سیزده برابر تولید بیشتر بدون افزایش نیروی انسانی
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/12/WhatsApp-Video-2020-12-09-at-01.02.45.mp4
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/12/WhatsApp-Video-2020-12-09-at-01.02.45.mp4
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/11/WhatsApp-Video-2020-11-29-at-05.51.06.mp4 “کیفیت کافی نیست”توجه به کیفیت محصول تنها لازمهُ برندینگ و نگهداشتن یک کمپانی نیست،
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/11/WhatsApp-Video-2020-11-23-at-06.46.56.mp4 یکی از مدلهای معروف بازاریابی توجه به چهار اصلِ محصول قیمت عرضه و تبلیغات
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/11/WhatsApp-Video-2020-11-19-at-11.37.43.mp4 توجه به مشتریان و انتظاراتی که اونا از محصولات ما دارن از اهمیت بالایی
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/11/WhatsApp-Video-2020-11-16-at-12.06.48.mp4 یکی از چالش هایی که امروزه مدیران با اون روبرو هستند افزایش فروش خصوصا
https://akambc.com/wp-content/uploads/2020/11/WhatsApp-Video-2020-11-10-at-23.04.03.mp4
گروه صنعتی آکام، با تکیه بر دانش فنی و بهره گیری از تجارب ۲۰ ساله ی مدیران و متخصصین توانمند و فرصت ساز، هدف خود را انتخاب برتر با صرفه اقتصادی مطلوبتر برای مشتریان دانسته و …
© Programming & Development by Vira Web