درب اتوماتیک شیشه ای و صرفه ی اقتصادی آن در دنیای امروز 

()

در دنیای امروزه فناوری ها در صنعت ساختمان سازی پیشرفت فراوانی کرده اند و همین امر سبب شده که گزینه ها و محصولات زیادی برای طراحی بسته به نیاز ها مهندس یا معمار وجود داشته باشد. بسیاری از این محصولات جهت افزایش آرامش و امنیت، زیبایی و صرفه اقتصادی بنا مورد استفاده قرار می‌گیرند که در این میان کاربردی ترین محصولاتی که می‌توان برای ساخت یا بازسازی یک سازه از آن استفاده کرد درب های اتوماتیک می‌باشد. گروه صنعتی آکام  برای آشنایی بیشتری شما با مزایا درب اتوماتیک این مطلب را گردآوری کرده است، پس با ما همراه باشید.

استفاده درب های اتوماتیک مزایا زیادی برای ساختمان ها دارد. این مزیت ها نشان دهنده دلیل استفاده فراون از این محصول در ساخت انواع بناهای اداری، تجاری و مسکونی می‌باشد که باعث افزایش کارایی و بازدهی سازه می‌شوند. با نصب درب های اتوماتیک شما هم می‌توانید از مزایا بی شمار آن بهره مند شوید تا ساختمان یا فروشگاه شما به جدید ترین محصولات روز دنیا مجهز باشد.

مزیت در اتوماتیک آکام در
مزیت در اتوماتیک آکام در

انواع درب اتوماتیک بر اساس نوع کاربرد

این محصولات می‌توانند بسته به طراحی و هدفی که دارند دارای انواع شکل های ظاهری و کاربرد های مختلف باشند. در اینجا چند تا از دسته بندی های اصلی این محصولات را برای شما آورده ایم:

  • درب اتوماتیک کشویی
  • درب اتوماتیک قوسی
  • درب اتوماتیک گردان
  • درب اتوماتیک مثلثی
  • درب اتوماتیک لولایی
  • درب اتوماتیک خروج اضطراری
  • درب اتوماتیک تلسکوپی
  • درب اتوماتیک تاشو

مزایای استفاده از درب اتوماتیک در ساختمان های مختلف

فرقی ندارد که سازه شما یک برج ادرای، تجاری، سازمانی، پاساژ یا یک مجتمع مسکونی باشد، استفاده از درب های اتوماتیک می‌تواند مزایا زیادی در کار شما داشته باشد. دلایل استفاده از درب های اتوماتیک یک یا دو مورد نمی‌باشد و طیف وسیعی از مزایا را با خود به دنبال دارد و می‌تواند محصولی مناسب برای ساختمان مورد نظر شما باشد. در اینجا چند مورد از مزیت های این محصول را برای شما آورده ایم:

درب اتوماتیک نصب شده توسط تیم آکام در
درب اتوماتیک نصب شده توسط تیم آکام در

افزایش زیبایی و ارزش ساختمان

اولین و مهم ترین مورد از مزایا استفاده از درب ها اتوماتیک زیبایی، شیکی و افزایش ارزش مجتمع یا فروشگاه شما می‌باشد. دلیل این ارزش بالای محصول این می‌باشد که اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند ظاهر ساختمان می‌باشد و درب اتوماتیک می‌تواند یکی از این گزینه های زیبایی و کارآیی به شمار بیاید. به صورت کلی آمار نشان داده که از نظر افراد ساختمان ها با درب های اتوماتیک از ارزش بالاتری برای خرید و سرمایه گذاری برخوردار می‌باشند. شکیل بودن، زیبایی فضای بیرونی بنا، به روز بودن ساختمان و … از مزیت های کاربرد یک درب اتوماتیک است.

