هرزگرد در درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

امروزه در جهان، تقریبا در تمام نقاط از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای وروی‌ها و خروجی‌های محیط استفاده می‌کنند. این درب بسیار پرکاربرد و محبوب در بین کاربران بوده و باعث آسانی رفت و آمدها شده است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کارکرد ساده‌ای داشته و قابل کنترل از راه دور نیز می‌باشد. این درب‌ها از طریق سنسورهای حسگر مادون قرمز یا ماکروویو که در بالای درب قرار دارد عمل می‌کنند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را با به کار بردن در مکان‌های مختلف و پر رفت و آمد مانند: بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز خرید، تجاری و… باعث امنیت و آسانی ترددها شده است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای فعالیت به قطعات مختلفی نیاز دارد. قطعات به کار رفته در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا فعالیت درب‌ها با مشکل رو به رو نشود. گروه صنعتی آکام که یکی از بزرگ‌ترین گروهای تولید کننده، صادرکننده و نصب کننده درب‌های اتوماتیک در جهان است، با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات توانسته درب‌هایی قدرت‌مند و خوب با قیمت‌هایی مناسب تولید کند. این قطعات شامل: تسمه، موتور، ریل و کاور، هنگر، فریم، قفل برقی، گیربکس، سنسور حسگر، منبع تغذیه یا استابلایزر، هرزگرد و… در ادامه این مقاله با هرزگردها آشنا می‌شویم.

هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

هرزگرد یکی از قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که در نقطه مقابل تسمه و قسمت دیگر ریل قرار دارد و دور رفت و آمد بین موتور و هنگر با تسمه کامل شود. این قطعه باعث یکنواخت شدن حرکت موتور شده و انتقال انرژی موتور به بخش‌های مختلف را بهتر و بیش‌تر می‌کند.

کارکرد هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چگونه است؟

هرزگرد یکی از مهم‌ترین ابزار درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده که از دو نوع آهنی یا پلاستیکی می‌‌باشد. هرزگرد‌ها در مقابل موتور و در قسمتی از ریل قرار گرفته و رفت و آمد بین موتور و هنگر با تسمه را کنترل و کامل کرده و علاوه بر آن، انواع هرزگردها حرکت و انتقال نیرو موتور را یکنواخت و بهتر می‌کنند. همچنین هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای زمانی که فاصله‌ی دو محور در تسمه افزایش یابد و در قسمتی که میزان قدرت انتقال نیرو کم است نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرزگردها با ایجاد مشکلاتی مانند حرارت، آسیب به تسمه مانند پاره یا شل شدن باعث ایجاد مشکلاتی در فعالیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌شود. استفاده از تسمه سفت کن برای جلوگیری از شل شدن و پارگی تسمه مورد استفاده قرار می‌گیرد و با نیرویی که از پولی هرزگرد به دست می‌آورد، تسمه را به سمت پایین فشار می‌دهد تا در زمان کشش تسمه سفتی خود را داشته باشد و شل نشود.

بهترین برند هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدام است؟

 گروه صنعتی آکام که دارای ۲۰ سال تجربه در طول دهه‌های مختلف تا به امروز است، نمونه کارهای زیادی را در سرتا سر جهان گسترش داده است و گروهی پیشرو در تولید و صادر کردن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده که با استفاده از قطعات با کیفیت و قوی درب‌هایی تولید کرده اند که در مراکز تجاری، مسکونی و دولتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه برای اثبات کیفیت این محصولات، آزمایشاتی روی پارامترهای مختلف انجام داده اند و با استفاده از بهترین قطعات، درب‌هایی با کیفیت را به کاربران ارائه کرده اند. شما برای اطلاع از وضعیت و کیفیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید از اپلیکیشن‌های گروه صنعتی آکام استفاده نمایید.

مزایای استفاده از هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای:

  1. هرزگردها حرکت موتور را بهتر و یکنواخت می‌کند.
  2. میزان نیروی انتقالی به سایر قطعات را سریع‌تر و بهتر می‌کند.
  3. دور رفت و آمد بین موتور و هنگر با تسمه را کنترل و تنظیم می‌کند.
  4. فاصله بین دو محور تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را پر می‌کند.
  5. از سر و صدای کمی برخوردار است.

قیمت هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

قیمت هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مانند سایر اجزا و قطعات ثابت نیست و دائماً درحال تغییر است. قیمت این اجزا به اندازه، رنگ، ابعاد، مدل و… بستگی دارد. علاوه بر آن با تغییر قیمت‌های دلار و با تحریم‌ها قیمت‌های این قطعات دچار نوسان شده و تغییر می‌کند. شما برای اطلاع از قیمت‌های هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید از متخصصان و کارشناسان گروه صنعتی آکام کمک بگیرید. روش برقراری ارتباط با این گروه از طریق اپلیکیشن‌ این گروه امکان پذیر بوده و شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید و به جواب آن‌ها برسید و همچنین محصولی مقرون به صرفه را تهیه کنید. این گروه با پیوستن به حوزه‌ی استارتاپ‌ها به همراه جمعی از متخصصان، کارشناسان و مدیران با تجربه تیمی تشکیل داده است که مشتریان عزیز راهی سودمند و مطمئن برای تهیه محصولات مورد نظر خود داشته باشند.

جمع بندی:

هرزگرد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از قطعات مهم درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است که حرکت موتور را تنظیم و یکنواخت می‌کند و فاصله بین محور و هنگر با تسمه را کنترل می‌کند. علاوه بر آن باعث انتقال انرژی به طور سریع‌تر و آسان‌تر به همه قسمت‌های اجزا درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌شود. گروه صنعتی آکام که از بزرگ‌ترین گروه‌های تولید کننده، نصب کننده و ارائه دهنده انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به حساب می‌آید، با به کار گیری از این اجزای با کیفیت توانسته درب‌هایی با توانایی بالا تولید کند و نمونه‌هایی از آن‌ها را به مناطق مختلف جهان صادر کند. این گروه به همراه جمعی از متخصصان، کارشناسان و مدیران با تجربه شرایطی را فراهم کرده است که به کمک آن‌ها در هر ساعات از شبانه روز می‌توانید به سوالات خود پاسخ دهید و با مراجعه به سایر قسمت‌های اپلیکیشن گروه صنعتی آکام محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنید. امروزه با مصرف زیاد مردم از اینترنت و نیازمندی‌های آن‌ها برای رسیدن به محصولات مورد نیاز خود استفاده و خرید آنلاین با اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مخصوص راه حلی کاربردی و آسان می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x