موتور در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از بزرگ‌ترین و پر کاربردترین انواع درب های اتوماتیک بوده که با حسگر‌ها و چشم‌هایی که در بالای درب‌ به کار رفته فعالیت می‌کند و باز و بسته می‌شود. علاوه بر این حسگرها، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای قابلیت فعالیت با ریموت را نیز دارد که می‌توان زمان باز و بسته شدن درب‌ها را از دور نیز کنترل کرد. امروزه در بیشتر مکان‌ها از جمله: ساختمان‌های مسکونی و اداری، فروشگاه‌ها، اماکن عمومی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بانک‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار پر کاربرد می‌باشد به طوری که به خاطر نداشتن دستگیره از انتقال ویروس‌ها جلوگیری می‌کند و همچنین مانع ورود صدا می‌شود، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند، از ورود گرد و غبار جلوگیری می‌کند، صدای کمی دارد، انرژی کمی مصرف می‌کند، امنیت بالایی دارد به گونه‌ای که می‌توان جلوی ورود یا خروج افراد غریبه را گرفت. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به خاطر ظاهری که دارند خیلی راحت با محیط سازگار می‌شوند. این نوع از درب‌ها به اجزای مختلفی برای فعالیت نیاز دارند به گونه‌ای که حتی اگر یکی از آن‌ها نباشد فعالیت این درب با مشکل رو به رو می‌شود. یکی از مهم‌ترین این اجزا موتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که مادر اجزا به حساب می‌آید و اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد اجزا و قطعات دیگر نیز به خوبی کار نمی‌کنند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
موتور دانکر موتورن

موتور در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چه کاربردی دارد؟

موتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یا همان موتور دانکر موتورن از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده و به گونه‌ای قلب این نوع از درب‌ها شناخته می‌شود. این موتورها هنگام باز شدن درب، به یک جهت می‌چرخد و هنگام بسته شدن به جهت عکس آن می‌چرخد و به این صورت درب باز و بسته می‌شود. این موتورها با استفاده از دو سیم پیچ یکسان و موتور الکترونیکی استفاده می‌کند‌. این موتورها برای فعالیت بهتر باید قابلیت‌هایی نیز داشته باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

موتور دانکر موتورن یا همان موتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چگونه کار می‌کند؟

برای باز شدن درب، هنگام ورود افراد، حسگرها این پیام را به کنترل باکس می‌فرستد و سپس کنترل باکس دستور باز شدن را به موتور می‌دهد و موتور که با یک تسمه به هنگر‌ها متصل است هنگام چرخیدن گیربکس، لت‌ها به چپ و راست حرکت کرده و باز می‌شود. معروف ترین موتورهای درب اتوماتیک شیشه‌ای، موتور دانکر موتورن می‌باشد که از مهم‌ترین اجزا درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده و نیرو محرک کل سیستم را به نیروی الکترونیکی تبدیل می‌کند. اجزای داخلی آن شامل: شفت، انکودر، فولی می‌باشد که با کمک یک‌دیگر نیروی محرک را به وجود می‌آورند به همه اجزای اپراتور منتقل می‌کنند تا دستور رسیده شده از کنترل باکس را انجام دهد. فولی قسمت موتور، کار تشکیل نیرو محرکه را به عهده دارد و در هر دقیقه ۵۰ دور می‌چرخد و باعث باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌شود. این کار در قسمت فولی پشت هم تکرار می‌شود و قابلیت باز شدن به صورت ساعت‌گرد و پاد ساعت‌گرد را دارد و همچنین کاهش و افزایش سرعت کارکرد آن را نیز کنترل می‌کند.

قیمت موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

 قیمت موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در هر ساعت بروز می‌شود و تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز و دلار می‌باشد و این قیمت‌ها به اندازه، برند، قدرت، ابعاد و سیم پیچی موتور دانکر موتورن نیز بستگی داشته و مطابق با آن‌ها تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت‌ها از افراد متخصص و مطمئن کمک بگیرید زیرا نمونه‌های مشابه و تقلبی آن بسیار زیاد است.

۱۵ ویژگی‌های موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای:

  • موتور دانکر موتورن دارای مقاومت بالایی است.
  • حرکت آن دقیق و روان می‌باشد.
  • دارای سر و صدای کمی است.
  • سرعتی دارد که از درب‌ها مراقبت می‌کند.
  • با سیستم‌های اتوماتیک خانگی هماهنگ می‌شود.
  • از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • این موتورها امنیت بالایی دارد.
  • موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای قابلیتی دارد که هنگام قطع برق هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
  • نیاز نداشتن به زغال برای باز و بسته شدن.
  • محدودیتی در رفت و آمد ایجاد نمی‌کند.
  • امکان استفاده هنگام برخورد با اشیا را نیز دارد.
  • این موتورها از پنل‌های محکمی ساخته شده اند که استحکام آن‌ها را چند برابر کرده.
  • نصب کردن این موتورها بسیار آسان است.
  • از قطعات اصل و با کیفیت ساخته شده است.
  • به تعمیرات زیادی نیاز ندارد.

