چگونه درب اتوماتیک شیشه ای کرو انتخاب کنیم؟ 

()

نمای درب اتوماتیک شیشه ای کرو (CURVE) تمام گرد و نیم گرد است، از مدل های درب های کرو معمولا در مکان هایی استفاده می شود که معماری منحنی دارند. با وجود مدل های مختلف درب های کرو می توانید زیبایی محل را بسیار بالا ببرید. درب های اتوماتیک شیشه ای کرو به صورت دوبل نصب می‌شوند و هنگام ورود ابتدا درب اول باز می‌شود و پس از بسته شدن درب اول درب دوم باز خواهد شد، بالاترین میزان وزن قابل حمل توسط درب های مذکور ۱۵۰ کیلو گرم است.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای کرو:

  • پشتیبانی از سیستم عیب یاب هوشمند
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • زیبایی خیره کننده و قابلیت ست شدن با تمامی دکوراسیون ها
  • سیستم ضد بر خورد
  • امکان فراهم شدن حالت لمسی
  • سیستم مدیریت انرژی
  • قابلیت استفاده در مکان هایی با رفت و آمد زیاد
  • مدیریت تنظیم زمان باز ماندن درب
  • مدیریت سرعت باز و بسته شدن درب

در بیشتر موارد شیشه بکار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای کرو از جنس نشکن و سکوریت شش میل استفاده می‌شود، توجه داشته باشید که بنا به نیاز مشتری ضخامت این نوع درب ها قابلیت بالا و پایین شدن را دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای کرو که به آن درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد و قوسی هم گفته می‌شود در حال حاضر یکی از لاکچری ترین انتخاب ها در میان مدل های مختلف لقب گرفته است که وجود آن در ورودی ساختمان نمایی بسیار شیک و مدرن را القا خواهد کرد، این درب ها را می توان به صورت تمام گرد هم پیاده سازی کرد.

این مدل از درب ها به دلیل ساختار خود فضایی بیشتر از دیگر مدل ها مانند درب های اتوماتیک کشویی و خطی نیاز خواهند داشت که این فضا معمولا چیزی مابین ۳۰تا ۴۰ درصد است.

درب های اتوماتیک شیشه ای منحنی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند، این نوع از درب ها به دلیل ظاهر زیبای خود جلوه ای بسیار خاص و شیک به درب ورودی ساختمان خواهند بخشید.

باز و بسته شدن با پایین ترین صدای ممکن، بالاترین ایمنی موجود، قدرت بسیار بالا، گستردگی طراحی، سیستم عیب یابی نرم افزار، پشتیبانی از سیستم قفل سریع و کلید کنترل هوای ورودی از مهمترین ویژگی های این درب ها هستند.

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی (کرو) دارای ۲ لت ثابت و دو لت متحرک می‌باشد که همانند درب اسلایدینگ عمل می‌کند اما در امتداد یک منحنی حرکت می‌کند و نوع دیگر آن به این صورت است که فقط ۲ لت متحرک نصب می‌شود که بدلیل مسائل زیبایی و امنیت بیشتر بهتر است که از نوع اول استفاده شود.

درب شیشه ای منحنی به دلیل نورد شدن شیشه ، فریم و سیستم آن ، قیمت آن به مراتب بیشتر از درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ می‌باشد.

مزیتی که درب شیشه ای اتوماتیک کرو نسبت به دیگر درب های اتوماتیک دارد این است که عرض بازشو این نوع درب ها در مقایسه با درب های شیشه ای کشویی تا میزان بسیار زیادی افزایش می دهد.

همچنین امکان استفاده از سقف شیشه ای در این نوع درب بسیار شیک بوده و نور ورودی به داخل ساختمان را به حداکثر می رساند و دیگر مزیت درب شیشه ای اتوماتیک کرو فضای تردد بیشتری را نسبت به درب اتوماتیک دیگر را دارا می باشد.

نوع دیگر این نوع درب اتوماتیک به نام درب شیشه ای تمام گرد می باشد و طراحی آن به این صورت است که دارای دو درب کرو به هم فیکس می شوند و تشکیل یک درب برقی تمام گرد را میدهد.

برای انتخاب درب های اتوماتیک شیشه ای کرو باید به موارد زیر توجه کرد:

محل نصب درب:

یکی از اهداف اصلی خرید درب اتوماتیک شیشه ای تسهیل در دسترسی به آن محل می باشد. ولی هر مکان دارای الزامات، شرایط و ویژگی‌های خاص خود است. برای مثال درب های اتوماتیکی که برای ورودی بیمارستان ها استفاده می‌شود با درب های اتوماتیکی که برای بانک ها استفاده می‌شود متفاوت است.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای کرو مورد توجه قرار می‌گیرد افرادی است که به آنجا رفت و آمد می‌کنند. سالمندان، پدر و مادرها با کالسکه، مشتریان یک شاپینگ سنتر با چرخ دستی های خرید، معلولین و همراهان بیماری با تخت بیمارستان هر یک می بایست از درب اتوماتیک خاص که برای آنان طراحی و نصب شده است عبور نمایند.

صرفه جویی در انرژی:

میزان توجه متقاضیان درب اتوماتیک به صرفه جویی در مصرف انرژی و تبادل دمایی محیط داخل و خارج نیز از عوامل مهم در انتخاب درب اتوماتیک خواهد بود. به عنوان مثال درب اتوماتیک پیشنهادی ما برای فروشگاه مواد غذایی پروتئینی که از یخچال های بدون درب و با مصرف انرژی بالا برای منجمد نگاه داشتن مواد پروتئینی استفاده مینمایند از نظر اپراتور ( پرسرعت) و فریم ها ( با درز بندی های خاص) به منظور کمترین میزان تبادل دمایی محیط بیرون و داخل فروشگاه خواهد بود

توجه به زیبایی و معماری محیط :

زیبایی شناختی، همخوانی و یکپارچگی درب اتوماتیک شیشه ای با معماری محیط نیز در انتخاب مدل درب اتوماتیک تاثیر گذار است. به عنوان مثال پیشنهاد ما برای یک هتل لوکس  ۵ستاره درب اتوماتیک گردان با فریم های استیل و شیشه برنز خواهد بود. یا نصب درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی برای یک فروشگاه با معماری با کنج ها و زوایای خاص انتخابی شایسته است .

میزان ترافیک عبور افراد یا کالاها:

یکی دیگر از مهمترین پارامترهای انتخاب درب اتوماتیک، میزان ترافیک عبور افراد و با کالاها از درب مذکور می باشد. به عنوان مثال در اماکنی که میزان تردد افراد بسیار بالا و به صورت مداوم می باشد می بایست درب اتوماتیک با عملکرد بدون محدودیت تردد و با سرعت باز و بسته شدن بالا همراه با سنسورهای ایمنی خاص نصب گردد.

تمامی سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای گروه صنعتی آکام مطابق با استانداردهای روز جهانی برای تردد نامحدود طراحی و تولید گردیده اند

میزان بازشو درخواستی :

عرض و ارتفاع بازشو مورد نیاز در محیط نیز از جمله موارد مهمی است که برای انتخاب مدل مناسب درب اتوماتیک باید مورد توجه قرار گیرد . به عنوان مثال یک نمایشگاه اتومبیل نیازمند درب اتوماتیک شیشه ای است که بیشترین میزان بازشو در عرض و ارتفاع را به منظور ورود و خروج اتومبیل های مختلف فراهم سازد.

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.
“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x