برای خرید بهتر درب های اتوماتیک شیشه ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟ 

()

نصب درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان خدمتی ارائه شده در بسیاری از فروشگاه های بزرگ و مغازه ها دیده می شود. این خدمات موثر باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود.

برای نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و انتخاب مدل مناسب آن، بهتر است که کارشناسان مجرب به محل مورد نظر رفته و از نزدیک محل اجرای پروژه را بررسی کنند. این بررسی اولین مرحله در نصب درب اتوماتیک محسوب می گردد. مورد دوم بررسی میزان تردد و اهمیت ایمنی و استحکام درب اتوماتیک شیشه ای است. درب های اتوماتیک شیشه ای از اجزای مهمی نظیر موتور، قفل برقی، باطری، منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است، انتخاب متناسب با محل پروژه بسیار اهمیت خواهد داشت.

برای نصب بهتر درب های اتوماتیک شیشه ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تنظیم و آماده‌سازی کف:

آماده سازی محیط برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای از شروط اساسی است که باید به آن توجه کرد. فضایی که سیستم در آن راه اندازی می شود باید به طور کامل آماده شده باشد. نصب کاشی، سرامیک و یا هر کفپوش دیگری بسیار اهمیت دارد زیرا در ارتفاع کل تاثیرگذار خواهد بود. این تائیر زمانی نمود پیدا خواهد کرد که بدون در نظر گرفتن ارتفاع کفپوش (قبل از نصب) ارتفاع را اندازه گرفته و شیشه سکوریت ۱۰ میل و هم چنین فریم دور شیشه را تولید نمود. پس از نصب کامل کفپوش دیگر اندازه های قبلی مورد قبول نیست و قطعا مجموعه محصولات تولید شده کارایی ندارد.

انتخاب ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای:

ابعاد درب شیشه ای اتوماتیک باید توسط تکنسین های متخصص به طور دقیق اندازه گیری شود. کارشناسان ابعاد درب ها را در محل اندازه گیری کرده و ابعاد متناسب را به شما پیشنهاد می دهند.عرض و ارتفاع درب ها متناسب با چهارچوب انتخاب می شود.

آماده سازی دیوارها:

درب اتوماتیک می تواند در مکان های مختلفی نصب شود. میزان عرض مورد نظر هر مجموعه بسیار متفاوت است اما فراهم سازی دیوارها جهت نصب و راه اندازی گوناگون است. دیوار ها مهم ترین بخش یک ساختمان به حساب می آیند. صاف بودن آن ضروری بوده و در صورت مستحکم نبودن دیوار ها خم شدن آن‌ها غیر قابل انکار است.

آماده سازی سقف:

یکی دیگر از گزینه هایی که اهمیت دارد عدم وجود شیب در سقف و تراز بودن آن است. ارتفاع یکسان در تمام عرض درب اتوماتیک شیشه ای نکته ای است که در صورت عدم رعایت آن ظاهری نا مطلوب را به همراه دارد. البته این نکته را باید در نظر گرفت که همواره ممکن است اختلاف میلی متری وجود داشته باشد اما در صورت افزایش این مقدار باید ارتفاع مفید را در نظر گرفت.

در صورتی که می خواهید با نحوه نصب درب اتوماتیک شیشه ای آشنا شوید باید با یک سری قواعد آشنا باشید تا بدون هیچ گونه مشکلی بتوانید درب اتوماتیک شیشه ای را نصب کنید. آشنایی با فنون جوشکاری، برق و الکترونیک و ابزارهای اندازه گیری از جمله متر و تراز از مهمترین شروطی است که باید یک نصاب درب با آن آشنا باشد.

کدام درب اتوماتیک برای ما مناسب تر است؟

اگر عرض دیوار جانبی کوچکتر از عرض ورودی باشد باید از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنید.

اگر در کنار نصب درب اتوماتیک دیوار جانبی وجود دارد می توانید از درب اتوماتیک کشویی استفاده کنید.

مکان هایی که با جمعیت زیادی رو به رو است می توان از درب اتوماتیک بریک اوت استفاده کرد این درب همانند درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد.

درب اتوماتیک مثلثی مربوط به فضاهایی است که زاویه دار باشد و قابلیت نصب در این گوشه ها را دارد. در این حالت درب برقی با توجه به زاویه محل نصب درب ساخته می شود.

مکان هایی که با فضای قوسی یا دایره ای مواجه است و نمای آنها به صورت منحنی یا دوار است به صورت کرو روبروی یکدیگر استفاده می شود.

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.
“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x