بهترین برند موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

برندهای موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مختلف بوده و دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشد. شما برای تهیه بهترین نوع موتور باید حتما با افراد متخصص مشورت کنید تا بهترین نوع آن را به شما معرفی کند. گروه صنعتی آکام با ایجاد موقعیتی به همراه متخصصان و تکنسین‌های کارشناس و متخصص توانسته اند در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو شما عزیزان باشند تا شما بتوانید به بهترین نوع موتور دانکر موتورن و بزند دست یابید و از کیفیت آن ها مطمئن شوید.

درب های اتوماتیک شیشه ای

جمع بندی:

موتور دانکر موتورن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از با کیفیت‌ترین و مهم‌ترین اجزا برای کار کردن بهتر و آسان‌تر درب‌های اتوماتیک می‌باشد و به گونه‌ای قلب اجرای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به حساب می‌آید و فعالیت درب‌ها به عملکرد آن بستگی دارد و اگر موتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مناسب نباشد درب‌ها فعالیت خوبی ندارند. موتور دانکر موتورن دارای ابعاد ۲۵*۶۳ و ۵۵*۶۳ می‌باشد که ولتاژ و آمپر مختلفی دارد و شما برای تهیه موتور مورد نظر خود باید از افراد مطمئن کمک بگیرید و از اصل بودن آن مطمئن شوید چون نمونه‌های تقلبی آن بسیار شبیه اصل آن می‌باشد و محصولی که دارای برگه سبز گمرکی یا گواهی مبدأ می‌باشد دلیل شفافی وجود ندارد که تقلبی نمی‌باشد. به شما مشتریان عزیز توصیه می‌شود که قبل از خرید این موتور حتما با افراد مطمئن مشورت کنید. گروه صنعتی آکام با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین شرایطی ایجاد کرده که همیشه و در هر زمانی به سوالات شما پاسخ می‌دهند تا شما بتوانید به راحتی به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید. همچنین این گروه به کمک تکنسین‌های کارشناس، ماهر، مدیر و متخصص یک سری آزمایش روی پارامترهای گوناگون انجام داده تا شما به کیفیت محصول مورد نظر خود پی ببرید و به بالا بودن کیفیت آن اعتماد کنید.

موتورهای گیربکس دارِ دانکر موتورن آلمان که بر روی سیستمهای درب اتوماتیک آکام قرار دارند دارای اینکودر ویژه با قابلیت انتقال بالای پالسهای الکترونیکی در هر ثانیه را دارند ۵ سال گارانتی وکیوم شده دربهای اتوماتیک آکام تضمین انتخاب هوشمندانهُ شما خواهد بود.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد ناظریان
محمد ناظریان
2 سال قبل

متور های دانکر موتورن آلمان بهترین نوع متورهای ردرب های اتوماتیک شیشه ای ست که با قابلیت راست گرد و چپ گرد خود از عمر مفید بالا برخوردارند به گونه ای که امکان از کار افتادگی سیستم را منتفی می سازند.

کاظمی
کاظمی
2 سال قبل

مقاله بسیار مفیدی بود ممنون از سایت خوبتون

آرش شکروی
آرش شکروی
2 سال قبل

بهترین موتور برای درب اتوماتیک برند دانکرموتورن ساخت آلمان میباشد و راندمان پایین تری نسبت به باقی موتور های موجود را داراست.

کاظمی
کاظمی
2 سال قبل

مطالب خوبی در وب سایت شما در مورد موتور های درب های اتوماتیک قرار گرفته، من با مطالعه اونها اطلاعات جدیدی را به دست آوردم و ممنونم از آموزش‌ها و مطالب خوبتون

زهرا توکلی
زهرا توکلی
2 سال قبل

مقاله مفیدی بود. ممنون

Parisazeynalzad
Parisazeynalzad
2 سال قبل

بسیار مفید بود ممنون از سایت خوبتون

babak
babak
2 سال قبل

مطالب با کیفیت و آموزنده ای بود.

بهاره رجبی
بهاره رجبی
2 سال قبل

موتور های گیربکس دار دانکر موتر آلمان با توان ۱۰۰وات از قدرت بالایی برخوردار هستن

شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x