پارتیشن شیشه ای | انواع + لیست قیمت 

()

به راحتی می‌توان گفت که یکی از مزیت هایی که باعث شده پارتیشن های شیشه ای در دنیای طراحی مینیمال امروزه این قدر محبوب شود، ارائه فوق العاده نور به داخل محیط های متنوع از جمله ادارات و محیط های کاری می‌باشد. این پارتیشن ها  با ایجاد یک سطح شفاف، بستری مناسب را برای مدیریت منابع انسانی یا بخش تبلیغات و بازاریابی فراهم می‌کند. استفاده از پارتیشن ها علاوه بر جداسازی و تقسیم بندی کردن محل کار، نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون محل کار شما می‌تواند داشته باشد، به شکلی که دیگر محصولات چنین قابلیت هایی ارائه نمی‌کنند. آکام دُر برای آشنایی بیشتری شما با پارتیشن شیشه ای، انواع و قیمت آن این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای چیست
پارتیشن شیشه ای چیست

این پارتیشن ها با استفاده از ترکیب شیشه و آلومینیوم با رنگ بندی و کیفیت های متوع به بازار ارائه می‌شوند که برای جداسازی بخش های مختلفی از یک ساختمان چه اداری و چه شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از پارتیشن های شیشه ای به عنوان جدا کننده فضا در انتقال نور به محیط دو طرف پارتیشن تاثیر مثبت زیادی به همراه دارد و همچنین در کنترل صدا نیز نقش بسزایی ایفاد می‌کند. بی‌شک امروزه پارتیشن های فریم لس به روز ترین و یکی از زیبا ترین انواع پارتیشن های شیشه ای در دفاتر کاری به شمار می‌روند.

دلیل توصیه ما برای استفاده از پارتیشن های شیشه ای چیست؟

تکنیک ها و روش ساخت پارتیشن های شیشه ای سبب می‌شود که این محصول برخی ویژگی های خاص را دارا باشد که آنها را به یکی از کارآمد ترین و زیباترین محصولات برای جدا کردن بخش های یک ساختمان در بازار می‌کند. در ادامه چند مورد از دلایل خود را آورده ایم:

  • نصب و اجرای این پارتیشن ها سریع و آسان است

نصب این پارتیشن ها فرایند پیچیده ای نداشته و آسان می‌باشد. صاحبان ساختمان یا تیم های مدیریتی می‌توانند پارتیشن های شیشه ای را بسیار سریع تر و آسان تر از پارتیشن های سنتی نصب کرده و از ویژگی های آنها بهره ببرند. لازم به ذکر است که بگوییم امکان جا به جایی پارتیشن ها و تغییر چیدمان دفتر کاری نیز در طرح ها و مدل های جدید تر از پارتیشن ها جود دارد.

  • اجرای این پارتیشن ها مقرون به صرفه است

 تفکیک و بخش بندی کردن فضا های کاری با استفاده از پارتیشن های شیشه ای متحرک یکی از اقتصادی ترین و در عین حال مدرن ترین روش ها برای طراحی یا بازسازی دفتر به شمار می‌رود. حمل و نقل این پارتیشن ها امری راحت بوده و به همین دلیل شما می‌توانید، بدون اینکه دفتر یا ساختمان کاری خود را تعطیل کنید، در مدت زمان کوتاهی تغییرات زیادی در دفتر کاری خود اعمال کنید.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای روشنایی ساختمان را افزایش می دهد

کمبود نور یکی از مشکلات بزرگ در دفاتر کاری به شمار می‌آید، به شکلی که این مسئله تاثیر منفی زیادی روی روحیه و کارآیی پرسنل می‌گذارد. شما می‌توانید با کمی خلاقیت و استفاده از پارتیشن های شیشه ای، دکوراسیون دفتر خود را به شکلی تغییر دهید تا دریافت نور طبیعی در آن بیشتر شود. در واقع می‌توان گفت که پارتیشن های شیشه ای سبب می‌شوند تا حداکثر نور طبیعی که وارد فضای خانه یا کاری می‌شود به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

  • این پارتیشن ها به زیباسازی فضای داخلی کمک می کند

اگر قصد دارید با طراحی و سبک های مدرن آن هم گام شوید، پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه برای شما می‌باشد. با افزایش رقابت روزانه در فضای تجارت و کاری، شرکت های زیادی به دنبال کوچک ترین روش ها می‌باشند تا خود را متمایز و بهتر از دیگران جلوه دهند تا میزان جذب مشتری آنها افزایش یاید. این دیوار های شیشه ای، با ایجاد یک ظاهر شیک و مدرن و سازمان بندی شده به فضای کاری شما می‌تواند توجه زیادی را به خود جلب کند.

