قیمت حفاظ استیل 

()

از حفاظ استیل می‌توان در نقاط و مکان های مختلقی استفاده کرد چرا که کاربرد های فراوانی دارند. این محصول در دسته محصولات محافظتی و امنیتی قرار می‌گیرد که هدف از استفاده آن جلوگیری از ورود ناخواسته افراد به داخل و یا سقوط و پرتاپ شدن افراد و حیوانات و اشیا از داخل به بیرون از پنجره ها و بالکن ها می‌باشد. این محصولات همچنین سدی مستحکم در برابر ورود سارقین و دزدها بوده و امنیت سازه شما را افزایش می‌دهند.

حفاظ استیل می‌تواند برای پنجره ها، درب ها، تراس و بالکن ها نصب و اجرا شود. گروه صنعتی آکام دُر برای آشنایی بیشتری شما با انواع، کاربرد ها و مزایای حفاظ های استیل این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

هرچند که باید به این موضوع توجه داشته باشید که نصب و اجرای حفاظ ها در هر یک از موارد گفته شده متفاومت بوده و می‌توان گفت که تا حد زیادی به کارایی محیط شما بستگی دارد. به همین دلیل زمان بندی اجرای هر یک از موارد بالا با یکدیگر متفاوت می‌باشد. از مزایای حفاظ درب استیل آکام می‌توان به تولید آنها در طرح ها و رنگ بندی های متنوع اشاره کرد که سبب شده این محصولات برای هر نوع سازه ای با هر سبک معماری مناسب باشند.

حفاظ استیل
حفاظ استیل

انواع حفاظ استیل

این محصولات در کل با توجه به محلی که در آن نصب می‌شودن به دسته بندی های متنوعی تقسیم می‌شوند. در اینجا ما این طبقه بندی ها را برای شما آورده ایم و در ادامه مطلب هر کدام را به صورت جداگانه به شما توضیح خواهیم داد.

  • حفاظ استیل بانکی
  • حفاظ استیل پنجره
  • حفاظ استیل بالکن
  • حفاظ استیل درب
  • حفاظ استیل بانکی

حفاظ استیل بانکی

این محصولات نوعی گارد محافظتی به شمار می‌آیند که برای بانک ها، طلا فروشی ها و برخی اوقات هتل ها و همینطور موسسات مالی اجرا می‌شوند و همانطور که از محل استفاده آنها مشخص است هدف اصلی ایجاد امنیت بالا در این سازه ها می‌باشد. نکته مورد توجه این است که این حفاظ ها باید به شکلی اجرا شوند که سازمان آتش نشانی آنرا تایید کند.

نحوه نصب و اجرای این محصولات بدین شکل است که با اتصال میلگرد در داخل زمین کار گذاشته می‌شوند. در مرحله بعدی لوله های استیل بر روی این زیرساخت نصب می‌شود. کیفیت لوله ها و یراق آلات استفاده شده برای اینکار از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، چرا که در صورت بروز مشکل یا بی کفیت بودن محصول جایگزینی دوباره انها امری دشوار می‌باشد. ضخامت ۱ میلی متر برای لوله های استیل استاندارد انتخاب شده برای حفاظ های استیل بانکی می‌باشد.

در اینجا مشخصاتی از حفاظ های استیل بانکی را که در همه انواع صدق می‌کند، به صورت اجمال برای شما آورده ایم:

  • در دو حالت عمودی و ستون دار فریم دار یا فریم لس ساخته می شود
  • لوله ها عمدتا قطر ۲۵ میل یمتر را دارد
  • پروفیل ها عمدتا ۴۰ در ۴۰ است
  • فاصله میان ستون های پروفیل از ۱۰۰ تا ۱۵۰ متغیر است
  • جوش بکار گرفته برای این محصولات آرگون بوده که بسیار مستحکم می‌باشد
  • میلگردهای مستحکم در زیرساخت آنها بکار گرفته می‌شود
  • قیمت گذاری آنها بر اساس مترمربع می باشد

حفاظ استیل پنجره

حفاظ استیل پنجره آکام مشهور ترین در میان انواع این محصولات کی‌باشد که بیشتر ما با نام حفاظ ضد سرقت با آن آشناییت داریم. این مدل از حفاظ ها عموما برای طبقات پایین تر ساختمان ها نصب می‌شود تا از ورود سارقین جلوگیری شود. هدف از اجرای حفاظ استیل در طبقات بالاتر، جلوگیری از سقوط افراد، حیوانات و اشیا می‌باشد. در هر دوی حالات این محصول در نهایت نقش مهمی را در ایجاد امنیت ایفا می‌کند.

