ویدئو محصولات

درب اتوماتیک Air lock 

()

درب ایرلاک air lock از سیستم های خاص درب اتوماتیک شیشه ای است که شامل باکس یا محفظه ای عایق بندی شده از شیشه و فریم های مخصوص و دو دستگاه درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی می باشد؛ این دو درب به وسیله ی سنسورهایی تنظیم می شوند تا اجازه ی باز شدن همزمان به این دو درب داده نشود
.
در برخی از محیط ها که نیاز به فضای ایزوله و یا دمای ثابت می باشد مانند آزمایشگاه ها، داروسازی ، اتاق های ایزوله، بیمارستان ها و انتقال آلودگی ها احتیاج به کنترل ویژه دارند که می توان از درب ایرلاک (Air Lock Door) استفاده کرد.
.
یکی از بهترین روش هایی که می توان این محیط ها را ایزوله کرد استفاده از ایرلاک (Air Lock) است.
.
ایرلاک با ایجاد فیلترینگ مناسب صمن جلوگیری از اتلاف انرژی برای کنترل ورود و خروج پرسنل به عنوان یک مکان امن عمل می کند. همچنین برای ثابت نگه داشتن دمای محیط و کاهش نوسانات دما هنگامی که درب ها باز می شوند نیز بسیار تاثیر گذارند.
.
برای جلوگیری از نفوذ و ورود هوای آلوده خارج به اتاق تمیز و همچنین به منظور جلوگیری از کاهش فشار مثبت اتاق تمیز در اثر رفت و آمد افراد فضاهای واسظه ای به نام هوابند یا سد هوایی (Air Lock Door) در نظر می گیرند.
.
ایرلاک فضایی است که به عنوان واسطه ای بین اتاق تمیز و محیط خارج در نظر گرفته می شود.
.
استفاده از درب های ایرلاک راه حلی مناسب برای ایزوله نگه داشتن محیط است. زیرا در این محیط به وسیله ی دو درب هوارا بلوکه کرده ایم . همچنین این دو درب همزمان باز نمی شوند.



 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x