پر فروش ترین درب اتوماتیک شیشه ای 

()

امروزه به دلیل کاربرد و زیبایی بسیار درب های اتوماتیک شیشه ای در مکان های بسیاری مورد استفاده قرار می­گیرد. دیگر درب های قدیمی به علت اصطحلاک بالا و هزینه های بالا مورد استفاده قرار نمی­گیرند. درب شیشه ای اتوماتیک بیشتر در مکان های پر تردد کاربرد دارد؛ مکان هایی مانند: ادارات، ساختمان های تجاری، مراکز خرید و….. این نوع درب مورد استفاده قرار می­گیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره موضوع مهم پر فروش ترین درب اتوماتیک شیشه ای صحبت کنیم. قبل از اینکه به سراغ موضوع اصلی برویم کمی درباره موضوع انواع درب شیشه ای صحبت خواهیم کرد.

انواع درب شیشه ای

قبل از شروع موضوع اصلی لازم دانستم تا به طور کوتاه بگویم که این درب ها چیست و چه کاربردی دارد. درب شیشه ای اتوماتیک نوعی درب است که بدون هیچ عامل انسانی باز و بسته می­شود. درب ها اتوماتیک به تشخیص جنبش و حرکت باز و بسته می­شوند. این درب های شیشه ای در دو حالت کشویی و لولایی در بازار موجود هستند که شما بر حسب نیاز خودتان و مجموعه تان می­توانید این درب ها را تهیه کنید و از آن استفاده کنید. درب های شیشه ای اتوماتیک در مکان هایی مانند: مراکز خرید، فرودگاه ها، فروشگاه ها ادارات و…. کاربرد بسیار دارند. به عبارت دیگر درب های شیشه ای در مکان هایی که تردد عابر زیاد است کاربرد دارد. در ادامه چند نوع معروف و محبوب این درب ها را مورد بررسی قرار می­دهیم.

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

اگر می­خواهید از درب در مکان های پر تردد استفاده کنید پیشنهاد من به شما درب شیشه ای تلسکوپی است. این نوع درب خرابی کمتر دارد و قدرت بازشوندگی بالایی دارد. این درب بیشتر در مکان هایی مانند: داروخانه، فروشگاه، مراکز خرید و…. که رفت و آمد بسیار دارند کاربرد دارد.

درب های اتوماتیک تلسکوپی

درب شیشه ای اتوماتیک کشویی

یکی از پر استفاده ترین درب های ایران درب ها شیشه ای کشویی هستند. این درب ها به دلیل اشغال جای کم و باز شدن سریع می­تواند در مکان های زیادی نصب شود. این درب ها به صورت خطی و کشویی آزاد می­شود. مدل این درب از شیشه ای سکوریت ۱۰ میلی متری استفاده می­کند اما اگر شما نیاز داشته باشید می­توانید شیشه را سکوریت کنید.

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی

درب های کرو زیبایی خاصی دارند و بیشترین کاربرد این درب ها مکان هایی است که معماری بسیار مهم است. ظاهر زیبا و منحصر به فرد بودن این درب ها باعث شده است که در مکان هایی مانند درب های هتل مورد استفاده قرار گیرد زیرا زیبایی ظاهری بسیار به درب ورودی می­دهد.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرو
نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرو

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

 درب های گردان بر روی یک محور اصلی می­چرخند و وقتی افراد وارد شوند درب به صورت خودکار شروع به چرخش می­کند. عابر همزان با چرخش درب وارد ساختمان می­شود. این نوع درب ها به علت نحوه عملکرد خاص گران تر از بقیه درب ها است. این درب در سه نوع: دو باله، سه باله و چهار باله موجود است. این درب ها مزایا زیادی دارند که قسمتی از آنها را ذکر می­کنیم.

  • ایمنی بسیار بالا
  • قفل الکترونیکی امنیتی
  • این درب به صورت دستی و اتوماتیک کنترل می­شود
  • جلوگیری از اتلاف انرژی

 

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو

درب های تاشو مانند درب های قدیمی به صورت عقب و جلو باز بسته می­شوند. این نوع درب ها معمولا در مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می­گیرند. عملکرد جالب و سرعت بالا موجب می­شود تا کاربرد زیادی داشته باشد و بیش از دیگر نوع درب ها مورد استفاده قرار بگیرد.

