درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی 

()

 درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی:

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یکی از تکنولوژی‌هایی است که باعث ایجاد راحتی و امنیت در ساختمان‌های مختلف مانند؛ هتل، رستوران، پاساژها و… شده است.در طول دهه ها، نمونه کارهای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی،برای آسایش و رفاه و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان در سراسر جهان گسترش یافته است.

با پیشرفت تکنولوژی از سال‌های دور تاکنون، درب‌هایی تولید شده‌اند که با استفاده از چشمی‌ها و سنسورها در کمترین زمان ممکن باز و بسته می‌شوند.

گروه صنعتی آکام بزرگ‌ترین طراح و تولید کننده، همچنین نصب کننده و ارائه دهنده ی خدمات اتوماسیون درب‌‌ های تلسکوپی در ایران است. در این نوع درب‌ها به علت استفاده از شیشه و فریم‌های آلومینیومی به طراحان این امکان را می‌دهد. تا درب‌ها را در ساختمانهای مسکونی و اداری و فروشگاه ها و… استفاده نمایند.درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی در بسیاری از اماکن باعث تکریم ارباب رجوع گردیده و حس خوشایندی در آن‌ها بوجود می‌آورد.

این گروه صنعتی با بهره گیری از دانش فنی، در ارائه خدمات نوین تیمی از مجرب ترین تکنسین‌های فنی ،مدیریتی و کارشناسی را در زمینه درب‌های تلسکوپی مهیا نموده است.این مجموعه در تلاش است تا انتخابی آسان و درست و خریدی به صرفه را به مصرف کنندگان خود عرضه نماید.

گروه صنعتی آکام در نهایت پس از تولیدِ درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی به منظور اطمینان بیشتر. از کیفیت درب، با استفاده از کنترل کننده‌های کیفیت و آزمایش‌های خاصی که دارای پارامترهای مختلفی است. محصول تولید شده خود را آزمایش می‌کند تا بهترین کالا را به شما عزیزان عرضه کند.

گروه صنعتی آکام برای آسایش و رفاه بیشتر مصرف کنندگان با ارائه اپلیکیشن آکام و پشتیبانی و پاسخگویی آنلاین شبانه روزی در خدمت کاربران این نوع درب است. در مقاله پیش رو مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد درب شیشه‌ای اتوماتیک تلسکوپی را خدمت شما معرفی می‌نماییم.

درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی

تفاوت در شکل ظاهری و فرمت عملکرد محصول امتیاز ویژه‌ی نسبت به نوع ساده‌ی آن است. که فضای خالی برای عبور و مرور بیشتر است.در این نوع درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی ۷۰ درصد فضا برای عبور و در نوع ساده ی آن ۵۰ درصد فضای خالی برای عبور وجود دارد.

 

عملکرد درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی:

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بدین صورت است .که از ۲ یا ۴ لت اسلایدی تشکیل شده است. این لت‌ها به صورت کشویی در امتداد هم می‌لغزند، به این صورت که یکی جلوی دیگری قرار می‌گیرند. و در نهایت به کناره درب جمع می شوند.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به طور چشمگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلوگیری می‌کند. به علت استفاده از درزگیرهای مویی یا لاستیکی بین فریم‌ها مانع نفوذ گرد و خاک، حشرات و صدا به داخل اماکن می‌گردد. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار ویروس‌ها، میکروب‌ها و بیماری‌های واگیردار دارند.

 این نوع درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی بیشتر در ورودی‌هایی که نیاز به بازشوندگی بیشتر دارند. مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می‌کنند پیشنهاد می‌گردد.

مکانیزم این درب‌ها مانند درب‌های کشویی به صورت خطی می باشد. با این تفاوت که در این درب‌ها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می‌دهند. این باعث افزایش ۳۰ درصدی بازشو نسبت به مدل‌های کشویی دو لنگه می‌گردد. توسط این سیستم می‌توان ورودی‌هایی تا عرض ۶ متر با ۳/۲ بازشو مفید و ارتفاع ۳ متر ایجاد نمود که این درب‌ها به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می‌باشند.

در درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی استفاده از شیشه‌های ۱۰ میلی‌متری و ۲۰ میلی‌متری امکانپذیر می‌باشد.

درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی

انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی:

  1. درب اتوماتیک با ۴ لنگه متحرک: این درب راه حل مناسبی برای دستیابی به حداکثر بازشوندگی در مکانیزم کشویی و برای ورودی‌های معمولی می‌باشند. در این درب‌ها به ازای ۲ لنگه ثابت ۴ لنگه متحرک وجود دارد که لنگه متحرک دوم با نصف سرعت لنگه متحرک اول حرکت می‌کند. در پایان مسیر روی لنگه ثابت قرار می‌گیرند.
  2. دربهای اتوماتیک با ۱ لنگه ثابت ۲ لنگه متحرک: این درب‌ها برای ورودی هایی که امکان نصب درب اتوماتیک کامل به علت کم عرض بودن دهانه وجود ندارد. در این درب‌ها ۲ لنگه متحرک به صورت کشویی حرکت می‌کند و سپس روی لنگه ثابت قرار می‌گیرند.
  3. درب‌های اتوماتیک با ۴ لنگه متحرک و بدون لنگه یا پانل ثابت: این درب‌ها مناسب برای ورودی‌هایی هستند.زمانی که دهانه ورودی کم عرض است و نصب درب‌های اسلایدینگ معمولی با لنگ ثابت باعث محدودیت عرض بازشوندگی می‌شود. در این دربها ۴ لنگه متحرک روی فضای جانبی که معمولا دیواراست سوار میشوند.
  4. درب اتوماتیک تلسکوپی بدون پانل ثابت و با ۲ لنگه متحرک: این نیز یک مدل دیگر از انواع درب‌های شیشه‌ای تلسکوپی است که ساختار و کاربرد ویژه‌ای دارد.

حالت‌های مختلف کار درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی:

در هنگام خرید و استفاده از این نوع درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی قابلیت انتخاب وضعیت‌های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، به حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع. و همچنین نصب سیستمهای کنترل تردد و یا ریموت کنترل و نیز برنامه‌های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکانپذیر می باشد. و آنها را قادر به کنترل ورود و خروج به مکان نصب شده می‌سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب‌ها  و کنترل کننده‌های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با درب‌ها تامین می‌کنند.

استفاده از درب‌‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی در حالت نیمه باز مانند انواع درب‌های دیگر، حالتی است که برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان استفاده می‌شود. در این حالت می‌توانید درب را به صورتی تنظیم کنید که با تشخیص حرکت توسط سنسور درب شیشه‌ای کشویی، فقط نیمی از ورودی درب باز شود. و بنابراین از اتلاف انرژی جلوگیری شود.حالت اتوماتیک نیز در واقع همین حرکت معمول و عادی درب شیشه ای را ایجاد می‌کند.

درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی

ویژگی‌ها و مزیت‌های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی:

  1. مناسب فضاهای کم عرض.
  2. دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد.
  3. دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری.
  4. جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار.
  5. دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب‌های متحرک از طریق هنگرها.
  6. دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی.
  7. از بهترین مزیت‌های درب‌های شیشه‌‌ای تلسکوپی نصب آسان و بدون نیاز به هر گونه تخریب می‌توان اشاره کرد.

کاربرد درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی:

  • این درب‌ها برای عرض های کم و یا معابری که عرض های بزرگتری برای تردد نیاز دارند بیشترین کاربرد را دارند.
  • ازاین نوع درب‌ها می‌توان برای هماهنگی با سیستم اتوماسیون و حضور و غیاب در ادارات استفاده کرد. به این صورت که به دستگاه‌های مورد نظر متصل می‌گردند. و تنها در صورت تشخیص چهره یا اثر انگشت درب باز می‌شود.
  • همچنین می‌توان این درب را به سیستم کارت خوان مجهز کرد در این صورت کاربرمی‌تواند. با ارائه کارت بانکی خود به دستگاه کارت خوان، درب را باز کند.
  • از دیگر کاربردها و اماکن مورد استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توان به بیمارستان‌ها برای ورود تخت و ویلچر اشاره کرد.

با تمام تفاسیر و اطلاعات داده شده در این مقاله  این اطمینان را می‌دهیم. که خرید و استفاده از درب‌های تولید شده گروه صنعتی آکام بهترین انتخاب برای خریدی به صرفه و با کیفیت است.

درب‌های تولید شده توسط گروه صنعتی آکام از بهترین متریال و با استانداردهای جهانی ساخته شده. با تهیه و نصب درب‌اتومانیک شیشه‌ای تلسکوپی ما علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب محصولات، می‌توانید نمایی زیبا به محل کار یا زندگی خود ببخشید و از یک ورودی زیبا لذت ببرید.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x