درب ضد سرقت مدل شیشه ای | معرفی انواع درب ضد سرقت شیشه ای 

()

یکی از جدید ترین طراحی ها در حوزه درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت شیشه ای می‌باشند که عنصر زیبایی و امنیت را با یکدیگر تلفیق کرده اند. این طراحی که از جدید ترین و نوین ترین ها در حوزه خود به شمار می‌رود به تکنولوژی بالایی نیز مجهز می‌باشد و امنیت خانه های شما را تامین خواهد کرد. درب های ضد سرقت شیشه ای با طرح ها و نقش های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و انتخابی زیبا برای در آپارتمان ها به شمار می‌آیند. گروه صنعتی آکام دُر برای آشنایی بیشتری شما با درب ضد سرقت شیشه ای و انواع آن این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت شیشه ای
درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه ای چیست؟

این نوع مدرن از درب های ضد سرقت با شکل و شمایلی زیبا و طراحی ظاهری شکیل عموما به عنوان درب های ورودی لابی یا درب اصلی ساختمان مسکونی و یا ادرای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کشور ما معمولا برای تولید درب ضد سرقت شیشه ای از چهار چوب های فلزی ساده و و روکوب دار برای درب های شیشه ای خور استفاده می‌شود. این محصولات ترکیبی از چوب و شیشه را به نمایش می‌گذارند، که بخش چوبی آن از تلفیق روکش راش و رنگ پلی اورتان تولید می‌شود که موجب زیبایی چشمگیر آن می‌شود. بخش شیشه ای نیز معمولا در دو حالت ساده و طرح دار تولید می‌شود.

امنیت درب ضد سرقت شیشه ای

ممکن است شما به خاطر وجود شیشه در طراحی این درب ها فکر کنید که از امنیت لازمه برخوردار نمی‌باشند اما این یک اشتباه بزرگ می‌باشد، چرا که شیشه درب های ضد سرقت شیشه ای متفاوت از شیشه های خام می‌باشد و فقط با هدف زیبایی در این محصول به کار می‌رود و دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند.

حقیقت ماجرا این می‌باشد که این ماده فقط از لحاظ ظاهری شبیه به شیشه بوده و فرمول شیمیایی و ترکیبات آن کاملا متفاوت با شیشه می‌باشد. ساریقین به هیچ روشی نمی‌توانند به این شیشه ها نفوذ کنند و از فرمول پیشرفته ای برای ساخت آنها استفاده می‌شود. امکان دیدن فضای داخلی ساختمان از طریق این شیشه ها وجود ندارد و همین مسئله نشانه ای متفاوت بودن فرمول شیمیایی شیشه های استفاده شده در درب ضد سرقت شیشه ای نسبت به شیشه های خام می‌باشد.

امنیت درب ضد سرقت شیشه ای
امنیت درب ضد سرقت شیشه ای

ویژگی های درب ضد سرقت شیشه خور

از این درب ها می‌توان در ورودی ساختمان های اداری و مسکونی استفاده کرد، پس بنابر این محدودیتی در طراحی آنها وجود ندارد. با این حال در اینجا چند مورد از ویژگی های اصلی آنها را برایتان آورده ایم:

  • کمک گرفتن از سازه فلزی ایمن برای اسکلت درب
  • ایمن بودن شیشه ها در مقابل ضربه و انواع اسید
  • نداشتن دید از دو سمت شیشه (عدم انتقال نور از شیشه)
  • امکان نصب اقسام مختلف دستگیره و قفل شرکت کاله کلید
  • توانایی نصب انواع مختلف شیشه با طراحی ها و ابعاد متفاوت
  • امکان سفارش درب در سایز های مختلف و سفارشی
  • توانایی تغییر رنگ درب و شیشه متناسب با سلیقه مشتری
  • استفاده از بهترین روکش های چوب، و قابلیت انتخاب روکش ها توسط مشتری

نکات مهم هنگام خرید در ضد سرقت شیشه ای

  • برای انتخاب درب مناسب برای لابی های ساختمان خود باید به عواملی همچون جهت تابش نور خورشید، وزش باد و عوامل دیگر توجه کنید. به طور مثال در ایران خانه هایی که درب ورودی آنها در مسیر نور مستقیم خورشید قرار دارد می‌توانند از درب های فلزی برای ماندگاری بیشتر استفاده کنند.
  • در صورت تمایل به ساخت درب چوبی و یا MDF باید به این نکته مهم توجه داشته باشید، برای افزایش طول عمر درب یک آفتاب گیر یا طاق نما برای جلوگیری از پوسیدگی لایه چوب درب در برابر نور خورشید نصب کنید تا ماندگاری و زیبایی بیشتری ایجاد کنید.
  • درب های چوبی عموما به عقیده مردم شکیل تر بوده و با بیشتر سبک های معماری به ویژه طراحی کلاسیک هم خوانی دارد.
  • امروزه برای زیبایی بیشتر درب‌های تمام چوب لابی از ترکیب شیشه ، چوب و طرح های برجسته و یا CNC استفاده می‌کنند.

در یک جمع بندی کوتاه می‌توان گفت که ما شاهد استفاده بیشتر روزمره از این محصول در طراحی ها و پروژه های مختلف می‌باشیم. این محصولات امنیت و زیبایی را به صورت همزمان به شما ارائه می‌کنند تا شما هم نمای ساختمان تان را ارتقا دهید و هم امنیت لازمه را برای اعضای ساختمان ایجاد کنید. در صورت وجود سوالات بیشتر درباره درب ضد سرقت شیشه ای و محصولات دیگر شما می‌توانید با تیم کارشناسی آکام صنعت با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
درب ضد سرقت شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x