آشنایی با درب های اتوماتیک سربی 

()

درب های ساختمان های مسکونی و تجاری نسبت به قدیم پیشرفت چشمگیری داشتند و همراه با گسترش علم و تکنولوژی، اتوماتیک شده و به صورت برقی کار می کنند. این درب ها در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و برای رفت و آمد های مداوم بسیار مناسب و عالی می باشند. در ادامه با درب های اتوماتیک سربی ریلی و برقی بیشتر آشنا می شوید و از تفاوت آنها با یکدیگر آگاه می شوید.

ساختمان درب های اتوماتیک سربی

فلز سرب از مهم ترین فلزاتی است که امروزه استفاده می شود. با اینکه مضر ترین فلز به شمار می رود اما در صنایع مختلفی کاربرد دارد. حالت ظاهری سرب، نرم و خاکستری رنگ است. هنگامی که سرب را برای استفاده در صنعت ها می شکنند، قسمت شکسته شده به رنگ سفید و نقره ای در می آید. درست که سرب فلزی نرم است، اما بسیار مقاوم است. به دلیل این نرم بودن، خاصیت چکش کاری و فرم دهی بالا دارد. از آنجایی که ترکیب های این فلز بسیار سمی است، باید در هنگام استفاده، تمام نکات بهداشتی را رعایت کنید. از هفت هزار سال پیش سرب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گرفت.

درب های اتوماتیک شیشه ای سربی، در مقابل اشعه ایکس مقاوم هستند. در چهار چوب این درب ها ورق های فلزی با ضخامت ۲ mm قرار گرفته شده اند. رنگ الکترواستاتیک این ورق ها به درب ها جلوه ی زیبایی داده است. لنگه های درب های اتوماتیک سربی از ورقه های mdf ( ام دی اف) ساخته شده که با ضخامت هشت میلی متر مقاومت خوبی دارد. سیستم ها و دستگاه های درب های اتوماتیک ضد تشعشع، از نوع cnc( سی ان سی) هستند و ظاهر جذابی به وجود می آورند. چون جنس لنگه های درب از پنل mdf هستند، ظاهر آن به شکل چوبی معلوم می شوند. کاربرد سرب در این درب ها، درون ساختار آن با ضخامت دو میلی متر است. سرب ها جهت فرم دادن به درب، با کیفیت بالا و خلوص ۹۹ درصد به کار برده می شوند. در رابطه با قطر سرب ها باید بگوییم که بسته به نظر مشتری اندازه ها متغیر می باشد. اندازه استاندارد این درب ها به ارتفاع دویست و ده سانتی متر و عرض هشتاد و پنج سانتی متر است. اما با توجه به اندازه محل نصب و نظر مشتری، در اندازه های متفاوت تولید می شود.

۶ قابلیت مهم درب های اتوماتیک سربی

سیستم های پرس وکیوم و برچسب های ویژه درب های اتوماتیک شیشه ای این امکان را به تولید کننده می دهد تا دست مشتری را در انتخاب اندازه و رنگ و طراحی خاص و متفاوت باز تر بگذارد.

سایر درب های اتوماتیک شیشه ای در اثر شستن کارکرد خود را به مرور از دست می دهند. اما درب های اتوماتیک سربی ریلی و برقی، قابلیت شستشو بالا دارند و شستشوی آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. در برابر خراش ها و آسیب ها مقاوم است.

قفل ها و دستگیره های این درب ها، کاملا شیک و با کیفیت هستند. طراحی و رنگ این دستگیره ها کاملا مطابق با سلیقه مشتری خواهد بود.

سنسور های مادون قرمز اکتیو و سایر سنسور ها روی این درب قابلیت اجرا و پیاده سازی دارند. همچنین دوربین های مداربسته می توانند روی این درب ها اجرا شوند و مکمل امنیت درب ها باشند.

درب های اتوماتیک سربی ریلی و برقی، دارای کنترل ریموت و کنترل پنل هستند. با این قابلیت شما می تواند از فاصله تقریبا دور هم کنترل کامل بر روی درب ها داشته باشید.

برخی افراد گمان می کنند قابلیت نصب شیشه به روی درب های سربی امکان پذیر نیست. در حالی که موسسه آکام این مورد را امکان پذیر کرده و از این روست که با سایر موسسه متفاوت و چشمگیر تر است.

کاربرد درب های اتوماتیک سربی

آن مورد از درب های اتوماتیک شیشه ای سربی که برقی هستند و ریل ندارند، مناسب برای بیمارستان ها هستند. درصد بیشتر طراحی و تولید درب های سربی برقی برای مراکز رادیولوژی، تصویر برداری، آنژیوگرافی، مراکز هسته ای، رادیوتراپی و PET-SCAN می باشند. مواردی که باعث شده از این درب های برای مکانی مهم چون بیمارستان استفاده شود، نداشتن ریل و موتور ایتالیایی آن است. تخت های بیمارستانی و ویلچر ها باید به سرعت وارد این اتاق ها شوند، موتور ها به سرعت عمل کرده و تخت ها از کف صاف رد می شوند. اتاق های آنژیوگرافی و اتاق های عمل که حساسیت بالا دارند و همیشه باید تمیز و ضد باکتری باشند، توسط این درب ها که روکش های آنتی باکتریال و همینطور ضد آب هستند، همیشه تمیز نگهداری می شوند.

انواع درب های اتوماتیک سربی

درب های اتوماتیک شیشه ای سربی خود دارای زیر مجموعه های هستند و در انواع مختلفی موجوند.

درب های اتوماتیک سربی ریلی: در برخی مکان و موسسات، با توجه به نظر مشتری و یا پیمانکار به جای درب های ساده، از نوع ریلی آن استفاده می شود. روش تولید و قطعات به کار برده شده کاملا با کیفیت بوده و اما تفاوت این درب با سایر درب ها، وجود بلبرینگ های مناسب با سایز و وزن درب در بخش بالایی است. هدف از این درب ها سهولت در رفت و آمد است.

درب های اتوماتیک سربی برقی: این درب ها به است و محافظت بالاتری نسبت به نوع ریلی دارند و اکثرا در بیمارستان ها به کار برده می شوند. تفاوت این درب ها وجود ریل، موتور و برد بیرونی در ساختار آن ها است.

درب های اتوماتیک سربی صنعتی: در زمان افزایش تشعشع اشعه ها، ایزولاسیون و همینطور سیستم جلوگیری از خروج اشعه های رادیواکتیو باید محافظت شوند. درب های سربی به عنوان درب های اتوماتیک ضد تشعشع عمل کرده و با ساختار درونی از بلوک و یا آجر هایی از جنس سرب و همینطور بتن ویژه، شروع به کار می کنند. مقدار سرب در این درب ها باید کاملا استاندارد و در چهارچوب نگهداری مناسب درب ها باشد‌. ریل های ویژه تقویت شده، چرخک ها و غلتک ها برای باز و بسته شدن راحت تر این درب ها به کار می روند.

درب های اتوماتیک سربی آکام

درب های اتوماتیک سربی ریلی و برقی تولیدی موسسه آکام، ساخته شده از مواد مرغوب، با کیفیت و درجه یک هستند. این درب ها با توجه به اندازه های استاندارد و در موارد خاص متناسب با اندازه های سفارشی تولید می شوند‌. نصب این درب ها توسط حرفه ای کاران اکام در مدت زمانی کوتاه به نحو احسنت انجام می شود. خدمات بعد از فروش و نصب تیر وجود دارد و شما می توانید کوچکترین مشکلاتتان را با پشتیبانان آکام در میان بگذارید.

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است.پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x