در قسمت بالا کمی درباره انواع درب های شیشه ای اتوماتیک صحبت کردیم اگر هرگونه سوالی درباره انواع درب ها دارید می­توانید با مشاوران آکام صنعت در تماس باشید. در ادامه درباره بهترین و پر فروش ترین درب های شیشه ای اتوماتیک صحبت خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

پر فروش ترین درب شیشه اتومایتک

برای فهمیدن موضوع بهترین درب شیشه ای اتوماتیک شما باید به موضوعات بسیاری دقت کنید. برای درک این موضوع باید معیار هایی را بررسی کنید. اگر این معیار ها را بدانید خیلی راحت می­توانید به این موضوع پی ببرید که کدام درب بهتر است و بیشترین بازدهی را برای شما دارد. برای اینکه شما بتوانید بهترین برند درب را پیدا کنید باید به نوع درب و کارکرد درب دقت کنید. شما حتما باید نوع قطعات درب را بدانید. به عنوان مثال باید بدانید دربی که برای شما نصب کرده اند از چه نوع چشمی استفاده می­کند یا از چه نوع شیشه ای استفاده می­کنند. از سری قطعاتی که باید در هنگام خرید ریموت، موتور الکتریکی، قفل مکانیکی و گیربکس مکانیکی، سنسور یا حسگر و….. باید به آن توجه کرد. در ادامه به بهترین و پر فروش ترین درب های شیشه ای اشاره و گفت­و­گو خواهیم کرد.

در حال حاضر بهترین درب های شیشه ای اتوماتیک را گروه صنعتی آکام تولید می­کند. این شرکت تجربه بالایی در تولید درب های شیشه ای اتومایتک دارد و از پیشرفته ترین ابزار ها برای تولید درب شیشه ای استفاده می کند. این شرکت تولیداتی با کیفیت و خلاقانه دارد که باعث می شود یکی از پر فروش ترین درب شیشه ای اتوماتیک را دارا باشد. درب هایی که این شرکت تولید و به بازار عرضه می کند کیفیت بسیار بالایی دارند و کمتر دچار خرابی می شوند. اگر قصد دارید از درب های شیشه ای در مکان های پر رفت و آمد استفاده کند سعی کنید از محصولات این شرکت خریداری کنید.

برند ایرانی آکام

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا کیفیت درب اتوماتیک آکام در این برند قابل مقایسه با برند های خارجی است؟ در پاسخ به این سوال که یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان ما است؛ باید بگوییم بله، زیرا می توانیم کاملا این اطمینان را به شما بدهیم که محصولات آکام کاملا با برترین برند های خارجی در رقابت است.

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

گروه صنعتی آکام همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را به دست آورد. بدین منظور تمامی انواع درب اتوماتیک شیشه ای خود را مطابق با به روز ترین استاندارد های جهانی تولید می کند. انواع استاندارد های ISO9001، ISO14001 و ISO45001 نمونه ای از افتخارات گروه ما است.

همچنین در تولید درب اتوماتیک شیشه ای، قطعات به کار گرفته شده نیز حائز اهمیت هستند. به گونه ای که کیفیت این قطعات نقش قابل توجهی در کیفیت برند و شهرت آن دارد. گروه صنعتی آکام در محصولات خود تا ۵۰% از قطعات تولید کشور های اروپایی استفاده کرده است. از این رو دارای استاندارد های EN16005 و EN60335 می باشد.

اپلیکیشن آکام نیز یکی از بهترین خدمات ارائه شده در گروه ما است که برای ثبت سفارش خود می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. بنابراین برای خرید بهترین برند درب اتوماتیک ، کافی است وارد وبسایت آکام شوید یا از طریق اپلیکیشن ، درب اتوماتیک مورد نظر را خریداری کنید. با خرید از گروه صنعتی آکام نگران انتخاب مدل مناسب درب و خدمات پس از فروش نباشید؛ زیرا هر آنچه که شما برای خرید این درب ها نیاز دارید در گروه صنعتی آکام فراهم شده است.

کلام آخر

به عنوان کلام آخر می­خواهم بگویم اگر قصد دارید از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده کنید قبل از سفارش به مشاوان آکام صنعت در تماس باشید. حتما حتما به تمامی که نکاتی در مقاله اشاره شد را رعایت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
پر فروش ترین درب اتوماتیک شیشه ای
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x