ست کردن ریموت درب کرکره برقی 

()

یکی از مزایای بزرگ فناوری مدرن درب کرکره برقی، وجود ریموت برای این درب ها می باشد. به وسیله ریموت درب کرکره برقی می توانید از راه دور، درب خود را باز یا بسته کنید. اما اگر ریموت شما گم شده یا شکسته شده باشد لازم است که ریموت جدیدی جایگزین آن کنید. ریموت درب کرکره برقی جدیدی که خریداری می کنید نیاز به برنامه ریزی دارد. در ادامه به بررسی چگونگی تنظیم ریموت درب کرکره برقی می پردازیم.

مشاهده ی کاتالوگ رولاپ و کرکره 

ریموت های درب کرکره برقی چگونه کار می کنند؟

ریموت درب کرکره برقی یک سیگنال رمزگذاری شده را از طریق فرکانس رادیویی به موتور درب ارسال و موتور شروع به کار می کند. برای باز و بسته شدن درب به وسیله ریموت درب کرکره برقی باید کد ریموت با کد موتور مطابقت داشته باشد.

"<yoastmark

اگر ریموت درب کرکره برقی شما کار نمی کند یا فقط به طور متناوب کار می کند، ابتدا باتری را بررسی کنید. یک باتری ضعیف ممکن است قدرت لازم برای انتقال سیگنال به موتور درب کرکره ای را نداشته باشد.

آیا امکان تعویض ریموت درب کرکره برقی وجود دارد؟

هنگام انتخاب یک ریموت درب کرکره برقی جدید، باید این نکته را در نظر بگیرید که ریموت با مدل و سازنده موتور درب مطابقت داشته باشد. همچنین کد ریموت با خود درب مطابقت داشته باشد تا فرکانس های رادیویی به درستی ارسال شود.

برای خرید ریموت درب کرکره برقی، باید مطمئن شوید که برای بازکن های تکی یا رولینگ مناسب است. اگر در مورد سیستم درب بازکن گاراژ خود اطلاعات کافی ندارید، به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید یا با شرکت درب کرکره ای شهر خود تماس بگیرید.

"<yoastmark

نحوه تنظیم ریموت درب کرکره برقی

پوشش برد درب کرکره ای را در صورت لزوم با استفاده از پیچ گوشتی بردارید تا کلیدهای داخلی آن مشخص شود. برای تنظیم ریموت درب کرکره برقی دکمه Learn را درون برد به مدت یک ثانیه فشار می دهیم، پس از رها کردن دکمه چراغ آن، شروع به چشمک زدن می کند.

سپس دکمه روی ریموت را فشار داده تا با برد تنظیم شود. در بعضی از برد ها دکمه Learn به صورت مخفی در تورفتگی برد قرار گرفته که به مدت یک ثانیه آن را فشار می دهیم، سپس رها می کنیم و دکمه ریموت را فشار داده تا تنظیم شود.

برای تنظیم چندین ریموت درب کرکره برقی درپوش برد را برداشته و دکمه Learn را به مدت ۱۰ ثانیه نگه می دارید. اکنون حافظه برد پاک شده و هیچ ریموتی روی آن کار نمی کند. برای تنظیم ریموت روی این برد، دکمه Learn را یک ثانیه نگه داشته و یکی از دکمه های ریموت کرکره برقی را فشار می دهیم.

برای تنظیم تک تک ریموت ها این کار را تکرار کرده؛ یعنی دکمه Learn برد را یک ثانیه نگه داشته و سپس دکمه ریموت را می زنیم. اکنون چند ریموت روی درب کرکره ای فعال است.

درب های کرکره برقی از چه موادی ساخته شده اند؟

با توجه به اینکه بسته شدن درب های کرکره ای نیاز به پیچیده شدن دارد، برای تسهیل این فرآیند باید دارای طراحی راه راه باشند. بنابراین، بسیاری از مواد رایج در درب ها مانند الوار و فایبرگلاس برای درب های کرکره ای مناسب نیستند، زیرا نمی توان آنها را به سبک راه راه ساخت.

