چگونه درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی انتخاب کنیم؟ 

()

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی دارای طراحی هوشمند و دقیقی است و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که این دو قسمت با یکدیگر تشکیل یک زاویه می دهند.

این نوع درب زیرمجموعه درب شیشه ای کشویی است. به این نوع درب، درب اتوماتیک زاویه دار نیز گفته می‌شود به این علت که بین دو قسمت درب یک زاویه وجود دارد. در واقع می‌توان گفت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی از برخورد دو درب کشویی و تشکیل یک زاویه به وجود آمده است. در اکثر درب‌های زاویه دار این زاویه بین دو درب ۹۰ درجه است. این درب ۴ لنگه دارد که دو عدد از آن‌ها ثابت و ۲ عدد دیگر آن متحرک هستند.

تفاوت درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی و کشویی چیست؟

از نظر عملکرد می‌توان گفت که این دو درب شبیه به هم هستند و تفاوت آن‌ها در ظاهر است. درب مثلثی به صورت زاویه دار و درب کشویی به صورت خطی عمل می‌کند. از دیگر تفاوت‌های این دو درب می‌توان به تفاوت در حسگر‌های آن‌ها اشاره کرد.

به علت زاویه دار بودن درب، امکان کنترل و نصب حسگر خطی وجود ندارد به همین خاطر درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای از حسگر مایکروویو برای تشخیص حرکت بهره می گیرد. همچنین این درب قادر است با استفاده از سنسور های خود تردد و عبور و مرور را کنترل کرده و از برخورد درب با افراد جلوگیری به عمل آورد. با تشخیص وزن و یا حرکت توسط این سنسور ها، لت های متحرک به روی لت های ثابت جمع شده و باعث باز شدن ورودی می گردد. با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی می توان از بیشترین میزان فضای ممکن برای عبور و مرور استفاده کرد. چرا که لت های ثابت به طور زاویه دار قرار گرفته اند و بنابراین بر خلاف درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی، نیازی به درنظر گرفتن فضا برای آن ها نیست.

انتخاب درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه دار:

درب های زاویه دار مناسب ورودی مکان هایی هستند که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند یا ورودی ساختمان در کنج یا به صورت کج قرار گرفته و یا اینکه به شکل و شمایل درب اهمیت زیادی می‌دهند.

همچنین می توان از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بر اساس زاویه های متعدد است و یا نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی مدرن حس می شود، استفاده کرد. درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی برای ساختمان ها، مراکز خرید، نمایشگاه ها و… استفاده می شود. با وجودی که این درب ها فضای کمی را اشغال می کنند، اما ورودی وسیعی ایجاد می کنند. این درب ها می توانند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل هم جلوگیری کنند. زاویه و جهت باز شدن درب نیز این انعطاف را دارد که بسته به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان باشد.

مزایای درب اتوماتیک مثلثی:

باطری مناسب:

این نوع درب با باطری بک آپ قابلیت باز و بسته کردن درب را به تعداد ۳۰۰ مرتبه در زمان قطع برق را دارد.

ورود و خروج راحت:

این نوع درب به دلیل نوع کارکرد و ساختار آن امکان ورود و خروج راحت را برای افراد فراهم می‌کند.

مناسب برای مکان‌هایی با معماری خاص:

در خیلی از مکان ها به علت کمبود جا امکان استفاده از درب شیشه ای کشویی نیست می‌توان از درب اتوماتیک مثلثی استفاده کرد.

لوازم قابل تغییر:

تمامی‌ اجزا و لوازم این درب قابل تعمیر و تعویض هستند

جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید:

به دلیل ساختار ویژه این نوع درب، نور خورشید به طور مستقیم به داخل نفوذ نمی‌کند

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای:

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای یا مثلثی، عملکردی شبیه به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارد، اما از لحاظ ظاهری، دو لنگه درب به شکل زاویه دار و مثلثی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اپراتور این نوع درب دارای چهار سنسور یا حسگر می باشد که دوتای آن ها برای بخش داخلی (هر کدام به روی یکی از وجوه دیوار مرتبط به درب) و دوتای دیگر برای خارج ساختمان استفاده می گردد.

اپراتورهای درب اتوماتیک مثلثی گروه صنعتی آکام، دارای ۵ سال گارانتی موتور، ۱۰ سال گارانتی ریل، ۲ سال گارانتی کلیهُ قطعات و حفظ و نگهداری شبانه روزی می باشند.

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.
“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x