طراحی سیستم درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی 

()

استفاده از درب های اتوماتیک در بسیاری از بخش های بیمارستانی اجتناب ناپذیر می باشند.گذرگاه های ورودی که بیشترین تردد مراجعه کنندگان درآن ها صورت می پذیرد با نصب درب اتوماتیک موجب سهولت، در رفت و آمد بیماران و مراجعه کنندگان گردیده و همچنین به دلیل عدم تماس دست افراد با درب ها و دستگیره ها مانع انتشار بیماری های واگیردار می شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده در بیمارستان ها برای شهرت شما به عنوان مرکز درمانی مهم می باشد. مراکز بهداشتی و نیز بیمارستان ها در بیشتر مواقع نیاز به دسترسی آسان به امکانات خود دارند. درب های اتوماتیکی که در ورودی های اصلی، فرعی، خروجی های اضطراری یا مواردی که در اتاق های جراحی یافت می شوند، علاوه بر اینکه یک جریان سریعتر و سازمان یافته تر را برای رفت و آمد بیماران فراهم می کنند، میزان بهداشت را به حداکثر میرساند و هرکجا از محیط را که لازم باشد، کاملا کیپ و به اصطلاح هوابندی می کنند.

افرادی که از عصا ، واکر و صندلی چرخدار استفاده می کنند همه با درب های دستی و استاندارد مشکل دارند بنابراین باید برای این افراد از این نوع درب ها در محیط بیمارستان استفاده شود.

درب اتوماتیک بیمارستانی را می توان با توجه به نوع بازشدن آنها به کلاس های مختلفی دسته بندی کرد. در گروه درب های اتوماتیک بیمارستانی: درب های کشویی، گردان و چرخان قابل تفکیک هستند. درب های کشویی و گردان آن هایی هستند که بیشتر برای ورودی ها مناسب اند، چرا که عبور و مرور افراد زیادی را در یک زمان امکان پذیر می کنند. همچنین، درب های کشویی با محدودسازی منطقه، تقسیم بندی محیط را برای ما آسان می کنند.

به همین دلیل در مراکز بیمارستانی به انواع مختلفی از درب ها نیازمندیم؛ اما در هر حال، درب های هوابندی شده (هرمتیک) به دلیل عملکرد خوب و بهداشتی، یک گزینه اصلی از بین درب های اتوماتیک بیمارستانی به شمار می آیند. این درب ها از اهمیت ویژه ای در اتاق های جراحی، که هواگیری و بسته بودن منافذ آن یک نیاز اساسی است، برخوردار هستند.

درب های اتوماتیک شیشه ای در بیمارستان ها:

هیچ کس بیمارستان ها را دوست ندارد ، اما آنها بخش مهمی از جامعه ما هستند.

بنابراین چگونه بیمارستان ها می توانند از نصب درب اتوماتیک شیشه ای بهره مند شوند؟

برخی از بخش های بیمارستان در حال حاضر ۲۴ ساعته و هفت ساعته هستند ، اما ۷ روز خدمات کامل در هفته احتمال دارد که میزان ترافیک شما را از طریق ساختمان افزایش دهد ، بنابراین شما باید مطابق آن آماده شوید. شرایطی از این دست نیاز به راه حل های دقیق ورود و خروج دارد تا اطمینان حاصل شود که افراد می توانند به راحتی و در هر زمان وارد ساختمان و خارج شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای می توانند از تراکم احتمالی در ورودی ها در زمان اوج مصرف جلوگیری کنند.

نصب درب های اتوماتیک شیشه ای همچنین ممکن است به این معنی باشد که برای کمک به برخی از افراد برای دسترسی به ساختمان به کارمندان اضافی احتیاج نیست (زیرا دسترسی به صورت خودکار انجام شده است) و بنابراین می تواند در سایر مناطق بیمارستان برای موارد فوری مورد استفاده قرار گیرد.

اول ایمنی

ایمنی یک عامل بسیار مهم در بیمارستان ها است.

درب های اتوماتیک شیشه ای به معنای کاهش چشمگیر تصادفات در ورودی است. با نصب سنسورها و محافظ های انگشتی روی درب ها ، اقدامات ایمنی برای کاهش خطر گرفتگی انگشتان و بدن انجام می شود. این بدان معناست که به دلیل نصب درب های اتوماتیک شیشه ای ، ممکن است حوادث کمتری نسبت به درب های دستی موجود رخ دهد.