یکی دیگر از جنبه های ضروری که باید در نظر بگیرید، فضا است. از آنجایی که درهای کرکره ای در نزدیکی سقف جمع می شوند، گاراژ شما باید فضای زیادی در بالا داشته باشد تا درب رول شده را در خود جای دهد. با اندازه گیری ابعاد فضا مورد نظر خود، می توانید نسبت به سفارش درب های کرکره برقی از گروه صنعتی آکام اقدام کنید که مطابق با استاندارد های روز تولید شده است.

درب کرکره برقی
درب کرکره برقی

الف) درب های کرکره ای استیل

متداول ترین ماده برای درب غلتکی گاراژ، استیل است. درب های کرکره ای استیل به دلیل استحکام بالا و قیمت کم محبوب هستند. استحکام بالای درب کرکره ای استیل باعث شده که مقاومت بالایی داشته باشد. برخلاف سایر مواد، استیل به راحتی دچار خراش یا فرورفتگی نمی شود.

ب) درب کرکره ای آلومینیومی

یکی از مواد رایج مورد استفاده در درب کرکره برقی آلومینیوم است. از آنجایی که آلومینیوم بسیار سبک ‌تر است، سریع ‌تر از استیل دچار فرورفتگی و خراش می ‌شود. در نتیجه، باید در نگهداری آن دقت بیشتری شود. نکته مثبت درب های آلومینیومی به نسبت درب های کرکره ای استیل این است که به راحتی زنگ نمی زند.

مزایای درب کرکره برقی

در گذشته از درب های آهنی استفاده می شد که در معرض زنگ زدگی بودند و امنیت کمی داشتند، زیرا باز کردن آن ها برای دزد ها راحت بود. با ورود نسل جدیدی از درب های کرکره ای، علاوه بر داشتن امنیت بالا دارای شکل ظاهری زیبایی نیز هستند. در ادامه به بررسی مزایای درب کرکره برقی می پردازیم.

درب کرکره برقی
درب کرکره برقی

۱) افزایش امنیت

درب های کرکره ای با ساختار محکمی که دارند در برابر باد و ضربه مقاومت بالایی دارند. همچنین ساختار محکم این درب ها باعث شده که سارقان نتوانند از این درب ها عبور کنند.

۲) داشتن عملکرد سریع

اگر هزینه زیادی برای درب های قوی پرداخت کنید که سرعت عملکرد آن ها پایین باشد، هیچ کاربردی برای شما ندارد. با زدن ریموت درب کرکره برقی؛ درب ها در مدت زمان کوتاهی باز شده و موجب تسریع در کارها می شوند.

۳) حریم خصوصی

ساختار درب های کرکره ای برقی باعث می شود که صداهای داخل ساختمان به وسیله درب خارج نشود. همچنین این ساختار باعث عدم دید شده که حریم خصوصی را افزایش می دهد.

۴) عملیات ساده

کارخانه ها، آزمایشگاه ها، نیروگاه ها، کارخانه های شیمیایی و خطوط تولید می توانند از درب های کرکره ای برقی استفاده کنند. درب های کرکره ای در گذشته به وسیله زنجیر و با دست باز می شد، اما وجود ریموت این درب ها باعث شده که از راه دور و با فشردن یک دکمه بتوان آن را باز و بسته کرد.

۵) حفاظت در مقابل آتش

آمارها نشان می دهد که در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ بیش از ۱۹۰۰۰ آتش سوزی در مشاغل بریتانیا رخ داده است که حدود ۳۰ درصد آنها عمدی بوده است. در حالی که بخش صنعتی به دلیل ماهیت کار با خطر آتش سوزی بیش تری مواجه است، آتش سوزی برای همه صنایع به قیمت جان و همچنین هزینه تمام می شود. با استفاده از درب های کرکره ای برقی با کیفیت بالا، می توان از گسترش آتش در محیط جلوگیری کرد.

 


منبع :pinnaclegaragedoors ، precisiondoordelaware ، allstylegaragedoors

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
ست کردن ریموت درب کرکره برقی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x