درب اتوماتیک پروانه ای 

()

درب ها با ظاهری شیک به خودی خود می‌توانند تاثیر به سزایی در زیبایی و کارایی سازه داشته باشند و به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه ها و سازمان های تجاری از این مدل درب ها استفاده می‌کنند. یکی از درب هایی که برای چنین هدفی مناسب می‌باشد، درب اتوماتیک پروانه ای بوده که یکی از مدرن ترین مدل های درب های اتوماتیک به شمار می‌آیند. گروه صنعتی آکام دُر برای آشنایی بیشتر شما با درب های اتوماتیک شیشه ای پروانه ای، ویژگی ها و نحوه نصب آن این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک پروانه ای
درب اتوماتیک پروانه ای

درب اتوماتیک پروانه ای و ویژگی های آن

این مدل از درب ها، یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای محسوب می‌شوند که با استفاده از سنسورهای حرکتی باز و بسته می‌شوند. درب اتوماتیک پروانه ای ظاهری به شکل هفت و هشت پروانه ای دارند که سبب شده مکانیزم آن ها بدون دخالت دست برای ورود و خروج باشد، که در نتیجه آن کاربردی، مدرن و زیبا بودن را در یک محصول به شما ارائه می‌کنند.

این مدل از درب اتوماتیک پروانه ای با گرفتن حداقل فضا، سازه ای مناسب برای ورود و خروج افراد فراهم می‌کند و باتوجه به اتوماتیک بودن آنها از شلوغی محیط نیز جلوگیری می‌کنند. از ویژگی های مهم این محصول قابل تنظیم بودن سرعت باز و بسته شدن این گونه درب ها می‌باشد که سبب شده تا امنیت سازه را نیز تضمین کنند.

شیشه هایی که در ساخت درب اتوماتیک پروانه ای مورد استفاده قرار می‌گیرند عموما از جنس شیشه سکوریت یا شیشه لمینت می‌باشند که باتوجه به مقاومت و استحکام بالایی که در برابر ضربه دارند امنیت فضای شما را افزایش می‌دهند. همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که در صورت شکسته شدن شیشه های سکوریت، این شیشه ها به قطعه های کوچک و صیقلی تبدیل می‌شوند که قابلیت برش ندارند. همچنین این شیشه ها می‌توانند در رنگ ها و طرح های مختلف به تولید رسیده و در درب اتوماتیک شما مورد استفاده قرار بگیرند.

درب های شیشه ای اتوماتیک پروانه ای آکام با استفاده از فریمی جذاب در طرح هایی متنوع به تولید می‌رسند و باتوجه به اینکه ساختار آنها از شیشه می‌باشد، خوانایی و دیدی بدون مانع را به داخل و بیرون ساختمان ارائه می‌کنند. همچنین باتوجه به اینکه اجازه ورود نور طبیعی به فضای داخلی را می‌دهند باعث شده که در مصرف انرژی نیز برای شما صرفه جویی شود و به همین دلیل انتخاب آنها امری ایده آل تر می‌باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که نصب درب اتوماتیک پروانه ای مدت زمان زیادی احتیاج ندارد و بیشتر هزینه ای که برای انجام آن باید پرداخت کنید خرج یراق آلات آن می‌باشد. هرچه یراق آلات بهتری خریداری کنید، جذابیت و کیفیت محصول نهایی شما بیشتر خواهد بود، در نتیجه حتمی به ماندگاری آن برای آینده توجه داشته باشید. ویژگی اصلی که سبب شده درب های اتوماتیک اسلایدینگ یا همان پروانه ای از محبوبیت بالایی برخوردار باشند، عدم اشغال زیاد فضا توسط آنها می‌باشد که دلیل آن نوع حرکتی آنها به هنگام باز و بسته شدن درب می‌باشد.

افزون بر موارد بالا، ویژگی هایی همچون قابلیت مدیریت کردن فضای ورودی و خروجی، عایق بودن این درب ها در برابر ضربه و حرارت با توجه به استفاده از شیشه های سکوریت و لمینت، عدم ایجاد آلودگی صوتی، سهولت تردد، انطباق پذیری بالا با انواع طراحی ها و سازه ها، تعمیر و نگهداری آسان و … نیز از ویژگی های کاربردی این محصول به شمار می‌آیند.

کاربرد درب اتوماتیک پروانه ای آکام

همانطور که در بخش ویژگی ها به قابلیت بالای اجرا شدن درب های اتوماتیک پروانه ای در انواع فضاهای مختلف و پر رفت و آمد همچون رستوران، نمایشگاه، مراکز تجاری اشاره کردیم این محصولات از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشند. همچنین با توجه به ساختار این درب ها عموما در فضاهایی که شاهد رفت و آمد سالمندان و معلولین هستیم از این مدل درب ها نصب می‌شوند تا کمی سهولت ورود و خروج آن ها را آسان تر کنند. در بیمارستان ها نیز برای افزایش بهداشت محیط و دسترسی بهتر بیماران نیز از درب های اتوماتیک پروانه ای استفاده می‌شود تا بهداشت و زیبایی به صورت همزمان اعمل شود.

کاربرد درب اتوماتیک پروانه ای آکام
کاربرد درب اتوماتیک پروانه ای آکام

مراحل نصب شیشه اتوماتیک پروانه ای

در اولین مرحله برای نصب این درب ها باید شرکتی متخصص و با سابقه در این زمینه پیدا کرده و از آنها مشاوره و راهنمایی بگیرید، هرچند که شما می‌توانید این مرحله که بررسی محیط و ابعاد آن برای انتخاب دربی مناسب می‌باشد را نیز خودتان انجام دهید. پس از تصمیم گیری برای مدل و ظاهر درب درخواستی و یراق آلات مورد نیاز برای نصب ان به مرحله اجرای درب اتوماتیک شیشه ای می‌رسیم.

نصب و اجرای این درب ها به صورت قرینه و با قرار دادن آنها به صورت یک در میان بر روی یکدیگر انجام می‌شود. بدین شکل که قسمتی از آن ها ثابت و بخش دیگر آن متحرک می‌باشد. درب های اتوماتیک پروانه ای به طریقه های متفاوتی نصب می‌شوند و این قابلیت را دارند که در انواع جهات حرکت کنند. برای مثال این امکان وجود دارد که فریم شیشه سکوریت مورد نیاز آن را به شکلی طراحی و نسب شود که به هنگام باز و بسته شدن تمام درب به یک طرف حرکت کند یا که از هر دو طرف درب ها باز و بسته شوند. این مورد در نهایت به فضا و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

در صورت وجود سوالات بیشتر درباره محصولات دیگر، می‌توانید با تیم کارشناسی آکام دُر با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و ۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب اتوماتیک پروانه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x