افزایش امنیت ساختمان

شاید یکی از مهم ترین مزایا استفاده از درب های اتوماتیک افزایش امنیت بنا باشد. درب های اتوماتیک این ویژگی را دارا می‌باشند تا ایمنی یک ساختمان، اداره یا فروشگاه را به تنهایی چند برابر کنند و این مهم را می‌توان یکی از اصلی ترین دلایل مزایای استفاده از درب اتوماتیک در نظر گرفت. کاربرد یک درب اتوماتیک در امنیت ورود و خروج هر ساختمانی تاثیر داشته، به خصوص درب های ریموتی که در ساختمان های مسکونی بیشترین استفاده را دارد و موجب افزایش چند برابر امنیت یک بنای مسکونی می‌شود.

با توجه به این موضوع که تنظیمات این درب های اتوماتیک می‌تواند متغیر باشد، سطح امنیت آنها نیز قابل تغیر بوده و می‌تواند تنظیم شود. ورود و خروج کنترل شده و تایم باز و بسته ماندن این درب ها همه قابل تغیر بوده و از مزایا مهم این محصول به شمار می‌آیند.

افزایش راحتی و آرامش ساکنین

یکی دیگر از مزایا درب های اتوماتیک، افزایش راحتی و آسایش ساکنین یا کارکنان یک مجموعه به شمار می‌آید و به همین دلیل است که از این محصول در ورودی ساختمان های عمومی، پاساژ ها و ادرات استفاده فروانی می‌شود. از طرف دیگر درب های اتوماتیک چشمی مانند درب های اتوماتیک شیشه ای که در مراکزی همچون پاساژ ها و ادارت مورد استفاده قرار می‌گیرد، راحتی در رفت و آمد مشتریان ایجاد می‌کند که باعث می‌شود این محصول در مراکز پر رفت و آمد بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای از نظر اقتصادی

شاید در ابتدا بدین صورت به نظر برسد که استفاده از یک درب اتوماتیک برای بنای شما هزینه بر می‌باشد. مخصوصا اگر به جنبه های خرید، نصب، تعمیر و نگهداری از این درب ها توجه شود، شاید که این مورد بنظرتان منطقی نباشد اما با این حال از جهات متعددی همچون کارایی و عمر بالایی که می‌توانند داشته باشند و ویژگی هایی که با خود به همراه دارند همه و همه سبب می‌شود تا این محصول از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار باشد. شما می‌توانید با انتخاب و نصب درست یک درب اتوماتیک مناسب از مزایا بی پایان آن بهره مند شوید و در عین حال در طولانی مدت صرفه اقتصادی آن را تجربه کنید.

همچنین این درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند که در طولانی مدت می‌توانند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شما نیز بشوند. این محصولات از جمله درب هایی که از شیشه هایی که در انواع ساختمان ها استفاده می‌شوند، تولید شده اند می‌توانند در دراز مدت سبب کاهش هدر رفت گرما و سرمای بنای شما شوند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک در سازه های عمومی

همانطور که پیش تر گفته شد در مکان های همچون ادارات، پاساژ ها و موارد دیگر از درب های اتوماتیک استفاده می‌شود تا از مزایا آنها حداکثر استفاده برده شود. دلیل اصلی استفاده از این محصول در این بنا ها افزایش امنیت، راحتی مراجعه کنندگان و اعتبار است. این درب ها جدا از افزایش ارزش و اعتبار بنا موجب افزایش بهداشت در محیط های پر رفت و آمد می‌شود چرا که دیگر نیاز به باز و بسته کردن دستی در وجود ندارد.

تردد کودکان در مکان هایی که از درب های اتوماتیک استفاده می‌کنند نیز راحت تر و ایمن تر بوده، و این موضوع در مورد سالمندان و افرادی که مشکلات جسمانی نیز دارند نیز صدق می‌کند. امروزه مکان های زیادی دارای درب اتوماتیک بوده و از مزایا آن بهره می‌برند، فقط لازم است در هنگام خرید انتخاب درست را انجام دهید و از نصب اصولی این در ها مطمئن شوید. در صورت وجود سوالات بیشتر درباره درب اتوماتیک و محصولات دیگر شما می‌توانید با تیم کارشناسی آکام صنعت با شماره های ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ و۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰ در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
مزایای درب اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x