()

درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ ( کشویی) در بین درب­ های اتوماتیک، یکی از کاربردی ترین آنها به شمار می­رود. انواع درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از مکانیزم کشویی برای باز و بسته شدن استفاده می­کنند، از این رو به آنها درب اتوماتیک کشویی نیز می­گویند. در گذشته بطور معمول درب­ها از فلز و چوب ساخته می­شد، اما امروزه شیشه یکی از اصلی ترین مواد مورد استفاده در تولید درب است. شیشه ­ای که در درب­های شیشه ­ای استفاده می ­شود شیشه سکوریت یا لمینت سکوریت نام دارد. درب های اتوماتیک شیشه ای جدا از زیباسازی محیط در کاهش هزینه ها نیز موثر هستند. این درب­ها مزایای زیادی دارند که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. به علاوه انواع درب­ های اتوماتیک، قیمت درب شیشه ای کشویی و غیره را مورد بحث قرار می دهیم.

درب اتوماتیک شیشه­ ای

ظاهر درب های اتوماتیک شیشه ای برای ساخت درب­های ورودی بسیار مناسب است. درب اتوماتیک اسلایدینگ یکی از پرکاربردترین مدل­ های درب اتوماتیک است که نصب آن نیاز به فضای زیادی ندارد. این درب­ها علاوه بر راحتی و ایمنی عابران پیاده، سلامت و زیبایی محیط را نیز افزایش می­دهند. درب اتوماتیک شیشه­ ای یک نوع درب برقی است و سیستم مکانیکی آن به گونه ای طراحی شده است که قاب و شیشه سکوریت با آویز به ریل بالایی درب اتوماتیک متصل می شوند. یکی از مزیت­ های مهم استفاده از درب اتوماتیک شیشه ­ای این است که برای با باز و بسته شدن نیازی به تماس دست نیست. درب شیشه­ ای اسلایدینگ عمودی موقع باز و بسته شدن در جهت افقی بصورت خودکار عمل می کند و حرکت درب­ ها به صورت خطی است. درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای انواع مکان ها از جمله رستوران ها، کافه ها، فروشگاه های بزرگ، استادیوم ها، دانشگاه ها، مراکز پزشکی، بیمارستان ها و غیره مناسب است.

درب اسلایدینگ شیشه ای

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه­ای اسلایدینگ

امروزه استفاده از درب­ های شیشه ای کشویی در بسیاری از مکان­ها و مراکز پر رفت و آمد مانند ادارات، اماکن تجاری و پاساژها افزایش یافته است. استفاده از درب کشویی یا درب اتوماتیک کشویی مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می­کنیم.

انواع درب اتوماتیک شیشه­ ای اسلایدینگ

درب های کشویی بر اساس کاربرد مورد نظر، میزان باز شدن و عملکرد درب و هزینه درب کشویی انواع مختلفی دارند که در زیر برخی از آنها را مورد مطالعه قرار می دهیم:

درب اتوماتیک کشویی چهار لت

درب اتوماتیک شیشه ­ای اسلایدینگ چهار لت بین درب­های اتوماتیک کشویی پرکاربردتر و زیباتر است و هر دو لت متحرک آن با دو لت ثابت در طرفین درب قرار گرفته ­اند.

درب شیشه ای اسلایدینگ دو لت متحرک

از این نوع درب در مکان هایی استفاده می شود که فضای کافی برای حرکت لت در در امتداد دیوار وجود دارد. در این نوع درب دو لت متحرک دور آن باز می شود و فضای ورودی به اندازه کل دهانه درب ایجاد می گردد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ تلسکوپی

این درب ها که ساختار پیچیده ­تری نسبت به درب­ های دیگر دارند

درب اتوماتیک شیشه­ای دارای یک لت متحرک و یک لت ثابت

درب های اتوماتیک شیشه ای در مکان­ هایی کاربرد دارند که درب ورودی کوچکتر از اندازه استاندارد باشد. در این حالت یک لت ثابت می شود و دیگری روی قسمت ثابت می لغزد.

درب اتوماتیک شیشه ای

سخن آخر

همانطور که می­دانید رایج ترین نوع درب در بین درب­ های برقی، درب های اتوماتیک شیشه ای هستند. هزینه درب اتوماتیک کشویی با توجه به سفارش مشتری متغیر است و قیمت ثابتی ندارد. درب­ های اسلایدینگ  به دلیل استفاده از برق راحت هستند و همچنین زیبایی را به خانه­ های شما می­ بخشند. این درب­ ها دارای قابلیت عایق صدا و ضربه هستند. آنها همچنین از ورود گرد و غبار، رطوبت و گرما به درون منزل جلوگیری می­کنند. امیدواریم با خواندن این مقاله و خرید از گروه صنعتی آکام از یک خرید رضایت بخش لذت ببرید و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها