()

درب شیشه ای مغازه یکی از محصولاتی می‌باشد که می‌تواند امنیت و زیبایی فضای مورد نظر شما را تامین کند. امروزه زیبایی یکی از مهم ترین پارامتر ها در هر مکانی به شمار می‌آید، حال اگر این مکان یک فروشگاه یا مغازه باشد، اهمیت این موضوع چند برابر می‌شود. به همین دلیل در انتخاب درب ورودی باید دقت کافی را به کار برد تا همخوانی متناسبی را با دکور و چیدمان سازه ایجاد کرد.

انتخاب درب شیشه ای مغازه می‌تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها در این زمینه باشد، چرا که علاوه بر زیبایی بصری، با هر مدل دکوراسیونی نیز همخوانی دارد. یک درب مغازه شیک می‌تواند تاثیر بسیاری زیادی در ظاهر مغازه شما داشته باشد. گروه صنعتی آکام دُر برای آشنایی بیشتری شما با انواع درب شیشه ای مغازه و مزایا استفاده از آن این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

انواع درب شیشه ای مغازه

درب ورودی مغازه‌ها را هم به صورت درب شیشه ای دستی و هم به صورت درب های شیشه ای اتوماتیک می‌توان نصب کرد. انتخاب نوع درب ورودی مغازه که در قیمت نیز متفاوت می‌باشند بر اساس میزان تردد مرجعه کنندگان انجام می‌شود. در هر نوع درب دستی و اتوماتیک مغازه از شیشه سکوریت نشکن استفاده می‌شود تا امنیت مغازه ها نیز تامین شود. درب ورودی به عنوان بخش ورود مشتریان باید در کنار زیبایی بصری، از امنیت لازمه نیز برخوردار باشند، چرا که می‌تواند در جلب نظر مشتری و در نتیجه فروش بیشتر شما نقش داشته باشد. عموم کارفرمایان از انواع درب های برقی شیشه ای برای این کار استفاده می‌کنند.

درب های شیشه ای مغازه به دو صورت ریلی و لولایی قابل اجرا می‌باشند. درب ریلی مغازه همان طور که از نامش پیداست، روی یک ریل و در جهت چپ و راست حرکت می‌کند. درب شیشه ای ریلی مغازه معمولا به صورت یک لت متحرک بوده اما حالت دو لنگه آن نیز وجود دارد. بدین صورت که یک درب ثابت بوده و درب دیگر متحرک می‌باشد. درب شیشه ای کشویی مغازه بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که درب ویترینی مزاحمت ایجاد نمی‌کند.

در صورت ایجاد مزاحمت می‌توان از درب های لولایی گروه صنعتی آکام استفاده کرد که این نوع درب شیشه ای برای مغازه چون از لولا استفاه می‌کند، به همان سمت نیز باز و بسته می‌شود. این محصولات برای مغازه هایی که ویترین دقیقا در پشت درب قرار گرفته است مناسب می‌باشد. درب کشویی مغازه یکی از پرطرفدار ترین درب های شیشه ای بوده و به دلیل اشغال فضای کمتر، معمولا مغازه داران از این دسته محصولات بهره می‌برند.

انواع درب شیشه ای مغازه
انواع درب شیشه ای مغازه

مزایای استفاده از درب شیشه ای مغازه

همانطور که پیش تر توضیح دادیم، درب شیشه ای مغازه در افزایش فروش و جذب مشتری شما می‌تواند تاثیرگذار باشد. شیشه های شفاف سکوریت شده به راحتی نور را از خود عبور داده و با ایجاد فضایی روشن سبب می‌شود که در مصرف برق شما صرفه جویی شود. از مزیت های دیگر این درب ها می‌توان به کاهش هدر رفت انرژی، کاهش آلودگی صوتی و قابلیت دیدن دو سمت درب اشاره کرد.

نصب درب شیشه ای

برای انجام این عملیات لازم است که حتمی اندازه های شیشه مورد نظر و ابعاد آن را که به طور عمومی از جنس شیشه سکوریت می‌باشد، به صورت کامل مشخص شود. این امر به این دلیل است که بتوان این شیشه ها را در ابعاد مورد نظر برش داده و سپس به تولید درب شیشه ای مغازه ها پرداخت. شیشه سکوریت از عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و لازم به ذکر است که امکان برش این شیشه ها پس از تولید وجود ندارد.

