اپلیکیشن درب های اتوماتیک هوشمند و مزایای آن 

()

تمام افراد جهان امروزه با تکنولوژی عصر جدید آشنا هستند. این افراد می دانند که باید خود را با دنیای جدید وفق دهند و در راستای آنها عمل کنند. برای مثال در گذشته افراد فقط در تلویزیون می دیدند که بازیگران به درب ها نزدیک می شوند و درب ها خود به خود باز می شوند. آنها در رابطه با این موضوع هزاران فکر می کردند، اما نه فکر منطقی. مثلا فکر می کردند جادوگری اتفاق افتاده است. عقیده داشتند این تکنولوژی ها مختص به خارج از کشور است. در حالی که همان درب ها امروزه در کشور تولید می شوند و کاربرد بسیار گسترده ای هم دارند. این درب ها زیبایی را به ارمغان می آورند. از آنجایی که ذهن مخترعان مدام به سمت پیشرفت تکنولوژی است، بعد از اختراع اساس درب ها، انواع دیگری از آن را نیز تولید کردند تا مردم بتوانند به مکان خود زیبایی بیشتری دهند. سپس گفتند حالا که این درب ها نصب شده است، بهتر است مدیر این امکان را داشته باشد تا از راه دور آن را کنترل کند. از این رو اپلیکیشن درب های اتوماتیک راه اندازی شد. اینکه اپلیکیشن درب ها چه کاربرد و مزیتی دارند را در ادامه با هم بررسی می کنیم.

اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای

اپلیکیشن‌ ها همانطور که می دانید همیشه بهتر از سایت ها بوده اند. درست است که شما می توانید اطلاعات بیشتری از طریق سایت به دست آورید، اما همیشه اینترنت در دسترس نخواهد بود. از این رو است که اپلیکیشن ها طراحی شدند که مخصوص به شرکت ارائه دهنده هستند.

شرکت های ارائه دهنده هر کدام، تمام خصوصیات ها و نحوه کارکرد درب های تولیدی خود را در اپلیکیشن گنجانده اند و کار را برای مشتریان نا وارد آسان کرده اند‌. برای وارد شدن به اپلیکیشن ها باید رمز و پسورد وارد کنید تا از امنیت آن مطمئن شوید. علاوه بر یوزر پسورد به راحتی می توانید قابلیت اثر انگشت را روی برنامه اجرا کنید. با وارد شدن به برنامه، با قابلیت های اپلیکیشن درب های اتوماتیک آشنا می شوید.

قابلیت های اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای آکام

سفارش محصول: شما با کمی جستجو کردن درباره درب های اتوماتیک شیشه ای متوجه می شوید که آکام معتبر ترین موسسه برای ارائه خدمات دربی است. برای سفارش محصول به راحتی می توانید از طریق اپلیکیشن و سایت آکام اقدام فرمایید.

سفارش خدمات: برخی موسسات هستند که خدمات بعد از فروش ندارند، اما موسسه آکام بعد از خرید محصولات، گزینه خدمات سفارش دارد که اگر به مشکلی بر خوردید و نتوانستید آن را حل کنید و یا سوالی برایتان پیش آمد، پاسخگو خواهد بود.

پشتیبانی آنلاین: پشتیبانان بیست و چهار ساعته این اپلیکیشن، آماده خدمت رسانی به مخاطبان عزیز هستند. در هر ساعتی مخاطبان می توانند تماس بگیرند و مشاوره شوند.

تماس با ما: گزینه تماس با ما در این اپلیکیشن موجب شده که مشتریان با اطمینان کامل خرید را انجام دهند.

آکام مدیا: در این قسمت سرزمین آکام را داریم که با وارد شدن به آن شگفت زده خواهید شد! بهتر است خودتان آن را ببینید!

کاتالوگ محصولات: موسسه آکام انواع زیادی از درب های اتوماتیک شیشه ای را تولید می کنند. همانطور که مطلع هستید انواع این درب ها زیاد است. در کاتالوگ به راحتی می توانید تمامی اطلاعات درب را اعم از مزایا، کارکرد، قیمت و … دریافت کنید و با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

آکادمی آکام: در قسمت آکادمی، آموزشگاه کار با درب ها را داریم. در این قسمت حتی می توانید نحوه اتصال اپلیکیشن به درب ها و نحوه نصب را آموزش ببینید.

مقالات آکام: تمام مقالاتی که راجع به موضوعات دربی در این موسسه وجود دارد، در قسمت مقالات آکام مشاهده می شود. با خواندن مقالات می توانید دایره اطلاعات تان را راجع به درب های اتوماتیک شیشه ای گسترش دهید.

وب سایت: با کلیک روی این گزینه، مستقیم به وب سایت آکام هدایت می شوید. در وب سایت آکام می توانید عکس درب ها و اطلاعات فنی و ساختاری درب ها را مشاهده کنید.

مزایای اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای

اپلیکیشن آکام، کلید هوشمند شماست: با نصب اپلیکیشن آکام و اتصال آن به درب ها، می توانید از شر ریموت ها و کلید ها خلاص شوید. این خود مزیتی عالی محسوب می شود. چرا که با گوشی همراه تان به راحتی می توانید باز و بسته کردن درب را کنترل کنید. ( اگر فردی کلید و ریموت را ترجیح می دهد، درب های اتوماتیک شیشه ای آکام دارای ریموت نیز هستند که افراد می توانند از آن استفاده کنند.)

با اپلیکیشن آکام، دسترسی دهید: بعد از ورود و ثبت نام در این اپلیکیشن می توانید به هر کس که بخواهید دسترسی موقت یا دائم دهید تا آن فرد نیز بتواند مدیریتی بر درب داشته باشد. با اپلیکیشن‌ آکام، در هر فاصله ای که هستید می توانید عملکرد درب را کنترل کنید.

با اپلیکیشن آکام، امنیت را تامین کنید: ریموت یا کلید درب ها ممکن است گم شود و این برای امنیت مکان خطر داشته باشد. در حالی که اپلیکیشن در گوشی شما است و حتی اگر گوشی شما گم شود، با رمز نگاری ایمن شده است.

با اپلیکیشن آکام درب را در هر زمان و مکانی باز و بسته کنید: چون درب متصل به برنامه است و شما ادمین نیز دارید، باز و بسته کردن درب در هر زمان و مکان آسان خواهد بود.

با اپلیکیشن آکام خیالتان راحت است: نصب سیستم های ایمنی همراه با درب، می تواند از تردد ها گزارش بگیرد و در صورت مشاهده مورد مشکوک به صدا در آید. در واقع سیستم های ایمنی و دوربین ها قابلیت نصب روی درب های اتوماتیک شیشه ای را دارند.

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است.پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند. علاوه بر کادر مجرب این موسسه، اپلیکیشن درب های اتوماتیک آن نیز به کمک آمده و نیاز مشتریان را به راحتی برطرف می کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x