نکات مثبت اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

امروزه با توجه به وجود بیماری کرونا و آنلاین شدن ۸۰ درصد جمعیت جهان، کسب و کار های اینترنتی به سرعت گسترش یافته و هرروز دچار تحول می شوند. به طوری که بازاریابی های اینترنتی را اصلا نمی توان نادیده گرفت. با این وجود استفاده از گوشی های تلفن همراه، فراگیر شده و سایت ها و اپلیکیشن های متعددی طراحی و راه اندازی شده اند. افراد برای معرفی کسب و کار های خود به جهان، از سایت ها و اپلیکیشن ها استفاده می کنند. اما این کار در حوزه افراد متخصص است. به این دلیل که راه اندازی وب سایت و طراحی اپلیکیشن یک کار تخصصی است و باید به گونه ای طراحی شود که مشتری را به خود جذب کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن درب های اتوماتیک

اما در خصوص اپلیکیشن ها شاید برای شما سوال ایجاد شود که آیا طراحی اپلیکیشن کاربردی دارد؟ آیا اصلا مفید است و سودی می کند؟ برای جواب به این پرسش ها باید با ویژگی های اپلیکیشن ها آشنا شوید. در ادامه مقاله، با جواب سوال هایتان همراه ما باشید.

ویژگی های اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای که امروزه به طور گسترده تولید و مورد استفاده قرار می گیرند، دارای اپلیکیشن نیز هستند. با استفاده از این اپلیکیشن ها به راحتی و بدون هیچ مشکلی، می توانید باز و بسته شدن درب را از هر جایی کنترل کنید.‌ از ویژگی های اپلیکیشن ها می توان به ‌سرعت بالای آنها اشاره کرد. این اپلیکیشن ها حتی بدون وجود اینترنت نیز کار می کنند. بر عکس سایت ها که لازمه ی آن اینترنت خوب و پر سرعت است.

اپلیکیشن ها داده های خود را در دستگاه ذخیره می کنند و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را ببینید و بخوانید. اما پیدا کردن اطلاعات سایت ها کمی مشکل است. در صورتی که داده های اپلیکیشن از بین برود، در یک چشم به هم زدن می توانید آن ها را بازگردانی کنید. در صورتی که اگر بخواهید داده ها را از سایت ها بگیرید، باید به سراغ سرور ها بروید و مقدار زیادی بسته و حجم داشته باشید تا بتوانید آنها را مجددا دریافت نمایید.

اپلیکیشن ها بسیار آسان تر و سریع تر می توانند مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. اگر بخواهید توسط وب سایت وارد شوید، اول باید آدرس سایت را پیدا کنید، سپس آن را در کروم وارد کرده و بعد وارد آن شوید. اما اگر بخواهید از طریق برنامه و اپلیکیشن وارد شوید، تنها یک ثانیه طول خواهد کشید. برای مثال اپلیکیشن های آکام از بهترین اپلیکیشن در صنعت درب های اتوماتیک هستند که دسترسی به آن ها بسیار آسان است. فقط لازم است آن را دانلود و روی گوشی نصب کنید. این موجب می شود که پیگیری افراد در اپلیکیشن بیشتر از سایت شود. اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه ای که متصل به درگاه پرداختی مستقیم بانکی باشند، بازدید بیشتری دارند و افراد بیشتر به خرید علاقه مند می شوند. این اپلیکیشن اطلاعات کاملی از محصولات را در خود جای داده است. سبد خرید این اپلیکیشن ها موجب شده که بهتر در دسترس افراد قرار بگیرد.

از دیگر نکات مثبت درب های اتوماتیک شیشه ای، معروف شدن برند شما است. از آنجایی که امروزه افراد همواره در دنیای مجازی هستند و اطلاعات خود را از دنیای مجازی کسب می کنند، برند شما همواره در معرض دید آنها خواهد بود. این امر موجب می شود که برند شما معروف شود و دیده شود. موسسه آکام با ساخت بهترین اپلیکیشن در صنعت درب های اتوماتیک، توانسته به برندی معروف تبدیل شود.

برای تبلیغ یک‌ وب سایت و شناختن آن به مردم، نیاز به هزینه های ارسال پیامک، ایمیل، خبرنامه، پاسخگویی های تلفنی و … است. اما برای یک اپلیکیشن به هیچ عنوان لازم نیست همه این هزینه ها داده شود. اپلیکیشن ها قابلیت ارسال نوتیفیکیشن دارند و بدون ارسال پیامک ها، تخفیفات، محصولات جدید و امکانات خاص را نمایش می دهند. این از بهترین ویژگی های اپلیکیشن ها است.

بهترین اپلیکیشن در صنعت درب های اتوماتیک آکام

موسسه آکام از اولین و بهترین موسسه هایی است که در صنعت درب فعالیت می کند. بعد از تولید درب ها و گسترش فروش و صادرات، آکام با خلاقیت فراوان توانسته اپلیکیشن درب ها را تهیه کنید که بسیار کاربردی و مفید است. بالاتر ویژگی های اپلیکیشن ها را مورد بررسی قرار دادیم. اما آیا با امکانات این اپلیکیشن ها آشنایی دارید؟

با لوگ این کردن در این اپلیکیشن و ثبت کردن اطلاعات خواسته شده می توانید وارد برنامه شوید.

سپس به قسمت های مختلف آن دسترسی پیدا می کنید. برای خرید آنلاین این درب ها به راحتی می توانید اطلاعات خواسته شده را وارد و خرید را انجام دهید.

در قسمت آکام سرویس، می توانید خدمات درب ها را مشاهده و ثبت سفارش کنید.

در سیستم ثبت و پیگیری سفارش بر پایه Conversation form، سفارش حرفه ای تان را ثبت نمایید.

پشتیبانان مجرب و کارشناسان تخصصی این اپلیکیشن بیست و چهار ساعته در خدمت مشتریان عزیز  هستند و تمامی ابهامات و مشکلاتشان را رفع می نمایند. اگر سوالی در مورد نحوه عملکرد اپلیکیشن ها و درب های اتوماتیک شیشه ای دارید حتما از پشتیبانان بپرسید.

در هر مکان و زمان که باشید می توانید محصول را سفارش دهید.

از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن ها ارائه ضمانتنامه الکترونیکی است که کیفیت درب ها را تضمین می کند.

پرداخت آسان از طریق درگاه آنلاین با صدور فاکتور انجام می شود.

جدید ترین مقالات و آموزش ها در  اپلیکیشن آکام بارگذاری می شود.

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام نیز بعنوان طراح و تولید کننده تخصصی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با گام نهادن برای اولین بار در حوزهُ استارتاپ ها ضمن بهره گیری از دانش فنی در ارائهُ خدمات نوین تیمی متشکل از مجرب ترین تکنسین های فنی، مدیریتی و کارشناسی را در زمینه درب های اتوماتیک شیشه ای مهیا نموده تا انتخابی آسان و خریدی سودمند را به مشتریان خود عرضه نماید. در کنار همه این خدمات، اپلیکیشن هایی را برای سهولت خرید آنلاین طراحی کرده و در برنامه های اندروید قرار داده تا مشتریان راضی باشند. علاوه بر خرید آسان، کنترل باز و بسته شدن درب ها از راه دور و با گوشی نیز امکان پذیر خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x