درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی 

()

بیمارستان‌ها از دیگر مکان‌ های پر ترددی هستند که به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می‌ کنند. این مکان‌ آماده پذیرش همه افراد می باشد و به همین دلیل مانعی در تردد افراد وجود ندارد. به همین دلیل باید این مکان ها دارای امکاناتی باشد که امنیت را در محیط حکم فرما کند تا هم از ورود افراد بیگانه به این مکان ها کم تر شود و هم حریم خصوصی بیماران حفظ شود. علاوه بر امنیت، این محیط ها از مکان های بیمار خیز و آلوده می باشد که برای ایزوله کردن و پاکی باید تلاش کنند تا بیماری گسترش پیدا نکند. یکی از انواع این راه ها برای حفظ امنیت و کاهش انتقال بیماری‌ها، استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی می‌باشد. این درب از نمونه‌ های درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که کارکردی شبیه به درب های اتوماتیک کشویی و یا تلسکوپی داشته و در انواع تک لت، دو لت و یا چهار لت می ‌باشد. این نوع از درب های اتوماتیک به خاطر باز شدن به صورت خودکار باعث شده که افراد بدون تماس با درب ها تا حدودی انتقال بیماری‌ها را کاهش دهند. همچنین درب های اتوماتیک شیشه ای باید به گونه ای باشند که در رفت و آمد پزشکان و پرستاران و انتقال و جا به جایی بیماران مشکلی ایجاد نشود. تمام این ویژگی ها در درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی جمع شده است‌. نکته قابل توجه این است که این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای فقط مختص بیمارستان‌ها نمی باشد و در مکان های متعددی نیز نصب می شود. باعث تردد زیاد در انواع مکان ها شده است.

بیشتر از ۲۰‌ سال است که گروه صنعتی آکام با تولید و عرضه درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع مناطق جهان، از بزرگ ترین و پیشرو ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان درب های اتوماتیک محسوب می‌ شود. این گروه ضمن تولید انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و مخصوصاً درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی، از ابزار و قطعات مهم و کاربردی قوی ای استفاده کرده است که در نتیجه باعث ایجاد دربی قوی و پر قدرت شده است. درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی با به کار رفتن در محیط بیمارستان ها و دیگر محیط ها، هم باعث ایجاد امنیت شده و هم زیبایی و تمیزی را در این مکان ها افزایش داده است.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی کدام اند؟

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی به دلیل داشتن رنگ و انواع مختلف باهم دیگر تفاوت دارند که هر کدام از آن ها دارای کارایی خاص خود را دارا است. فعالیت این نوع از درب های اتوماتیک مشابه درب های اتوماتیک کشویی و… می باشد که در ورودی ها و خروجی ها، بخش های ICU و CCU و.. نصب و فعالیت می کنند و دارای انواعی مانند: دو لنگه ثابت و دو لنگه، دو لنگه متحرک، یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک، یک لنگه ثابت می باشد.

یک دسته از درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی وجود دارد که در قسمت دارو سازی، آزمایشگاه ها و… بوده که بسیار محکم و قوی می باشد و از نفوذ نا پذیری بالایی برخوردار است و مانع ورود ریز ترین گرد و غبار به این محیط ها می‌ شود. این دسته از درب ها به دلیل داشتن قدرت و فلزی که در آن به کار رفته است سنگین می‌ باشد و به همین دلیل به یک موتور قوی و پر قدرت نیاز دارد که  در فعالیت این درب ها مورد استفاده قرار گیرد. این درب ها به دلیل داشتن لایه سربی درون خود در مکان های رادیولوژی که اشعه زیادی تولید می کنند موثر بوده و باعث شده که اشعه های به وجود آمده هنگام فعالیت در رادیو تراپی و رادیولوژی و… جذب شود و به محیط بیرون انتقال نیابد.

نحوه خرید بهترین برند درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی:

گروه صنعتی آکام یکی از انواع گروه های تولید کننده درب های اتوماتیک می باشد که با داشتن ۲۰ سال تجربه توانسته با استفاده از بهترین ابزار و قطعات درب هایی با کیفیت بالا تولید و به کاربران ارائه‌ دهد. این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای دارای انواع و گونه‌های مختلفی می‌ باشد که هر کدام از آن ها با داشتن رنگ، نوع شیشه، فریم، ابعاد اندازه، نفوذ نا پذیری، نوع قطعات و… دارای قیمت های مختلفی نیز هستند. به همین دلیل قیمت این درب های اتوماتیک دائما در دست تغییر است و با شرایط مختلف و مورد نیاز کاربران به دست خریداران این نوع محصولات رسیده است. این نوسان قیمت ها چه در خرید این محصول چه در تمام محصولات نیز وجود دارد. شما برای اطلاع از وضعیت دقیق درب ها و قیمت هر کدام از آن ها می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن گروه صنعتی آکام مراجعه کنید و بعد از ثبت و انتخاب نوع محصول خود هم به مشخصات آن ها پی ببرید و هم قیمت آن را ببینید. گروه صنعتی آکام، با ایجاد این شرایط وضعیتی را فراهم کرده است که مشتریان این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای در هر زمانی که می خواهند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و در صورت نیاز از مشاوران متخصص و با تجربه این گروه در هر ساعت از شبانه روز کمک بگیرند و به محصول مورد نیاز خود برسند و با ثبت و انتخاب محصول خود نسبت به خرید آن اقدام کنند.

جمع بندی:

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی نوعی از درب های اتوماتیک می باشد که هم در محیط بیمارستان ها و هم دیگر محیط ها نصب می شود و باعث افزایش تردد و جلوگیری از توقف در حین جا به جایی بیماران و کاهش حداقلی بیماری از این طریق شده است. زیرا این درب ها به صورت خودکار باز و بسته می شوند و به دلیل نداشتن دستگیره برای باز و بسته کردن انتقال ویروس و بیماری‌ها را کاهش داده است. درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی دارای انواع مختلفی است که بعضی از آن‌ ها بسیار پر قدرت و بزرگ بوده که در قسمت مختلف بیمارستان مانند آزمایشگاه، رادیولوژی و… نصب می‌ شود و به خاطر داشتن لایه سربی خود مانع خروج انرژی، اشعات و آلودگی‌ ها می شود. این درب ها دارای یک موتور قدرتمند هستند که بتواند این درب ها را به حرکت درآورد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x