سیستم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ یکی از پر استفاده‌ترین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است که یک مکانیزم کشویی برای باز و بسته شدن دارد. این نوع درب با نام درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک نیز شناخته شده می‌باشد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک خیلی راحت در ورودی‌های زیادی مثل ساختمان‌های تجاری، اداری، فروشگاه و پاساژها، ورودی برج مسکونی و … نصب شده و باعث امنیت، زیبایی و سلامت افراد در هنگام عبور می‌شود. در اپراتور این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نوعی قفل وجود دارد که با خاموش کردن دستگاه قفل سیستم را فعال می‌کند و باعث ایجاد امنیت می‌شود. شیشه‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک شیشه سکوریت نشکن با قطر ۱۰ میلی‌متر بوده که رنگ‌های مختلفی دارد. با انتخاب درست محصول برای این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، و با انتخاب بهترین شیشه سکوریت در وزن، ابعاد و فریم‌های مناسب راحتی تردد افراد را فراهم کنید. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک دارای ۴ قسمت است که برای بخش ورودی‌ به عرض ۰٫۶ تا ۳٫۹ متر است.

عملکرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ چگونه است؟

این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با کمک موتور پر قدرت و گیربکس روی ریل عرضی حرکت می‌کند. این درب‌ها دارای سنسور کنترل سرعت می‌باشد که هنگام باز و بسته شدن درب اگر فردی قصد عبور از میان آن را داشت از سرعت بسته شدن آن کم شود و شخص آسیب نبیند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک با این‌که از ۴ لت تهیه شده، فقط ۲ لت آن باز شده و به شکل دولنگه فقط یک لت آن باز می‌شود. برای انتخاب این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای باید توجه داشته باشید که دهانه عبور، تقریباً نصف می‌شود. اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک در کاهش هزینه‌های شما موثر است و با قطعاتی که دارند در هوای گرم و سرد زمستان از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و دارای کلید کنترل پنج وضعیت، حالت کاملاً باز، اتوماتیک، کاملا بسته، تردد یک ‌طرفه، حالت عادی، نیمه باز است. همچنین شما می‌توانید از راه دور با استفاده از ریموت یا اپلیکیشن بدون حضور مستقیم در کنار این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، زمان باز شدن درب هنگام نزدیک شدن افراد و زمان بسته یا باز ماندن آن‌ها را کنترل کنید.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ چه قیمتی دارند؟

قیمت درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک ثابت نیست و با توجه به نوع مدل‌ها، نوع فریم شیشه‌های درب اتوماتیک، پهنای دهنه، ابعاد، مقدار متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری (منتظم یا منحنی)، داشتم طرح روی شیشه و رنگ آن، نوع موتور و… بستگی دارد.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی چه تفاوتی دارد؟

برای نصب یک از انواع این درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در فضای کوچک درب تلسکوپی نسبت به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک بیشتر باز می‌شوند و اما اگر تردد در همان مکان زیاد باشد، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک با کم‌ترین اصطکاک بیشترین کارایی را دارد و باعث افزایش کارکرد سیستم می‌شود. نوع قرار گرفتن آن‌ها در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی حساس است و باید به گونه‌ای باشد که لت‌های آن به مرور زمان خم نشود.

بهترین برند درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ چیست؟

گروه صنعتی آکام از طراحان و تولید کنندگان خصوصی انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از جمله درب های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک می باشد که با وجود تیمی از بهترین تکنسین‌های فنی، مدیریتی و کارشناسی در این زمینه شرایطی را فراهم کرده تا شما مشتریان عزیز خریدی مطمئن و با کیفیت بالا داشته باشید. گروه صنعتی آکام که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده خدمات درب های اتوماتیک است، در چند دهه اخیر نمونه کارهای زیادی را در سراسر جهان گسترش داده است. این درب‌ها که به طور گسترده در مراکز تجاری، مسکونی و دولتی گوناگون استفاده می‌شود با کمک سنسور به طور خودکار باز می‌شود و برای اطمینان از کیفیت این درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک یک سری آزمایش را بر روی پارامترهای مختلف انجام می‌دهند.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ از چه اجزا و قطعاتی تشکیل شده است؟

 اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک از اپراتور، کاور آلومینیوم یا استیل، موتور، قفل برقی، باتری و استابلایزر است. قطعات این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شامل: موتور الکتریکی، گیربکس، برد الکترونیکی، تجهیزات ایمنی، کلید‌های کنترل دستی، ریموت کنترلی، دو سنسور مادون قرمز ( یکی در بالا درب اتوماتیک و دیگری در داخل فریم درب اتوماتیک) و… می‌باشد. زمانی که افراد به درب نزدیک می‌شوند سیستم مادون قرمز حضور آن‌ها را حس کرده و در موتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک با چرخش تسمه‌ای که درون آن قرار دارد باعث حرکت هنگرها شده و در نتیجه درب‌ به سمت چپ یا راست روی ریل عرضی حرکت می‌کند.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ چه مزایایی دارند؟

  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هرماتیک از امنیت بالایی برخوردار است.
  • تا وقتی مانع از بین در عبور نکند درب بسته نمی‌شود.
  • جنس شیشه آن نشکن و ضد گلوله است.
  • وقتی برق قطع شود اگر مکان مورد نظر برق اضطراری نداشته باشد می‌توان این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را با فشردن کلید مخصوصی باز و بسته کنید.
  • فضای کمی را اشغال می‌کند.
  • هنگام باز و بسته شدن از هدر رفتن انرژی و ورود گرد و غبار جلوگیری می‌کند.
  • می‌توان میزان سرعت و زمان باز و بسته شدن درب را تنظیم کرد.
  • در طی زمان طولانی صدای کمی تولید می‌کند.
  • می‌توان روی آن‌ها سیستم کنترل ورود و خروج با اثر انگشت و دستگاه کارت خوان نصب کرد.
  • حرکت کردن افراد را آسان می‌کند.
  • استهلاک کمی را مصرف می‌کند.
  • محیط را زیبا می‌سازد.
  • قابل کنترل بدون حضور در محل مورد نظر.

در چه مکان‌هایی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ استفاده می‌شود؟

 این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را در بانک‌ها و موسسات، ادارات دولتی و خصوصی، بیمارستان و درمانگاه ها، فرودگاه، راه آهن، پاساژها، مجتمع‌های تجاری، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث زیبایی و امنیت این مکان‌ها می‌شود.

جمع بندی:

گروه صنعتی آکام همچنین با تهیه اپلیکیشن Akam app توانسته روشی را برای تهیه بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصولات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کند و به شما این امکان را بدهد که در هر ساعت از شبانه روز با متخصصین این گروه در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم درباره محصولات مورد نظرتان را کسب کرده و با خیال راحت آن‌ها را تهیه کنید و به صورت آنلاین گارانتی و فاکتور فروش خود را دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x