 حفاظ های استیل پنجره دارای خصوصیات زیر می‌باشند:

  • بسیار مهم است استیل بکار گرفته شده باکیفیت و گرید ۳۰۴ باشد
  • در حفاظ پنجره طبقات بالاتر دیوارکوب اجرا می‌شود
  • در طبقات بالاتر لوله های استیل از قطر ۳۸ الی ۵۱ میلیمتر متغیر است
  • امکان اجرای طرح های پیچیده تر نیز برای ایجاد ایمنی بیشتر ممکن است

حفاظ استیل بالکن

حفاظ استیل بالکن از ان دسته محصولاتی به شمار می‌آید که تاثیر بسزایی در تغییر نمای بیرونی شما خواهد داشت، به همین دلیل باید حتمی طراحی و رنگبندی مناسبی از آن را با توجه به نمای بیرونی ساختمان خود انتخاب کنید. نکته دیگر این است که از آنجایی که این حفاظ ها در بخش بیرونی سازه قرار می‌گیرند، دائما در تماس با هوای آزاد بیرونی قرار دارند. در شرایطی آب و هوایی مرطوب، بارندگی فراوان و بارش باران های اسیدی حتمی باید از حفاظ های استیل با کیفیت بالا استفاده کنید تا طول عمر آنها بالا باشد.

عموم حفاظ های استیل بالکن دارای شاخصه های زیر می‌باشند:

  • استیل بکار رفته ضد زنگ باکیفیت و ۳۰۴ باشد تا در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان دهد
  • فاصله میان گاردها از ۱۱ تا ۱۴ سانتی متر متغیر می‌باشد
  • ارتفاع حفاظ برای طبقات بالاتر از ۱۱۰ تا ۱۴۰ تغییر می‌کند
  • چهارچوب استیل آن ۴۰ در ۴۰ می‌باشد

حفاظ استیل درب آپارتمان

همانطور که از نام آن پیداست، حفاظ استیل درب در ورودی های آپارتمان ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این حال شما می‌توانید در موارد دلخواه از آنها برای محل های گوناگون نیز استفاده کنید.

این دسته از حفاظ ها ویژگی های عمومی زیر را دارا می‌باشند:

  • به دو صورت تک لنگه و دو لنگه می تواند اجرا شود
  • ممکن است بر اساس طرح و رنگ به چند روز فرآیند کارگاهی نیاز داشنه باشد
  • نصبی سریع دارند
  • در رنگ ها و طرح های متنوعی به تولید می‌رسند
  • لولاهای آنها می‌توانند توکار و غیر قابل دید باشند
  • یراق آلات و دستگیره ها نیز باید از متریال باکیفیت انتخاب شود
حفاظ استیل درب آپارتمان
حفاظ استیل درب آپارتمان

انواع استیل در ساخت این حفاظ ها

خود استیل از لحاظ کیفیت و درجه بندی در به چند دسته تقسیم می‌شود. معیار تعیین کننده کیفیت این دسته بندی ها، میزان کروم و نیکلی است که با فلز اولیه ترکیب می‌شود. با افزیش این مقدار، محصول نهایی کیفیت بالاتری خواهد داشت ولی در نتیجه ان هزینه نهایی آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس این معیار، استیل به سه دسته ۲۰۱، ۳۰۴ و ۳۱۶ تقسیم می‌شود که به ترتیب با افزایش گرید، کیفیت آن نیز بیشتر می‌شود. استیل های ۲۰۱ عموما پس از مدتی دچار تغییر رنگ شده و اکسید می‌شوند. برخلاف گرید ۲۰۱، ۳۰۴ و ۳۱۶ از استیل های باکیفیت به شمار می‌آیند و دیرتر دچار زنگ زدگی می‌شوند.

تفاوت میان استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ در این است که حفاظ های تولیدی از استیل دوم بیشتر برای محیط های سخت صنعتی مناسب می‌باشند، این در صورتی است که حفاظ اسستیل ۳۰۴ بیشتر مصارف شهری و خانگی دارد. این دو محصول هر در برابر رطوبت، گرد و غبار و آلاینده های اسیدی از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند و همچنین با استحکام بالای خود امنیت سازه شما را تامین می‌کنند.

