تعمیر و تنظیم برد های درب اتوماتیک پارکینگی 

()

باز و بسته کردن پارکینگ به صورت دستی کاری بسیار سخت، خسته کننده و زمان بر است. امروزه برای سهولت و تسریع کار ها، درب های اتوماتیک فراوانی برای راحتی بشر اختراع شده است. ما در اینجا به انواع مختلفی از تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگی اشاره می کنیم.

فرآیند باز و بسته شدن تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ بسیار آسان و سریع است. این درب ها دارای یک چشم الکترونیک یا دستگاه کارتخوان هستند. این ویژگی باعث شده است که محل هایی که دارای افراد سالمند و یا معلول است، بیشتر به استفاده از این نوع درب ها روی آورند.

 

 

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ دو لنگه :

در این مدل تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ دو لنگه مشابه در کنار همدیگر قرار دارند و با استفاده از جک های بازویی یا جک های زیرسطحی باز و بسته می شوند. این نوع تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ به دلیل اینکه برای باز شدن نیاز به فضای زیادی دارند برای ساختمان هایی مناسب هستند که از اطراف فضای زیادی داشته باشند. این نوع درب ها وابسته به نوع جک و نیاز کاربران می توانند تا زاویه ۱۸۰ درجه باز شوند.

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ تک لنگه :

این مدل تعمیر و تنظیم برد اتوماتیک پارکینگ ، دارای یک لنگه درب است که به یک سمت باز می شود و دارای یک قفل برقی است و از باز شدن بیش از حد درب جلوگیری می کند. این نوع درب مناسب ساخنمان هایی است که دارای رمپ هستند.

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی :

در این مدل تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ،جک بر روی درب قرار ندارند. این نوع درب ها ضد زنگ و ضد آب هستند،چرا که کاربرد اصلی آنها در زیرزمین است.

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک لولایی خرچنگی :

این نوع تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ، مخصوص محل هایی است که فاصله سطح درب با دیوار کمتر از ۱۰ سانتی متر است. سیستم این نوع درب قدرت جابجایی وزن ۲۵۰ کیلوگرم و عرض ۵ متر را دارد. این نوع درب اتوماتیک لولایی دارای ویژگی های مختلفی از جمله پشتیبانی از باتری در مواقع قطع برق، عملکرد هوشمند و قابل کنترل، سیکل کاری بدون محدودیت، تغییر سرعت حرکت و غیره می باشد.

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ یکی از بهترین گزینه های در دسترس و کاربردی در حوزه درب پارکینگ است. تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ باز شدن عمودی آرام، با ملایمت و به سادگی کار می کند.

نوع کرکره برقی درب های پارکینگی، نیاز به حداقل فضای ممکن دارد. این مسئله مهم ترین ویژگی است که واقعا آن را از انواع دیگر درب های پارکینگ قدیمی متمایز کرده است. باز شدن عمودی کرکره برقی به این معنی است که صاحبان قادر هستند از طول پارکینگ و مسیر رانندگی خود حداقل استفاده را ببرند. این امر همچنین به آنها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی دقیقا در کنار درب ورودی پارک کنند. مکانیسم باز شدن تعمیر درب کرکره ای پارکینگ همچنین به این معنی است که شما می توانید با خیال راحت وسایل نقلیه را پارک کنید و درب را بدون اینکه چیزی مانع باز و بسته شدن درب شود ببندیم.

اندازه کوچک غلطک کرکره که به یک کرکره های اتوماتیک برقی تعلق دارد به این معنی است که درب را می توان در هر موقعیتی که شاید ارتفاع محدود داشته باشد، نصب کرد.اگر شما یک کنتور، یک جعبه فیوز یا درب درونی دارید که شاید مانع مکانیسم درب پارکینگ شود، در آن زمان یک تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ چاره کار شما است. اندازه متوسط کرکره حدود ۳۰۰ در ۳۰۰ میلی متر از نظر ضخامت است. اگرچه وابسته به موقعیت نصب و موادی که برای کرکره انتخاب و استفاده می شود، می تواند بزرگ تر باشد.

یک مزیت دیگری که تنظیم و تعمیر برد درب اتوماتیک پارکینگ در مقایسه با درب های دیگر پارکینگی ارائه می دهند، این است که اکثر اوقات درب کرکره ای پارکینگ طبق سفارشات مردم ساخته می شوند و بنابراین می توانند بر طبق توضیحات دقیق شما و هر اندازه ای که بخواهید سفارش داده شوند.

مزایای درب کرکره ای پارکینگ :

امنیت بالا

کنترل از راه دور

ذخیره فضا

بدون اثر داخلی

طبق سفرشات و اندازه دلخواه

زمانی که به درب کرکره ای پارکینگ به طور آنلاین یا بر روی کاغذ نگاه می کنید، شاید درب هایی که می بینید خیلی مشابه به نظر آیند. اما تفاوت واقعی در طول عمر محصول قرار دارد.

تفاوت در کیفیت بالاتر و قابلیت اعتماد طولانی مدت، چیزی است که به راحتی از روی ظاهر نمی توان آن را تشخیص داد.

آن نوع از تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ که کیفیت پایینی دارند، خودشان سریعا خراب می شوند.

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ یکی از قطعاتی است که امروزه نقش بسیار مهمی در امنیت و آسایش مردم بازی می کند. تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ مانع هدر رفتن انرژی می شود، ضد سرقت است، مانع نفوذ دیگران به داخل ساختمان می شود و فضای کمی اشغال می کند.

نصب این درب ها هزینه زیادی ندارد و در صورت آسیب هر یک از تیغه ها، به راحتی می توان آن را تعمیر کرد. در زمان قطع شدن برق، نیاز نیست نگران باشید، چرا که این درب ها یک اهرم دستی دارند که می توانید با استفاده از آن، درب کرکره ای را باز و بسته کنید.

 

 

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ فروشگاهی :

این درب ها جایگزین درب های کشویی قدیمی فروشگاه ها شده اند. از مهم ترین ویژگی های این نوع درب تنوع رنگ متناسب با دکور، ایمنی بالا، سیستم هوشمند، قابلیت تبدیل به حالت دستی در زمان قطع شدن برق و غیره می باشد.

 تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ کرکره پنجره ای :

این نوع کرکره مناسب پنجره های کارخانه ها، ساختمان ها، مجتمع ها و هر جایی که حائز اهمیت بالایی است می باشد.

این درب ها همچون تعمیر درب کرکره ای فروشگاهی با استفاده از ریموت باز می شوند و در مواقع قطعی برق همچون درب کرکره پارکینگی به صورت دستی امکان باز و بسته کردن آن وجود دارد. استفاده از این درب ها باعث زیبایی و افزایش امنیت ساختمان ها و منازل ویلایی شده است. این درب ها مانع هدر رفتن انرژی می شود، چرا که در فصول مختلف وابسته به نوع فصل همچون عایق سرما و گرما عمل می کند.

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ صنعتی :

از درب کرکره صنعتی برای کارخانه ها، انبار ها و جاهای صنعتی دیگر استفاده می شود. جنس تیغه و ریل های این نوع کرکره گالوانیزه فوم دار و اکسترود آلومینیومی است تا در برابر عوامل طبیعی مثل باد مقاومت داشته باشد.

وابسته به نوع کاربرد و میزان تردد انواع مختلفی از درب های اتوماتیک کرکره ای مورد استفاده قرار می گیرند. این درب های اتوماتیک کرکره ای دارای سه نوع موتور (توبولار، سانترال، ساید ) هستند که مناسب با نیاز افراد تعبیه شده اند.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب با بهترین بهره وری در خدمت شما می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
akam
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x