طراحی سیستم درب های اتوماتیک شیشه ای کرو 

()

درب های اتوماتیک کرو یکی از زیباترین درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد .درب های اتوماتیک منحنی ( کرو ) با توجه به طراحی به شکل نیم دایره یا دایره کامل ساخته و اجرا و نصب می شود .از این نوع درب ها در فضاهایی که طراحی آن از ترکیب های منحنی استفاده شده هارمونی و زیبایی محیط را دو چندان خواهد کرد .

درب های اتوماتیک کرو

عملکرد درب اتوماتیک منحنی:

عملکرد درب اتوماتیک منحنی یا درب اتوماتیک کرو شبیه درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می باشد، تفاوت درب اتوماتیک منحنی با سایر درب های اتوماتیک شیشه ای این است که درب در امتداد خطوط منحنی باز و بسته می شوند .

از این نوع درب های اتوماتیک در محیط هایی که معماری منحصر به فرد هستند ، استفاده می شود. و هم چنین برای محیط هایی که زیبایی ظاهر اهمیت ویژه ای دارد از درب اتوماتیک منحنی استفاده می شود .

ساختار درب اتوماتیک کرو :

درب اتوماتیک کرو از دو مجموعه درب کشویی خمیده تشکیل شده است که با طرحی زیبایی شناختی با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ارائه شده است.

با ظاهر خمیده خود ، کمی گسترده تر از درب های کشویی است. بنابراین امکان استفاده از توان بیشتر را فراهم می کند.

درب اتوماتیک کرو نیز می تواند در طرح های نیم دایره تنظیم شود. یا به صورت جداگانه و یا بهم پیوسته بین سایر پانل های دیواری خمیده و درب های کشویی خمیده قرار گیرند. مانند تمام سیستم های درب.

درب اتوماتیک کرو از فولاد ضد زنگ جلا ، برس ، برس برنز یا برنز یا PPC برای مطابقت با هر رنگ RAL ارائه می شود. سرعت باز و بسته شدن درب و زمان تنظیم پارامترها توسط کاربران قابلیت تنظیم را دارد.

درب اتوماتیک کرو دارای راندمان بالا ، طول عمر طولانی ، ویژگی های قابل اعتماد و کم صدا می باشد.

درب اتوماتیک کرو ( منحنی ) نیاز به فضای بیش تر نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارد و به همین دلیل در ورودی هایی که فضای بیش تری دارند از این نوع درب ها استفاده می شود .

از درب های اتوماتیک منحنی به دلیل در اختیار قراردادن فضای بیش تر در مکان هایی که میزان تردد افراد بیش تر است مناسب می باشد .

درب اتوماتیک منحنی ( کرو) همانند سایر درب های اتوماتیک شیشه ای دارای مزایا و کاربری متعدد می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم .

درب اتوماتیک کرو برای چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد:

درب اتوماتیک کرو برای بسیاری از جاهای مختلف طراحی شده اند. مثلا؛ برنامه های کاربردی ساختمانی که همراه خود زیبایی را نیز به همراه دارد ، اما نیاز به دسترسی برای افراد معلول را نیز به راحتی امکان پذبر می کنند.

به خصوص در صورت قرار گرفتن درب در فضای محدودی از قسمت ورودی. درب اتوماتیک کرو یک راه حل ورودی است که این نیاز را برآورده می کند. این امر ضرورت تهیه درب اتوماتیک کرو را در مقایسه با درب سنتی اثبات می کند.

از این نوع درب در مکان هایی مانند: هتل ها، مؤسسات بهداشتی، فرودگاه ها ،ساختمان های اداری، مراکز خرید، ساختمان های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد درب اتوماتیک منحنی:

  1. سالن های همایش و گردهمایی
  2. هتل ها و مجتمع های اقامتی
  3. رستوران های شیک و مجلل
  4. تالار و مراکز تفریحی و پاساژها
  5. فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
  6. مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی

مزایای استفاده از درب اتوماتیک منحنی:

  1. زیبایی و جلوه بی نظیر
  2. جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  3. جلوگیری از ورود گرد و غبار
  4. عایق صدا ، مقاوم و با دوام
  5. ایجاد فضای تردد بیش تر در زمان باز شدن

همان گونه که قبلا بیان کردیم درب اتوماتیک منحنی از خانواده درب های اتوماتیک شیشه ای محسوب می شود و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد.

مدل های خاص و منحصر به فرد درب های اتوماتیک منحنی را معمولا  برای درب ورودی مجتمع های بزرگ تفریحی و اقامتی ، فروشگاه های زنجیره ای معتبر و حتی ارگان و سازمان های دولتی و خصوصی اجرا و نصب می شود.

نصب درب های اتوماتیک برای فضاهایی که نام بردیم مناسب تر از مکان های مسکونی می باشد . درب های اتوماتیک منحنی  را به صورت استوانه ای ، نیم دایره مقعر و محدب و دایره کامل نصب می کنند .

شما می توانید با توجه به طراحی و معماری ساختمان مورد نظر خود یکی از روش های نصب درب های اتوماتیک کرو ( منحنی ) را انتخاب کنید.

 

کنترل هوشمند در درب اتوماتیک کرو چگونه عمل می کند؟

درب اتوماتیک کرو مجهز به سیستم کنترل اصلی سوئیس (MCS) و اتصالات اصلی می باشد.

درب اتوماتیک کرو در جهت های مخالف با عملکرد اتوماتیک توقف باز می شوند تا از آسیب دیدگی و ضربه به عابران و اشیاء جلوگیری شود.

کنترل پنل به صورت دو طرفه با MCS ارتباط برقرار می کند و توسط پنل می توانید حالت عملیاتی را انتخاب کنید.

همچنین ، می توانید توقف اضطراری را تنظیم کرده یا پارامترهای عملیاتی را تغییر داده و به طور مستقیم در جایی که خرابی رخ می دهد توقف صورت پذیرد.

درب اتوماتیک کرو به دلیل حفاظت بدون درز در سرتاسر آن از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند. طراحی نوسازی عایق صوتی از ماژول های انتقال ، ساختاری دقیق را تشکیل می دهد ، که باعث می شود درب اتوماتیک کرو سریع تر حرکت کند و همزمان صدا را کاهش دهد.

 

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x