علاوه بر ارتقا ایمنی هنگام ورود به ساختمان ، باید به ایمنی افرادی که در داخل ساختمان هستند نیز توجه لازم را داشته باشیم. در حالی که درب های اتوماتیک شیشه ای می توانند با اطمینان از ورود سریع تعداد زیادی از افراد به بیمارستان ، به راحتی در ترافیک کمک کنند ، اما همچنین می توانند دسترسی به مناطقی که ممکن است خطر امنیتی وجود داشته باشد را محدود کنند.

مدیریت مراکز درمانی با نصب درب های اتوماتیک شیشه ای مجهز به دستگاههای کنترل تردد که از طریق تشخیص چهره و یا کد، کارت، اثرانگشت فرمان میگیرند، می تواند اطمینان حاصل کند که فقط افراد خاصی به مناطق خاصی در بیمارستان دسترسی داشته باشند. این می تواند شامل مناطق مدیریتی، اتاقهای تمیز، رادیولوژی، سی تی اسکن، اتاقهای عمل و یا هر محلی که تردد، نیاز به کنترل دارد، باشد.
از آنجا که انطباق با قانون حفاظت از داده ها ضروریست در بخشهایی که داده های حساس در آنها نگهداری می شود، مثل آزمایشگاه هایی که مواد خطرناک در آن قرار دارد و یا بخش هایی که افراد آسیب پذیر مانند افراد مسن یا کودکان بستری هستند استفاده از دربهای اتوماتیک مجهز به کنترل تردد میتواند آنها را از اهداف فعالیت مجرمانه مصون نگهدارد.

 

پاکیزگی بیشتر محیط:

نظافت در بیمارستان ها ضروری است!
اکثر درب های اتوماتیک از آلومینیوم و شیشه تشکیل شده اند که همین امر تمیز نگهداشتن آنها را آسان می کند. شیشه در برابر باکتری ها مقاوم است ، به این معنی که می توانید با استفاده از درب های اتوماتیک در بیمارستانها محیطی پاکیزه و تمیز را ایجاد نمایید. دسترسی غیر لمسی با درب های اتوماتیک ، با برخورداری از سنسورهای فعال کننده، از جمله راه حلهایی ست که بهداشت محیط را تضمین مینماید. به این معنی که برای باز کردن درب نیازی به لمس چیزی نیست ، بنابراین انتقال باکتری ها کاهش می یابد و عفونت ها در محیطهای درمانی محدود می شوند.

فناوری درب اتوماتیک را می توان برای تمیز کردن اتاق ها نیز اعمال کرد. فناوری درب اتوماتیک می تواند کارایی اتاق های تمیز را بهبود بخشد ، به این معنی که با کاهش چشمگیر شیوع عفونت ، سیستم موثرتر می شود.

همه این راه حل ها با هم منجر به بهبود سطح بهداشت در بیمارستان ها می شوند.

دسترسی خود را آسان نمایید!

ویژگی اصلی درب اتوماتیک این است که دسترسی به بیمارستان ها را بهبود می بخشد.
شما باید در نظر داشته باشید که چه کسی به طور منظم به بیمارستان مراجعه می کند و چگونه می خواهید سازگار شوید تا نیازهای آنها را به طور موثر تأمین نمایید. درب های اتوماتیک، ورود و خروج موثر از ساختمان را برای افرادی که دارای تحرک محدود هستند آسان می کند. این ممکن است شامل افراد معلول ، افراد مسن ، والدین دارای فرزند و غیره باشد. بنابراین ورود و خروجی آسان و راحت را برای افراد در قسمتهای مورد نظر هموار می سازید.

از اتلاف انرژی جلوگیری کنید!

نصب درب اتوماتیک بیمارستانی می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. بسیاری از مواقع، افراد در حین ورود و خروج از درب سالن بیمارستان، فراموش می کنند درب را ببندند. سیستم های گرمایشی و سرمایشی که در بیمارستان روشن هستند، از انرژی برق، گاز و … استفاده می کنند. در صورتی که درب برای مدتی باز بماند انرژی تلف می شود. برای جلوگیری از این مشکل، می توانید اقدام به نصب درب اتوماتیک بیمارستانی کنید که به صورت خودکار، باز و بسته می شوند. هزینه های مصرف انرژی در یک بیمارستان، بسیار بالاست و هر شیوه ای که بتوان به واسطه ی آن،مصرف بالای انرژی را کاهش دهد، باید مورد توجه قرار بگیرد. نصب درب اتوماتیک بیمارستانی یکی از شیوه هایی است که در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x