  • نگهداری از این پارتیشن ها آسان است.

نگهداری و تمیز کردن پارتیشن های شیشه ای کار آسانی می‌باشد. شا می‌توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال پارچه ای مخصوص تنظیف مثل دستمال میکروفیبر این پنل ها را به آسانی تمیز کنید.

  • ماندگاری این پارتیشن ها زیاد است.

پارتیشن های شیشه ای عموما از ضخامت مناسب و استانداردی برخوردار می‌باشد که سبب می‌شود در برابر ضربه یا فرسودگی مقاوم باشند. چنانچه دیوار های شیشه ای متحرک یا ثابت را به درستی نصب کرده و استفاده کنید، به شما تضمین می‌شود که برای سالیان درزای برای شما کارایی خواهند داشت.

  • این پارتیشن ها راندمان کاری پرسنل را افزایش می دهد.

یکی از مهمترین و با ارزش ترین مزایای پارتیشن های شیشه ای در فضای کار ادارات، افزایش بهره وری پرسنل شرکت یا تیم به صورت قابل توجهی می‌باشد. شما با نصب دیوار های شیشه ای هم می‌توانید ارتباط بین بخش های مختلف را با یکدیگر آسان تر کنید و هم کارمندان خود را به صورت همزمان تحت نظر داشته باشید. پنل های شیشه ای سبب شده که  افراد توانایی دیدن یکدیگر را داشته باشند پس در نتیجه آن باعث افزایش مسئولیت پذیری و بازدهی کارمندان می‌شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای

در این بخش چند تا از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن ها را رای شما آورده ایم:

  • هر چقدر میزان پارتیشن های مورد استفاده در پروژه و فضای شما بیشتر باشد، قیمت تمام شده برای شما بیشتر می‌شود. می‌توان گفت که هزینه ها های حمل و نقل و نصب پارتیشن ها جدای از هر پروژه ای که باشد یکسان می‌باشد و برای بدست آوردن قیمت تمام شده باید هزینه هر متر مربع پارتیشن مصرفی را با هزینه حمل و نقل و نصب آن جمع کرد.
  • به طور کلی شیشه های مصرفی برای پارتیشن های شیشه ای را می‌توان به دو دسته فلوت و سوپر کلییر دسته بندی کرد که دارای تفاوت کمی در میزان شفافیت می‌باشند. همانطور که از نام سوپر کلییر مشخص می‌باشد این مدل از پارتیشن ها از سبزی کمتری نسبت به مدل فلوت برخوردار می‌باشند و شفافیت بهتری ارائه می‌دهند. در نتیجه از پارتیشن ها با شیشه فلوت در موارد اقتصادی تر و از شیشه های سوپر کلییر در انواع باکیفیت تر استفاده می‌شود.
  • یراق های مورد استفاده در درب های پارتیشن ها دارای انواع مدل با قیمت های متنوع می‌باشند. انواع مدل های درب پارتیشن ها با توجه به انواع سلیقه ها، کیفیت ها و قیمت ها طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود.
  • شما می‌توانید از برچسب های خاص و منحصر به فردی برای زیبایی، مات کردن، رفلکس یا هر طرح دیگری بر پارتیشن های خود استفاده کنید که هزینه اضافی دیگری برای شما خواهد بود.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای:

  • جذابیت و شیک بودن
  • استفاده از شیشه سکوریت و ایمنی
  • عملکرد صوتی مناسب
  • طیف گسترده‌ای از رنگ‌ های متنوع برای شیشه و فریم
  • اجرای انواع طرح های سندبلاست
  • اجرا با ارتفاع استاندارد و غیر استاندارد
  • نصب سریع

انواع پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن ها به چندین دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته که بسته با نیازتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

