بررسی مهمترین ویژگی های درب های اتوماتیک تلسکوپی 

()

درب های اتوماتیک از پیشرفته ترین درب ها در دنیای امروز هستند و مطمئنا نوع پیشرفته تری نسبت به این درب ها در آینده اختراع خواهد شد. اما شاید برای شما سوال ایجاد شود که درب های اتوماتیک چه نوع درب هایی هستند؟ یا اینکه چند نوع  دارند‍؟ کارکرد و مزیت آنها چیست؟ در این مقاله با بررسی مهمترین ویژگی های درب های اتوماتیک تلسکوپی با ما همراه باشید.

درب های اتوماتیک شیشه ای درب هایی هستند که به صورت اتوماتیک و خودکار کار می کنند. این درب ها به کمک سنسور و برخی ریموت باز و بسته می شوند. سنسور ها حضور افراد را حس می‌کنند و سیگنال باز شدن درب را به موتور ارسال می کنند. در نتیجه بدون صرف انرژی توسط فرد، درب باز خواهد شد و بعد از ورود فرد، بلافاصله بسته می شود. این درب ها دارای تنوع فراوان هستند. هر کدام از این درب ها مزیت ها و کارکرد مخصوص به خود را دارند. یکی از این درب ها، درب های اتوماتیک تلسکوپی هستند. این درب ها، به نام درب های اتوماتیک کشویی نیز معروف هستند.

نوع چهار لت این درب های اتوماتیک شیشه ای، از دو لت در سمت راست و دو لت در سمت چپ ساخته شده اند. در هر سمت یک لت ثابت و یک لت متحرک دارند. لت های متحرک هنگام باز و بسته شدن روی لت های ثابت حرکت می کنند. قرار گرفتن لت های متحرک روی لت های ثابت سبب افزایش فضای ورودی می شود. درصد تعبیه این درب، نسبت به سایر درب ها سی درصد است.

ویژگی های درب های اتوماتیک تلسکوپی

این درب ها ظاهر بسیار ساده ای دارند. اما بر خلاف این ظاهر ساده، بازشوی متفاوت و عملکرد بهتری دارا هستند.

برخی افراد فکر می کنند با وجود داشتن چهار لت یا شش لت، صدای ایجاد شده از این درب زیاد خواهد بود. در حالی که اینگونه نیست. درب های اتوماتیک کشویی نسبت به سایر درب های اتوماتیک شیشه ای، بازشوی بی صدا دارند. حالات باز شدن آن نیز متفاوت می باشد. این درب ها در دو حالت چهار لت و شش آن وجود دارند و بستگی به فضای مورد نظر برای نصب درب، یکی از این دو حالت انتخاب می شود.

در تمامی ساختمان ها، هم برای نمای خروجی و هم برای نمای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

این درب ساخته شده از قطعات با کیفیت و مقاوم است که طول عمر درب را بسیار بالا می برد.

انرژی کم مصرف می کند. موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه های ساختمان را کاهش می دهد، بنابراین مناسب برای مکان های پرتردد است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی که در ساختمان ها موجودند، انرژی بسیاری مصرف می کنند. درب های اتوماتیک کشویی با متعادل نگه داشتن هوای داخل ساختمان و جلوگیری از ورود و خروج هوا، اتلاف انرژی ها و هزینه ها را به حداقل می رسانند.

تولید، نصب و راه اندازی این درب ها نسبت به سایر درب های اتوماتیک چون درب اتوماتیک مثلثی بسیار آسان تر و کم هزینه تر خواهد بود.

کاربران و بهره برداران به راحتی می توانند از این درب استفاده کنند. در واقع نیاز به انجام کاری از سمت افراد نیست.

برخی از مراکز برای ورودی نیاز به محلی عریض دارند‌، اما شرایط ساختاری آن مکان نمی تواند چنین ورودی را پدید آورد. در این زمان برای ایجاد ورودی زیبا، این درب ها به کار می آیند. در واقع در صورتی که دهانه ای کوچک داشته باشید و نیاز داشته باشید که درب ها بازشوی بیشتری داشته باشند، از درب های اتوماتیک کشویی باید استفاده کنید.

جلوگیری از ورود هوا توسط این دو درب با سیستم کنترل دسترسی انجام می شود. کنترل دستی درب های اتوماتیک کشویی نیز، توسط یک کلید انجام می شود. دارای سیستم کنترل تصویری و قفل سریع هستند.

قفل سریع این درب ها یکبار درب را قفل می کنند و دیگر با غیرفعال شدن، باز نمی شوند. این مزیت عالی سبب شده که برای مکان های بزرگ تجاری، بیشتر استفاده شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای عالی ترین درب برای بیمارستان ها هستند. دلیل آن این است که درب ها خودکار باز می شوند و نیازی نیست که افراد خودشان درب را باز کنند و شیشه درب ها کثیف نمی شوند. این خود به زیبایی و تمیزی درب ها کمک می کند.

این درب ها بسیار هوشمند هستند و قابلیت اتصال با دیگر دستگاه ها چون دوربین مداربسته را نیز دارند. بنابراین شمار افراد و تجهیزات ایمنی درب های اتوماتیک شیشه ای کمک شایانی به حفظ ایمنی مکان ها می کنند.

علاوه بر وجود سنسور ها برای باز و بسته شدن، ریموت نیز دارد که فرد کنترل کننده می تواند در زمان لزوم درب را از راه دور باز و بسته کند.

وجود اپلیکیشن ها کار را بسیار راحت کرده اند‌ و کاربران می توانند خیلی راحت سوالاتشان را از پشتیبانی اپلیکیشن بپرسند و کارکرد درب را کنترل کنند.

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی آکام

موسسه آکام از جمله موسسات پیشرفته در صنعت تولید درب اتوماتیک و صادرات درب های اتوماتیک شیشه ای است. این موسسه با دریافت سفارشات زیاد از داخل و خارج از کشور روز به روز پیشرفت بیشتری داشته است. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی موسسه آکام با کیفیت بسیار بالا و ضمانت نامه عرضه می شود. حرفه ای کاران و کارشناسان موسسه آکام با ارائه و نصب بهترین درب ها، رضایت صددرصدی مشتریان را دارا هستند.

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام بزرگترین تولید کننده ، نصب کننده و ارائه دهنده خدمات اتوماسیون درب در ایران است. در طول دهه ها ، نمونه کارهای درب اتوماتیک ما برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان گسترش یافته است.

ما خود را به عنوان پیشروترین تولید کننده ، صادر کننده و تأمین کننده مجموعه کلاس جهانی درب های اتوماتیک شیشه ای قرار داده ایم. این درب که به طور گسترده در مراکز تجاری ، مسکونی و دولتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، با کمک سنسور به طور خودکار باز می شود. به منظور اطمینان از کیفیت این درب ، کنترل کننده های کیفیت ما یک سری آزمایش را بر روی پارامترهای مختلف انجام می دهند. علاوه بر این ، ما همچنین بر اساس نیازهای مشتریان محترم ، کل محدوده را در گزینه های سفارشی ارائه می دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x