کاربردی ترین مطالب درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت 

()

بعد از ساخت درب های اتوماتیک، هر دفعه نوع پیشرفته تری از آن وارد بازار شد. شیشه های آن محکم‌تر شد، مدل لت ها بهتر شد، سنسور ها روی کار آمدند، موتور ها قدرتمند تر شدند و درب های اتوماتیک برک اوت تولید شد. در این مقاله قصد داریم کاربردی ترین مطالب درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت را مرد بررسی قرار دهیم.

معرفی درب های اتوماتیک برک اوت (خروج اضطراری)

این مدل درب ها همانگونه ک از نامشان پیداست، برای مواقع ضروری و اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها در موارد و حالت عادی به شکل درب های اتوماتیک عمل کرده و به صورت اسلایدینگ باز می شوند. یعنی روی ریل های خود طبق عملکرد عادی، باز و بسته می شوند. اما برای مواقع ضروری و اضطراری که لازم است ساکنین ساختمان به سرعت از ساختمان خارج شوند، با ضربه زدن و یا به صورت دستی از روی محور و ریل آزاد شده و به صورت درب اتوماتیک لولایی باز می شود. منظور از مواقع اضطراری، مواقعی مانند آتش سوزی، زلزله، طوفان و … است.

درب های اتوماتیک برک اوت یا همان درب اتوماتیک خروج اضطراری، علاوه بر داشتن ریل که وظیفه باز و بسته کردن کشویی لت های متحرک را بر عهده دارد، یک محور لولایی نیز دارد. این محور های لولایی در شرایط اضطراری لت ها را از روی ریل آزاد می کند و حول محور لولا باز و بسته می کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟

مجتمع های مسکونی و مجموعه های بزرگ که جمعیت زیادی دارند، باید از درب اتوماتیک خروج اضطراری استفاده کنند. علاوه بر این مجتمع ها، در نمایشگاه های اتومبیل از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. در نمایشگاه های خودرو برای خارج یا وارد کردن ماشین، این درب ها بهترین گزینه هستند. چرا که علاوه بر کارایی مفید، ظاهر زیبایی نیز دارند. سینما ها، ورزشگاه ها، هتل ها و رستورانها نیز این درب اتوماتیک خروج اضطراری را دارند. از آنجایی که احتمال اتفاق های پیش بینی نشده در این مکان ها زیاد است، بهتر است این درب ها حتما وجود داشته باشند. فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها، خانه سالمندان، بانک ها، فروشگاه ‌های تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال، فروشگاه‌ های مبلمان و دکوراسیون و شهر بازی باید حتما از این درب ها استفاده کنند. چرا که این مراکز پر تردد و شلوغ است.

درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت آکام

موسسه آکام با تجربه چندین ساله در تولید قطعات دربی، در مدت زمانی کوتاه به بزرگترین تولید کننده درب برقی و نصب کننده این درب ها تبدیل شد. آکام با بهره گیری از نیروهای متخصص، زبده و با تجربه ای بیش از ۱۰ سال در عرصه تولید انواع درب برقی و با تجهیز و راه اندازی ماشین آلات مورد نیاز به عرصه تولید درب های اتوماتیک برک اوت ورود پیدا کرد.

برای خرید درب های اتوماتیک شیشه ای باید به مراکزی معتبر مانند موسسه آکام مراجعه کنید. برخی سودجویان در بازار اقدام به فروش درب های خروج اضطراریی کرده اند‌ که همان درب های کشویی ساده هستند و فقط لولا ها را به سیستم مکانیکی درب افزوده اند. این موارد چون در مرحله تولید به صورت تخصصی صورت نگرفته آمد و به صورت جداگانه اضافه شده اند، طول عمر کمتری دارند و طی زمانی کوتاه از کار می افتند. حتما قبل از خرید از مشاوران موسسه آکام مشاوره رایگان بگیرید تا پکیج اصل و فابریک درب های  اتوماتیک بریک اوت را دریافت کنید.

ساختمان درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت

اپراتور های ویژه که در ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای به کار می رود شامل Aka240Br یا برک اوت می‌باشد.

با وجود این اپراتور ها و سایر تجهیزات پیشرفته، مانند فریم و شیشه های به کار رفته، درب های اتوماتیک برک اوت نسبت به درب های اتوماتیک معمولی مکانیزم بهتری دارند. زمان اتفاق حادثه و هجوم افراد به سمت درب این درب ها متفاوت تر از درب های اتوماتیک ساده عمل کرده و با حالت اضطراری خروج راحت تر انجام می شود. درب اتوماتیک خروج اضطراری در دو نوع دو لت و چهار لت و نوع بازشوی لولایی و کشویی وجود دارد.

قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای برک اوت

  • قیمت تولید و نصب این نوع درب های پیشرفته، با توجه به عوامل مختلفی متغیر می باشد.
  • برند این درب ها موضوع اول است. برند بهتر معتبر تر مسلما قیمت بالاتری را در بر می گیرد.
  • شکل ظاهری و طراحی این درب ها هر چقدر ظریف تر و تمیز تر باشند، با افزایش هزینه مواجه هستند.
  • ابعاد درب های اتوماتیک برک اوت از دیگر عوامل موثر در قیمت هستند.
  • کیفیت قطعات و سنسور ها هر چقدر بهتر باشد، برای تولید و نصب هزینه ی بیشتری می خواهد.
  • نرخ فریم های استیل و آلومینیوم با یکدیگر متفاوت است.
  • بستگی به میزان تعدد، کیفیت و کارایی درب باید متناسب باشد. هر چقدر با کیفیت تر باشد، نرخ آن بالاتر خواهد بود.

اما توصیه می شود که از همان اول بهترین نوع را سفارش دهید. چرا که درب های بی کیفیت طول عمر کوتاهی دارند و شما مجبور می شوید دوباره اقدام به خرید کنید.

نتیجه گیری

گروه صنعتی آکام بزرگترین تولید کننده ، نصب کننده و ارائه دهنده خدمات اتوماسیون درب در ایران است. در طول دهه ها ، نمونه کارهای درب اتوماتیک خروج اضطراری ما برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان گسترش یافته است.

ما خود را به عنوان پیشروترین تولید کننده ، صادر کننده و تأمین کننده مجموعه کلاس جهانی درب های اتوماتیک شیشه ای ساده و درب اتوماتیک خروج اضطراری قرار داده ایم. این درب که به طور گسترده در مراکز تجاری ، مسکونی و دولتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، با کمک سنسور به طور خودکار باز می شود. به منظور اطمینان از کیفیت این درب ، کنترل کننده های کیفیت ما یک سری آزمایش را بر روی پارامترهای مختلف انجام می دهند. علاوه بر این ، ما همچنین بر اساس نیازهای مشتریان محترم ، کل محدوده را در گزینه های سفارشی ارائه می دهیم. آکام با ارائه خدمات بعد از فروش و پاسخگویی آنلاین ۲۴ ساعته بین مردم رضایت بالایی دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x