چگونه درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ انتخاب کنیم 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربردترین انواع درب ها در صنعت ساختمان بوده و در بیشتر مکان های پرتردد مثل فروشگاه ها، مجتمع های مسکونی، ادارات و سازمان های دولتی، اماکن تجاری، برج ها، بانک ها و موسسات مالی، دانشگاه‌ ها، هتل‌ ها، آزمایشگاه ها، مراکز نظامی و نیز بیمارستان‌ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب ها به سبب مزایای زیادی که دارند امروزه به یک ضرورت برای زندگی تبدیل شده‌اند و بر اساس کاربردشان به شکل‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

موارد استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو:

این محصول دامنه کاملی از عوامل ایمنی و کنترل موجود، شما را قادر می‌سازد که راه‌حل بهینه ای را برای وضعیت و موقعیت تان پیدا کنید. رادارهای تخصیص حرکتی یک ورود بدون هیچگونه تماس با درب اتوماتیک یا دستگیره را فراهم می‌کند. عوامل کنترل دسترسی دیگر مانند دکمه های فشاری یا کلیدهای کشیدنی و یا پادری تماسی برطبق موقعیت می‌توانند وصل شوند.

به وسیله کلید چندحالته می‌توانید نحوه فعالیت درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را به صورت های دستی، اتوماتیک باز یک طرف قفل انتخاب کنید. لت های متعارف و مکانیزم ضد برخورد با مانع مطمئن می‌سازد که یک شخص می‌تواند به سلامت و بدون خطر  از این درب عبور کند. این محصول برای مکان هایی که فضا محود است مناسب است.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در انواع مختلفی عرضه می‌شوند که از انواع رایج آنها  که از لحاظ کاربر هم آسان هستند درب های اتوماتیک تاشو یا همان نوع اتوبوسی هستند.

درب اتوماتیک فولدینگ در عرض کم بیشترین بازشوندگی را به محیط عرضه می‌کنند و سرعت و عملکرد خوبی دارند.

معمولا از این نوع درب برای زمانی که بازشوی دهانه ورودی در کم است اما به بازشوی حداکثری نیاز است استفاده می‌شود و می‌توان گفت بیشتر از ۸۵ درصد از عرض کل دهانه بازشو مفید است. درب فولدینگ به لحاظ کاربری آسان و عموم یکی از انواع رایجی است که استفاده زیادی دارد و معمولا مورد توجه واقع می‌شود

برای خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان از راهنمای خرید درب اتوماتیک استفاده کرد.

درب های اتوماتیک شیشه ای از مدرن ترین و در عین حال کارآمدترین درب هایی هستند که در سازه های امروزی و بناهای بازسازی شده، به کار برده می شوند. اما با توجه به تنوع موجود در گونه ها و انواع و اقسام این درب های خودکار، نیازمند بررسی دقیق انواع آنها هستیم. تنها در این صورت است که می توانیم از راهنمای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بهره مند شده و انتخاب مطابق با خواسته هایمان داشته باشیم.

مطمئنا بسیاری از مشتریان، زمانی که می‌خواهند اقدام به خرید درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان یا فروشگاه خود کنند، یک سری سوالات برایشان ایجاد می‌گردد که اگر جواب درست این سوالات را بیابند، خرید مناسبی خواهند کرد.

چگونه یک درب اتوماتیک شیشه ای مناسب انتخاب کنیم؟

براى انتخاب یک درب اتوماتیک شیشه ای خوب باید نیازهاى خود را بهتر بشناسید، توصیه ما به شما این است که با مسئولین با تجربه ما مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ابعاد فضای قرار دادن درب، چقدر است؟

پیش از انتخاب و خرید درب اتوماتیک شیشه ای، باید اندازه‌گیری دقیقی از ابعاد انجام دهید. معمولا این کار توسط کارشناسان شرکت تامین کننده و فروشنده، انجام گرفته و به این شکل می تواند دقیق‌تر و بدون اشکال باشد.

به علاوه در صورتی که اندازه گیری توسط شرکت فروشنده صورت بگیرد، هر گونه مسئولیت عدم هماهنگی درب با فضا بر عهده ی شرکت خواهد بود. در صورتی که اندازه‌گیری شخصی و اعلام آن به شرکت، کلیه ی مسئولیت های جانبی را متوجه خریدار می سازد.

برای ورود نور نیز باید وضعیت خود را مشخص نمایید. در صورتی که مایل به دریافت حداکثری از نور و روشنایی بیرون هستید، نوع شفاف درب های اتوماتیک شیشه ای برایتان مناسب خواهد بود. در غیر این صورت و اگر نمی خواهید نور بیرون به داخل بیاید، باید از انواع شیشه های مات سفارش خود را انجام دهید.

اما این که چه خطراتی محیط را تهدید می‌کند، نیز باید در نظر گرفته شوند. اگر آلودگی محیط زیست یا احتمال آتش سوزی و ضربات سنگین به درب اتوماتیک وجود دارد، حتما باید حین خرید این نکات را ذکر کرده و درب اتوماتیک شیشه ای را مقاوم نسبت به چنین مواردی خریداری کنید.

درب زیباتر کدام است؟

چنانچه زیبایی درب اتوماتیک مدنظر شما باشد، استفاده از اپراتور و فریم کرو (منحنی) را به شما پیشنهاد می‌کنیم که نمای زیبایی به ساختمان شما خواهد داد.

اما اگر می خواهید با صرف هزینه ی کم تر به هدف خود برسید، می توانید از فریم های استیل یا فریم آلومینیوم آبکاری شده طرح استیل در درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ استفاده کنید.

میزان بازشوی مورد نیاز چقدر است؟

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی و درب های اتوماتیک شیشه ای فولدینگ ، گزینه ی مناسبی برای شما مصرف کننده محترم است زیرا درب های شیشه ای تلسکوپی علاوه بر ایجاد بازشوی عریض، فضای کمی از ساختمان یا فروشگاه شما را می گیرد.

معمولا اکثر صاحبان فروشگاه های بزرگ نمای بیرونی فروشگاه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که یکی از اهداف آن ها این است که علاوه بر بهره‌مندی از مزایای درب اتوماتیک، از آن به عنوان ویترین مغازه استفاده کنند تا فضای داخلی فروشگاه از بیرون به خوبی نمایان باشد، درب های اتوماتیک تلسکوپی پیشنهاد خوبی برای این دسته از مشتریان گرامی می باشد.

کارایی درب در آیتم های متنوعی تقیسم بندی می‌شود. کارایی درب های اتوماتیک شیشه ای از نظر زیبایی ، سرعت باز و بسته شدن ، عملکرد مناسب ، فضای کم ، تردد بالا ، مصرف انرژی و غیره سنجیده می شود.

گروه صنعتی آکام به منظور ارائه ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما می باشد.
“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x