قیمت حفاظ استیل

حفاظ استیل با توجه به اینکه در کدام چه فشایی مورد استفاده قرار می‌گیرد تولید شده و به همین دلیل بر همین اساس از قیمت های متفاومتی برخوردار می‌باشد. این بدان معناست که این محصولات بسته به کاربرد و نحوه اجرا و نصبی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. به عنوان مثال هزینه تمام شده برای حفاظ بانکی به دلیل پیچیده تر بودن در اجرا و همچنین استفاده از یراق آلات و محصولات بیشتر عموما بیشتر از حالت های دیگر می‌باشد.

از عوامل دیگری که در قیمت گذاری این محصولات دخیل می‌باشند باید به رنگ بندی ها، متراژ پروژه و همچنین کیفیت استیل و یراق آلات استفاده شده در نصب اشاره کرد. اولین و مهم ترین پیشنهاد ما به شما برای کیفیت بالا، خرید مصحولات با استیل ۳۰۴  می‌باشد تا محصول خریداری شده شما در مقابل تغییرات آب و هوایی و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. این مسئله باعث ماندگاری بیشتر خرید شما شده، در صورتی که مدل دیگر از حفاظ استیل مربوطه پس از مدتی دچار زنگ زدگی می‌شود و دیگر زیبایی و مقوامت اولیه را نخواهد داشت. همچنین یراق آلات این محصولات نیز باید باکیفیت باشند و گرنه محصول خریداری شده شما دچار لق زدگی و افت عملکرد می‌شود.

اگر هزینه برای شما مشکلی نمی‌باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از ترکیب استیل با شیشه مخصوص حفاظ که همان شیشه سکوریت است استفاده کنید، چرا که این ترکیب محصول نهایی بسیار زیبا و در عین حال مقاوم و با امنیت بسیار بالا تولید می‌کند که ارزش هزینه بالای خود را دارد. در نهایت جدول قیمت های این محصولات را برای شما آورده ایم.

قیمت حفاظ استیل
مدل (حفاظ استیل)قیمت تومان
استیل ۲۰۱استیل ۳۰۴
قیمت حفاظ استیل بانکی۹۰۰۰۰۰۱۴۵۰۰۰۰
قیمت حفاظ استیل پنجره۸۰۰۰۰۰۱۷۰۰۰۰۰
قیمت حفاظ استیل بالکن۷۰۰۰۰۰۱۹۰۰۰۰۰
قیمت حفاظ استیل درب ورودی۱۵۰۰۰۰۰۲۱۰۰۰۰۰
قیمت حفاظ استیل ضد سرقت۱۳۰۰۰۰۰۲۲۰۰۰۰۰
قیمت حفاظ استیل تراس۵۰۰۰۰۰۲۳۵۰۰۰۰
  * قیمت بر حسب متر مربع می باشد.

* قیمت (با محاسبه لوله و پروفیل استیل و میلگرد، یراق آلات، نصب) می باشد.

* هزینه حمل به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

* برای اطلاع از قیمت بروز انواع حفاظ استیل تماس بگرید.

قیمت حفاظ استیل
قیمت حفاظ استیل

زیبایی در حفاظ استیل

امنیت اولین و مهم ترین هدف محصولاتی همچون حفاظ استیل می‌باشد که با بهره گیری از استحکام و مقاومت ساختاری بدست می‌آید. حال که به هدف اصلی محصول دست یافته ایم، می‌توانیم به سراغ ویژگی های فرعی همچون زیبایی برویم. همانطور که پیش تر اشاره داشتیم، این مصحولات در انواع طرح ها و رنگبندی به تولید می‌رسند تا عنصر زیبایی و سلیقه را نیز در خود جای بدهند.

آنچه مهم است هماهنگی حفاظ استیل با نمای بیرونی و حتی دکوراسیون داخلی ساختمان می‌باشد. طرح های ترکیب با شیشه و یا بدون شیشه، رنگ لوله استیل مات یا براق، اتصال خطی، عمودی یا افقی همگی این موارد می‌تواند در ظاهر و زیبایی محصول شما نقش داشته باشند و شما باید با توجه به نیاز ها و شرایط سازه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. در صورت وجود سوالات بیشتر درباره محصولات درب های اتوماتیک شیشه ای شما می‌توانید با تیم کارشناسی آکام دُر با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و ۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
زیبایی در حفاظ استیل
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x