تفلون کف در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از انواع درب‌هایی می‌باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در بیشتر مناطق در ورودی‌ها و خروجی‌ها به کار رفته است و تردد و جا به جایی را نیز آسان‌تر کرده است. درب های اتوماتیک شیشه‌ای، درب‌های پرکاربردی بوده که به صورت اتوماتیک به وسیله سنسورهای حسگر یا چشمی نصب شده در بالای درب، باز و بسته می‌شود و باعث تردد و ورود و خروج افراد می‌شود. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ویژگی‌هایی دارد که باعث تمایز آن با سایر درب‌ها شده است.

  1. این درب سرو صدای کمی دارد.
  2. از ورود گرد و خاک به محیط داخل جلوگیری می‌کند.
  3. مانع از بین رفتن انرژی در محیط می‌شود.
  4. نمای زیبایی را به فضا می‌دهد.
  5. تردد و ورود و خروج مطلوب تر افراد می‌گردد و…

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای همچنین با نصب در محیط بیمارستان‌ها نیز از انتشار ویروس جلوگیری می‌کند و در شرایط اضطراری دارای یک ریموت بوده که می‌توانید فعالیت در درب‌ را از راه دور نیز کنترل کنید و فرمان باز و بسته شدن، میزان سرعت، میزان قدرت و…. آن را تنظیم کنید. این درب‌ها امروزه در مکان‌های زیادی مانند: بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، تفریحی و…نصب شده است و فعالیت و جا به جایی را سریع‌تر کرده است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای انجام فعالیت‌های خود دارای تعداد زیادی ابزار و قطعات می‌باشد که یکی از این قطعات تفلون یا هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد، که ادامه با این قطعه بیشتر آشنا خواهیم شد.

درب های اتوماتیک شیشه ای
تفلون کف در درب های اتوماتیک

تفلون یا هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

هدایتگر پروفیل یکی از قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که در قسمتی از درب‌ قرار گرفته است و همان‌طور که از نامش پیداست کار هدایت کردن لت‌ها را هنگام باز و بسته شدن به عهده دارد. برای مثال: لت‌های متحرک که به کمک هنگرها روی ریل اصلی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  قرار دارد، به خاطر آویزان بودن لت‌ها به سمت پایین، دارای حرکت نامنظمی می‌باشد و باعث می‌شود که لت‌های متحرک در یک راستا حرکت نکند. اما برای حل این مشکل هدایتگرهای پروفیل موثر واقع شده و حرکت این لت‌ها را کنترل می‌کند.

تفلون یا هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چگونه کار می‌کند؟

هدایتگر پروفیل درب اتوماتیک شیشه‌ای در قسمتی از درب وصل شده است که کار کنترل کردن لت‌ها را در هنگام حرکت به عهده دارد. برای مثال: وقتی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای  در حال حرکت است، در واقع این همان لت‌هایی است که روی ریل قرار دارد و حرکت می‌کند. تفلون‌ها در این زمان کنترل حرکت لت‌ها را به عهده می‌گیرد و مانع خارج شدن لت‌ها از روی ریل‌ها می‌شوند. هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، دارای صفحه فلزی بوده که در کف و کنار، باعث به وجود آمدن شرایطی شدن که به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای متصل می‌شود. این شرایط شامل وجود پیچ و رولپلاک بوده که آن را به کف متصل می‌کند و دیگری اتصال دیواره‌ها به فریم ثابت توسط پیچ‌ها می‌باشد که در یک راستای حرکت قرار دارد و دارای قابلیت نصب بسیار آسان می‌باشد. اگر هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای وجود نداشته باشد، لت‌های متحرک که به کمک هنگرها روی ریل قرار گرفته است، به دلیل آویزان بودن به سمت پایین حرکت‌های نامنظمی پیدا کرده و مانع حرکت لت‌ها در یک جهت می‌شود. پس این قطعه مانند سایر اجزا بسیار مهم است و باید با کیفیت باشد.

قیمت تفلون یا هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از مهم‌ترین قطعات این درب بوده و به همین دلیل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با توجه به تفاوت در اندازه، رنگ، ابعاد، نوع، برند، رنگ و… قیمت‌های این قطعات تغییر می‌کند. البته میزان قیمت اجزا و قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای همیشه متغیر است و هیچ‌گاه قیمت ثابتی نداشته است. همچنین نوسان قیمت دلار، ارز، یورو و… مهم‌ترین عامل متغیر بودن قیمت این قطعات می‌باشد. شما برای اطلاع از قیمت‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و اجزا و قطعات آن می‌توانید به اپلیکیشن گروه آکام مراجعه کنید. گروه صنعتی آکام یکی از انواع گروه‌های تولید کننده و نصب کننده درب‌های اتوماتیک می‌باشد که با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین و کمک گرفتن از متخصصان و مدیران با تجربه شرایطی را ایجاد کردند که بتوانید در هر زمانی سوالات خود را به صورت آنلاین از این متخصصان بپرسید و به جواب آن‌ها برسید و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

بهترین برند تفلون یا هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدام است؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای کارکرد بهتر به اجزا و قطعات با کیفیت نیاز دارد. اگر این قطعات از کیفیت پایینی برخوردار باشند فعالیت و عملکرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با مشکل رو به رو خواهد شد. گروه صنعتی آکام که از تولید کنندگان درب‌های اتوماتیک می‌باشد با داشتن ۲۰ سال تجربه توانسته با استفاده از بهترین قطعات درب‌هایی با قدرت و عملکرد بالا و مقرون به صرفه تولید کنند و به مشتریان عرضه دهند. این درب‌ها همچنین به بسیاری از نقاط جهان نیز صادر شده است. این گروه برای کسب اطمینان از کیفیت محصولات آزمایشاتی گوناگون روی پارامترهای مختلف انجام داده‌اند و توانسته اند از این طریق درب‌هایی با کیفیت و مقرون به صرفه به کاربران ارائه دهند و اطمینان آن‌ها را جلب کنند.

هفت نمونه از مزایای تفلون یا هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای:

  1. تفلون درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در برابر تغییرات شیمیایی مقاومت بالایی دارد.
  2. میزان اصطکاک آن پایین می‌باشد.
  3. سر و صدای کمی دارد.
  4. در برابر اشعه مقاوم است.
  5. مقاوم در برابر رطوبت می‌باشد.
  6. نصب آن آسان است.
  7. کارکرد بسیار ساده‌ای دارد.
درب اتوماتیک شیشه ای
تفلون یا هدایتگر پروفیل

جمع بندی:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از انواع درب‌های پرکاربرد در جهان بوده که علاوه بر کاربردی که دارد، نمای زیبایی را در مکان ایجاد می‌کند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای کار کردن به اجزا و قطعات مختلفی نیاز دارد که به درستی حرکت کند، کنترل حرکت درب‌ها بر روی ریل و حفظ تعادل در آن‌ها را تفلون‌ها یا همان هدایتگر پروفیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به عهده دارد. این تفلون‌ها باعث می‌شوند که لت‌های قرار گرفته بر روی ریل به دلیل آویزان بودن در حرکت دچار مشکل نشده و از ریل خارج نشود. امروزه با کمک گروه صنعتی آکام شرایط خوبی برای کاربران به وجود آمده، که بتوانند در هر شرایطی اطلاعات لازم در مورد محصولات مورد نظر خود را به دست آورند و با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x