در هنگام نصب درب شیشه ای، باید این نکته را مد نظر داشته باشید که لبه ها و گوشه های شیشه، ضربه ای وارد نشود و به هنگام نصب و بهره برداری از این سیستم و با استفاده از یراق آلات مختلف و ابزارها، بر روی شیشه، خراشی ایجاد نشود. برای حمل و نقل این شیشه‌ها تا محل نصب نیز باید از خودروهای مخصوص استفاده شود تا از حوادثی همچون روز آسیب در شیشه، جلوگیری شود. برای نصب درب شیشه ای مغازه شما نیازمند به یک فرد متخصص هستید تا با تجربه و بدون اشتباه این درب ها را در سازه شما تراز کند.

نصب درب شیشه ای مغازه
نصب درب شیشه ای مغازه

تنظیم درب شیشه ای مغازه

بی‌شک مهم ترین عضو اصلی درب های شیشه ای مغازه ها، شیشه مورد استفاده در ساخت آن می‌باشد. در گذشته انواع مختلفی از شیشه های خام و فلوت در ساخت و طراحی این محصولات استفاده می‌شد اما به مرور زمان با توجه آسیب هایی که به این شیشه ها وارد می‌شد، این تصمیم گرفته شد که از شیشه های مقاومت سکوریت در ساخت آنها بهره برده شود.

در نتیجه برای تنظیم درب شیشه ای مغازه باید در ابتدا با نحوه تنظیم کردن استوپ شیشه سکوریت آشنا شویم. یکی از آسان ترین رو‌ش های ساده برای تنظیم درب شیشه ای سکوریت مغازه، استفاده از مقداری پارافین یا گریس است که با استفاده از آن ها داخل استوپ را به طور کامل پر می‌کنیم. این مواد روان کننده، موجب می‌شوند تا استوپ شیشه، به راحتی حرکت کند و درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه های مورد نظر به راحتی باز و بسته شوند.

تنظیم درب شیشه ای مغازه
تنظیم درب شیشه ای مغازه

ابعاد شیشه سکوریت مغازه

ابعاد شیشه سکوریت مغازه قبل از عملیات سکوریت کردن شیشه ها برای تولید درب های مغازه باید به طور دقیق اندازه گیری شوند، چرا که بعد از سکوریت کردن امکان برش در شیشه های سکوریت وجود ندارد و ابعاد شیشه سکوریت به طور مستقیم در قیمت شیشه موثر است. به خاطر داشته باشید که اگر این ابعاد خارج از حد استاندارد باشند قیمت شیشه افزایش پیدا خواهد کرد. ابعاد شیشه سکوریت معمولا در دو سایز له تولید رسیده و به بازار عرضه می‌شوند.

نوع اول جام  شیشه در سایز ۲*۳ می باشد و نوع دوم جام شیشه بزرگتر از این سایز می باشد. خریداران به طور معمول به خاطر ظاهر و نمای مغازه یا ساختمان خود از شیشه های یک تکه استفاده می کنند، هرچند که در مکان هایی همچون راهروهای ساختمان یا پاساژها می توان از چند تکه شیشه استفاده کرد.  معمولا برای تولید شیشه سکوریت مغازه از شیشه هایی با ضخامت ده میل استفاده می شود که قابلیت اجرا در اندازه و رنگ های مختلف را داشته و سبب می‌شود که این محصولات تنوع زیادی داشته باشند.

قیمت درب های شیشه ای گروه صنعتی آکام

قیمت درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه ها، بر اساس ابعاد محلی که قرار است درب اتوماتیک در آنجا نصب و بهره‌برداری شود، تعیین و مشخص می‌شوند که همین نکته درباره این محصول نیز صادق می‌باشد. از طرف دیگر انتخاب نوع فریم درب‌ شیشه ای اتوماتیک مغازه نیز در تعیین قیمت تمام شده آن‌ها اثر گذار می‌باشد. این فریم‌ها می‌توانند از جنس آلومینیوم و یا استیل انتخاب شوند که هر یک در قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار خواهند بود.

درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه بسته به نیازهای محیط شما به برخی از لوازم جانبی نیز نیازمند است که آن‌ها نیز قیمت درب شیشه ای مغازه را تغییر می‌دهند. با توجه به این عوامل و به طور کلی می‌توان گفت قیمت درب مغازه به مواردی همچون اپراتور، فریم، حمل و نقل ، قفل و باتری و همچنین نصب درب برقی بستگی دارد. هرچند که در مغازه شیشه ای ساده نیازی به لوازم بالا ندارد و نصب راحت تری دارد و حتی قیمت پایین تری را نیز دارا می باشد، اما کارایی های فراوان درب اتوماتیک را به شما ارائه نخواهد کرد.

در صورت وجود سوالات بیشتر درباره انواع درب شیشه ای مغازه و محصولات دیگر، شما می‌توانید با تیم کارشناسی صنعتی آکام دُر با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و ۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها