکت به صورت سه لته شبیه حرکت به صورت شش لته است با این تفاوت که دو لت ثابت است و هنگامی که آن متحرک اولی روی لت متحرک دومی قرار گرفت روی لت ثابت جمع می‌شوند.
  • چهار لت: حرکت این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دوطرفه بوده و در صورتی که فضای کافی وجود داشته باشد، ۲ لت به سمت چپ و ۲ لت به سمت راست باز یا بسته می‌شود.
  • شش لت: درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو دارای ۲ لت ثابت و ۴ لت متحرک است که لت متحرک اول با نصف سرعت با دوم حرکت می‌کند تا هردو هماهنگ روی لت ثابت قرار بگیرند.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی از چه اجزا و قطعاتی تشکیل شده است؟

این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مانند درب‌های اتوماتیک دیگر از موتور، سنسور مادون قرمز، گیربکس، یاتری، استابلایزر، شیشه سکوریت، کاور استیل و… تشکیل شده است.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی چه تفاوتی با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ دارد؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ دارای ۲ لت ثابت و ۲ لت متحرک است در حالی که درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو دارای ۲ لت ثابت و ۴ لت متحرک است. این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دو سوم ورودی عرض و قابلیت ۷۰٪ باز شدن را مورد استفاده قرار می‌دهد در حالی که درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ قابلیت ۵۰٪ باز شدن را مورد استفاده قرار می‌دهد. همچنین حساسیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو در حرکت بیشتر از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ است.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی دارای چه رنج قیمتی هستند؟

این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای قیمت ثابتی ندارند و قیمت آن‌ها با توجه به میزان رنگ و نوع شیشه، فریم، موتور، میزان عرض ورودی مکان، اندازه درب‌ و…. مشخص خواهد شد.

بهترین برند برای تهیه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی چیست؟

امروزه متقاضیان و خریداران این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین محصول هستند. گروه صنعتی آکام با ۲۰ سال تجربه یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده و نصب کننده بسیاری از در‌ب‌‌های اتوماتیک است که حتی تعداد زیادی از کار‌های گروه خود را به سراسر جهان برای نمونه گسترش داده است. گروه صنعتی آکام تیمی از تکنسین‌ها و متخصصان با تجربه در این زمینه را دور هم جمع کرده تا مشتریان بتوانند خریدی آسان و راحت داشته باشند. همچنین این گروه با ارائه خدمات نوین شرایطی را فراهم کرده است که در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای شما دوستان عزیز است تا با خیالی راحت خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

از این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود که به شرح زیر می‌باشد:

  • بیمارستان‌ها: بیمارستان‌ها محیطی حساس و‌پر اهمیت است، به گونه‌ای که لازم است درب‌ها سریع باز و بسته شوند، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو با اشغال کردن کم‌ترین فضا و راهی گسترده را برای ورود افراد به وجود می‌آورند.
  • پارکینگ‌ها: این درب‌ها برای پارکینگ‌ها به صورت چند لت است روی ریل حرکت کرده و هنگام حرکت روی هم قرار می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌کند و حرکت آن‌ها به صورت یک طرفه و دو طرفه است.
  • سازمان‌ها و ادارات: درب‌های اتوماتیک تاشو به دلیل داشتن قابلیت حضور و غیاب برای ادارات و سازمان‌ها اهمیت دارد چون می‌توانند از زمان رفت و آمد پرسنل خود آگاهی پیدا کرده و آن‌ها را کنترل کنند.
  • بانک‌ها: این درب‌ها به دلیل داشتن سنسور حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره و… از امنیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل از آن‌ها در بانک‌ها استفاده می‌شود.

استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی چه مزایایی دارد؟

  • این درب‌ها برای فضاهایی که عرض کمی دارند مناسب است.
  • یک سیستم هوشمند دارد که از برخورد با افراد جلوگیری می‌کند.
  • حرکتی آرام و سریع دارد.
  • از هدر رفتن انرژی و ورود گرد و خاک هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند.
  • نصب این درب‌ها مکان‌های مختلف زیبایی محیط را به همراه دارد.
  • قابل کنترل از دور بدون نیاز افراد به حضور در محل.
  • هنگام باز و بسته شدن هیچ صدایی از آن خارج نمی‌شود.
  • این درب‌ها از امنیت بالایی برخوردار هستند.
  • دارای قفل الکترونیکی می باشند.
  • در شرایط حساس با فشردن یک دکمه درب‌ها سریع بسته می‌شوند.

جمع بندی:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی از درب‌های اتوماتیک پر کاربرد و پر طرفدار است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه گروه صنعتی آکام با ارائه یک روش مناسب و تهیه اپلیکیشن‌ و پلتفرم آنلاین به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند تا آن‌ها بتوانند خریدی آسان و راحت و بدون نگرانی داشته باشند. این گروه ضمن جلب اعتماد مشتریان روی یک سری از پارامترهای مختلف آزمایشاتی انجام دادند تا از کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x