پارتیشن فریم لس

این مدل از پارتیشن ها، از جذابیت بالاتری نسبت به پارتیشن های فریم دار برخوردار می‌باشند. از دلایل مهم برای این محبوبیت، وجود نداشتن مانع و جداکننده در بین شیشه ها و یکدست بودن آنها می‌باشد. این مورد علاوه بر زیبایی و طراحی مدرن تر، دارای صرفه اقتصادی نیز می‌باشد که باعث محبوبیت دوچندان این پارتیشن ها نسبت به پارتیشن ها فریم دار می‌شود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس
پارتیشن شیشه ای فریم لس

ویژگی های خاص پارتیشن شیشه ای فریم لس

  • قیمت مناسب
  • دید عالی
  • بازتاب نور عالی
  • کمترین سوراخ کاری در دیوار و کف
  • استحکام بالا

پارتیشن های متحرک

از این مدل پارتیشن ها می‌توان در ساخت فضا های موقت استفاده کرد. پارتیشن های شیشه ای متحرک همانطور که از نامش پیدا است، به راحتی و با استفاده از تنظیمات آن می‌توان به مکان های دیگر جا به جا کرد.

  • پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از پنل های شیشه ای می‌باشد که با استفاده از بست هایی به کف پنل چفت می‌شوند، آخرین پنل می‌تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد و همچنین قابلیت اجرا با جام شیشه را هم دارد.
  • از شیشه طرح دار با سند بلاست یا شیشه های رنگی برای دکور و زیبایی بیشتر تولید می‌شوند و برای افزایش زیبایی محل کار و ایجاد فضای فانتزی همچون محیط استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارتیشن اداری

این گونه به نظر می‌رسد که استفاده از پارتیشن اداری شیشه سکوریت فقط به منظور استفاده حداکثری از نور، دید و بازدید و ارتباط چشمی انجام می‌رود اما این قابلیت از پارتیشن های اداری تنها کاربرد این محصول نمی‌‌باشد و شیشه از گذشته تا به حال در معماری های مختلف سازه های مورد استفاده و توجه قرار گرفته است.

پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری شیشه ای تک جداره و از شیشه های ۱۰ میلی متری ساخته می‌شود، درب این پارتیشن ها نیز به ۲ صورت ریلی و لولایی تعبیه می‌شود. از مزایای داشتن پارتیشن شیشه ای در دفتر کار و اماکن تجاری می‌توان به صرفه اقتصادی بالای محصول به توجه به سرعت بالای نصب و ایجاد فضای بهینه سازی شده محیط نیز اشاره کرد.

پارتیشن شیشه و استیل

امروزه این مدل از پارتیشن ها با توجه به زیبایی و شکل و شمایلی که به فضا می‌دهند طرفداران زیادی پیدا کرده اند. استفاده از پارتیشن ها شیشه ای و استیل به صورت همزمان در چیدمان اداری شما می‌تواند طراحی خاصی در محیط کاری شما ایحاد کند. در پارتیشن های شیشه ای استیل، آهن و قطعات آلومینیومی را با ورق های استیل کاور می‌کنند. باید در نطر داشته باشید که این پارتیشن ها از قیمت بالاتری نسبت به پارتیشن ها آلومینیومی برخوردار می‌باشند و صرفه اقتصادی آنها متفاوت می‌باشد.

ویژگی های این پارتیشن ها استیل به شرح ذیل می باشد:

  • شیشه و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن ها دارند.
  • ترکیب استیل با شیشه زیبایی خاصی به پروژه می بخشد.
  • قیمتی مناسب کاور استیل نسبت به تمام استیل.

پارتیشن های شیشه ای یکی از به روز ترین و پر استفاده ترین محصولات برای جدا سازی و ساختار بندی ساختمان ها از جمله محل های کاری همچون ادارات به شما می‌روند و با توجه به کاربرد هایی که این محصولات ارائه می‌کنند و صرفه اقتصادی که دارند یکی از بهترین گزینه ها برای پروژ های شما به شمار می‌آیند. در صورت وجود سوالات بیشتر درباره پارتیشن شیشه ای و محصولات دیگر شما می‌توانید با تیم کارشناسی آکام صنعت با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
پارتیشن شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x