فریم های درب اتوماتیک شیشه ای 

()

امروزه از درب‌ شیشه‌ای اتوماتیک در ساختمان های مدرن برای شکیل تر شدن استفاده می شود. این درب ها در انواع مختلفی موجود بوده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث سهولت در تردد می شود. قابلیت های این درب ها باعث شده که این محصول مورد توجه مهندسین قرار بگیرد و از آن برای زیبایی و مدرن شدن ساختمان ها استفاده کنند.

akam

فریم درب اتوماتیک شیشه ای:

فریم درب اتوماتیک از جنس استیل یا آلومینیوم می باشند که بخاطر وزن سبک و کیفیت خوب آلومینیوم در ساخت فریم درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای بیشتر بکار گرفته می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا ریلی به دلیل سادگی فرم و کاربری آسان از پرکاربردترین نوع درب اتوماتیک می باشد که در ورودی های مراکز پر تردد مثل فروشگاه ها و بیمارستانها و…. استفاده می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای از چند قسمت اصلی مانند شیشه سکوریت ، کاور پشت دهنه و فریم  آلومینیومی و …..تشکیل شده است. از فریم آلومینیومی برای استحکام و تقویت چهارچوب یا پنل شیشه ای درب اتوماتیک بکار گرفته می شود.

 قاب یا فریم آلومینیومی ضریب اطمینان و امنیت را  در درب های شیشه ای با ضخامت تا ۱۹ میلیمتر را بالا می برد .

فریم درب اتوماتیک شیشه ای می تواند از شکستن شیشه در قسمت  “لبه ها و گوشه ها” هر چند مقاوم و به اصطلاح سکوریت شوند و درزگیر های  استفاده شده در فریم آلومینیومی می تواند به خوبی فاصله ها و درزها در لبه های قسمت پایین و بالای درب را بپوشاند و از گرد و غبار جلوگیری و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کند و در واقع علاوه بر محافظت و پوشاندن لبه ها و گوشه های درب شیشه ای به زیبایی و هماهنگی با طراحی و دیزاین فضای ورودی تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک:

فریم آلومینیومی:

فریم های آلومینیومی موجود در درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل پهن و باریک به بازار عرضه می شود. رنگ این فریم ها به طور معمول نقره ای بوده ولی می توان آن را با توجه به دکوراسیون سلیقه مشتری در رنگ های مختلف نیز تولید کرد.

فریم با روکش استیل:

فریم های آلومینیومی با روکش استیل موجود در درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار ظریف و زیبا بوده و دارای رنگ های متنوعی می باشد. بر روی این فریم یک لایه ورق استیل قرار گرفته تا کیفیت بیشتری داشته باشد.

ابعاد فریم درب اتوماتیک:

برای درب های اتوماتیک با عرض باریک از فریم آلومینیومی ۳.۵ سانتی متری استفاده می شود که معمولا برای  شیشه های با وزن کم استفاده می شود. این نوع فریم ها بیشترین کاربرد و مصرف را در درب اتوماتیک دارند و با تناسب با وزن شیشه هر چقدر سنگین تر باشد با فریم آلومینیومی محکم تر و با استقامت بیشتر استفاده گردد. فریم استفاده شده در درب های اتوماتیک پهن معمولا ۶ سانتی متر هستند که برای شیشه های سنگین کاربرد دارند.

انواع فریم درب اتوماتیک:

فریم های بکار رفته در درب های اتوماتیک پنج نوع هستند :

۱-    فریم بغل که اندازه آن از ۲.۵ تا ۶ سانتی متر می باشد.

۲-    فریم کفی با اندازه های ۶ و ۷.۵ و ۸ و۱۰ سانتیمتر

۳-    فریم u برای پوشش درزها

۴-    فریم در پوش

۵-     فریم کاور

و انواع فریم های دیگر با کاربردهای مختلف که براساس طراحی و نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

پروفیل درب اتوماتیک فریم شیشه ای:

پروفیل درب اتوماتیک فریم شیشه ای جهت پوشش یا کناف شیشه سکوریت برای استفاده در دربهای اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرد.

این فریم ها در اندازه های مشخص که در آن بادخور شیشه و دهنه کار کسر شده برش میخورد ، سپس با سایر یراق آلات همچون پیچ و فیکسچر ، لاستیک دور شیشه ، لاستیک بین لت مونتاژ می شود.

این محصول از جنس آلومینیوم استاندارد تولید شده و از جمله پرکاربردترین نوع در زمینه تولید شیشه های برقی می باشد.

نوع رنگ الکترو استاتیک آن ممکن است از جمله فریم های تولید شده از مواد ضایعات باشد.

اما فریم های آنادایز قطعا از مواد فابریک بوده اند.

این پروفیل ها در انواع رنگ الکترو استاتیک و آنادایز موجود میباشد. فریم های استیل دارای یک پوشش استیل معمولی ، مات ، آینه ای و یا طلایی می باشد که ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به پروفیل های آلومینیومی دارد.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x