شیشه جام آکاردئونی 

()

شیشه جام آکاردئونی محصولی جدید می‌باشد که بیشتر برای پوشاندن بالکن ها مورد استفاده  قرار می‌گیرد. درب های شیشه ای تاشو از جنس شیشه سکوریت بوده و به دلیل مقاومت و تنوع رنگ بالایی که دارند در طراحی منازل، هتل ها و رستوران ها مناسب می‌باشند. با پوشاندن بالکن ها توسط شیشه جام آکاردئونی می‌توان از نفوذ گرد وغبار و حشرات به محیط داخلی خانه جلوگیری کرد. همچنین استفاده از جام های شیشه ای تاشو این امکان را به خریدار می‌دهد تا در فصل های سال بالکن ها را به طور کامل بپوشانند و در فصول گرم سال، شیشه ها را به طور کامل باز کنند.

شیشه آکاردئونی
شیشه آکاردئونی

این به خودی خود یکی از مزیت های استفاده از شیشه جام آکاردئونی در بالکن و تراس به شمار می‌آید که اختیار کامل و راحتی را به مشتری می‌دهد. نحوه تمیز کردن این شیشه ها نیز جای نگرانی ایجاد نمی‌کند چرا که هم پاک کردن آنها کار آسانی می‌باشد، هم مدلی از شیشه جام آکاردئونی وجود دارد مه توسط یک لایه نازک از نانو پوشیده شده اند و مشکل تمیز کاری را نیز حل کرده اند. گروه صنعتی آکام دُر برای آشنایی بیشتری شما با شیشه جام آکاردئونی و انواع آن این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

شیشه جام آکاردئونی چیست؟

امروزه این محصول یکی از پر کاربرد ترین محصولات این زمینه می‌باشد و به عنوان یک حفاظ شیشه ای در بالکن ها نصب می‌شوند و برای کاربرانی که در خانه خود افراد سالمند یا کودک دارند بسیار مناسب می‌باشد. شیشه جام آکاردئونی علاوه بر اینکه نقش حفاظتی دارند، زیبایی خاصی به نمای خارجی شما می‌افزایند که نمی‌توان به آسانی از آن گذشت. این حفاظ ها به شما این انتخاب را می‌دهند تا در زمستان از ورود هوای سرد و یا بارش برف و باران به داخل بالکن یا تراس خود جلوگیری کنید و در بهار از هوای تمیز سال جدید به خوبی بهره ببرید.

شیشه های به کار رفته در شیشه جام آکاردئونی می‌توانند از جنس شیشه سکوریت یا لمینت باشند، شما همچنین می‌توانید در صورت امکان و هم خوانی با طراحی ساختمان از شیشه سکوریت رنگی استفاد کنید تا رنگ و نقش زیبا تری به نمای خانه خود بدهید. تمامی این موارد درباره شیشه جام آکاردئونی باعث شده تا با استقبال زیادی رو به رو شود.

امنیت جام شیشه تاشو

از آن جایی که این شیشه ها همانند نرده ها برای امنیت بالکن و تراس ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از امنیت بالایی نیز برخوردار باشند تا از آسیب های احتمالی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند یا افرادی که در خیابان از زیر آن عبور می‌کنند نیز جلوگیری شود. این محصول با جنس شیشه سکوریت درای مقاوت بالا در برابر ضربه می‌باشند و حتی در صورت شکستگی نیز به قطعات ریزی تبدیل می‌شوند که قابلیت برندگی ندارند. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از شیشه های خارجی مانند شیشه جام آکاردئونی طبق ضوابط آتش نشانی باید از شیشه های لمینت شده استفاده کرد.

 شیشه آکاردئونی دایره ای
شیشه آکاردئونی دایره ای

 این مدل از شیشه ها حتی بعد از شکسته شدن به علت وجود یک لایه میانی بین شیشه های به صورت یک رشته به هم متصل می‌مانند و قطعات شیشه در جای خود باقی می‌مانند که سبب افزایش امنیت آن می‌شود.

قیمت شیشه جام آکاردئونی

قیمت این شیشه های تاشو به عوامت متنوعی بستگی دارد که واضح ترین آن ها مساحت فضای مورد نیاز برای نصب می‌باشد. همچنین شیشه جام آکاردئونی در دو دسته فریم لس و فریم دار تولید می‌شود که بسته به یراق آلاتی که در آن استفاده می‌شود، قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. ضخامت شیشه سکوریت و انتخاب نوع رنگی آن نیز می‌تواند باعث تغییر قیمت شیشه شود، ضخامت معمول برای شیشه های سکوریت ۸ میل می‌باشد که افزایش ضخامت باعث افزایش قیمت تمام شده می‌شود. به طور کلی قیمت جام های شیشه ای تاشو می تواند به موارد زیر بستگی داشته باشد:

  • ضخامت و نوع شیشه
  • ارتفاع شیشه
  • رنگ شیشه
  • نوع یراق آلات استفاده شده
  • فریم لس یا فریم دار بودن
  • شاسی کشی
  • فضای مورد نیاز برای نصب
قیمت شیشه جام آکاردئونی
قیمت شیشه جام آکاردئونی

نصب جام های شیشه ای تاشو

همانطور که پیش تر گفتیم شیشه جام آکاردئونی در دوسته فریم لس و فریم دار، تولید وبه فروش می‌رسند. شیوه نصب بدین صورت می‌باشد که در بالا و پایین دو ریل قرار گرفته تا شیشه ها توسط غلتک های مخصوصی درون آن قرار بکیرند. روش کار به این صورت می باشد که در انتها یک پنل شیشه ای ثابت قرار می گیرد که به صورت لولایی باز و بسته می شود و پنل های متحرک که به صورت شیشه های یک اندازه می باشند به ترتیب در کنار پنل ثابت قرار می گیرند، هنگام باز کردن جام شیشه ای جمع شونده، پنل های متحرک به صورت کشویی بر روی ریل به سمت پنل ثابت حرکت کرده و در نهایت از ریل خارج می شود و بر روی پنل ثابت قرار می گیرند،پنل های متحرک بعدی نیز بدین ترتیب عمل کرده و پشت هم قرار می گیرند.

در بین فضا های خالی بین لت ها از درزگیر های مناسبی استفاده می‌شود تا از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری شود. نصب این محصول باید حتمی توسط افراد متخصص انجام شود، چرا که نصب شیشه جام آکاردئونی در بالکن ها همانند نرده های شیشه ای باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و کوچک ترین خطا می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری داشته باشد. همچنین نیاز است قبل از نصب، سقف بالکن یا تراس شما توسط یک فرد متخصص یا کارشناس بازدید شود تا از مقاومت لازمه برای نصب شیشه جام آکاردئونی روی ریل ها مطمئن شد.

جمع بندی مطلب

استفاده از شیشه جام آکاردئونی یا تاشو می‌تواند زیبایی و امنیت را به صورت همزمان به نمای خارجی خانه شما اضافه کند که باعث افزایش بهای ملک شما نیز می‌شود. این شیشه های از نفوذ کرد و غبار حشرات جلوگیری کرده و به شما این انتخاب را می‌دهد تا در فصل های مختلف سال از آن به نفع و سود خود استفاده کنید. جنس شیشه های این محصول از شیشه سکوریت یا لمینت می‌باشد که از امنیت بالایی برخوردار بوده و در برابر دما و ضربه مقاوم می‌باشند. در صورت وجود سوالات بیشتر درباره شیشه جام آکاردئونی و محصولات دیگر شما می‌توانید با تیم کارشناسی آکام دُر با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
شیشه جام آکاردئونی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x